ایا فرازمینی ها با الهام و یا به صورت مستقیم باعث پیشرفته علمی زمین شده اند؟

یوفو

یوفو

موجودات فضایی و پیشرفت در زمین

ایا موجودات بیگانه باعث پیشرفت زمین شده اند

 

در سراسر دنیا، تمدن های خارق العاده پیشرفته ای با سیستم های شهری را میتوان مشاهده کرد آنچه امروز ما در باقیمانده این تمدن ها میبینیم، مثل سیستم های تحویل آب، دفع فاضلاب، پمپ ها، تکنیک های بسیار پیچیده و پیشرفته زراعت و کشاوری و…. به هیچوجه نمیتوانند سطح تکنولوژی مورد استفاده در آنها را به ما نشان دهند چرا که تنها چیزی که برای ما باقیمانده، سنگ های اصلی است که تمام این سازه های باستانی بر روی آنها ساخته شده اند .

هرچیز دیگری که بر روی این بستر سنگی ساخته شده بوده و احتمالا با مولفه های الکتریکی کار میکرده اند از بین رفته چرا که تنها سنگ میتواند در برابر گذر زمان دوام بیاورد و مقاومت کند .

آیا ممکن است برجسته ترین تمدن های دوران باستان بخاطر استفاده از تکنیک های متکی بر انرژی بوده که توانسته اند به چنان سطحی از موفقیت و پیشرفت دست پیدا کنند؟

و اگر چنین بوده، منبع آن نیرو از کجاست؟

شاید بتوان در تمدن بین النهرین، سرنخ هایی را یافت موزه ملی عراق در سال ۱۹۳۸ مدیر موزه، گلدان های سفالی و استوانه های مسی ای را در آرشیو موزه پیدا کرد که حدس زده میشود.

به عنوان پیل شیمیایی مورد استفاده قرار میگرفتند اعتقاد بر این است که ابزارهای تقریبا ۲۰۰۰ساله ای که “باطری های بغدادی” نامیده میشوند تاریخ اختراع پیل های شیمیایی را حدودا هزار سال به عقب میبرند

 پیل بغدادی

پیل بغدادی

پیل بغدادی وتولید برق توسط انسان ها

باستان شناسان فکر میکنند که در صنعت جواهرات زینتی از این باطری ها برای آبکاری طلا بر روی نقره استفاده میشده باطری بغدادی که حدود دوجین از آنها در عراق پیدا شده اند میتواند تا حدود ۴ولت الکتریسیته تولید کنند .

چراغ قوه های امروزی میتواند با یک باطری ۹ ولتی روشن شود خب اگر فرض کنیم یک باطری بغدادی با این ابعاد میتواند تا ۴ ولت الکتریسیته تولید کند، اگر اندازه آن را تا ۱٫۸متر افزایش دهیم چه اتفاقی می افتد؟

چنین باطری ای میتواند ۲۰، ۳۰ یا حتی ۵۰ ولت تولید کند و نیرو (برق) کافی برای استفاده به همبن روشی که ما امروزه از آن استفاده میکنیم داشته باشد

بیشتر دانشمندان اعتقاد دارند که باطری بغدادی گواهی است بر اینکه مردمان باستان دارای ابزاری برای تولید نیرو بودند و با چگونگی استفاده از آن نیز آشنا بودند

اما آیا مدارکی از ابزارهای پیچیده تری که احتمالا با نیروی الکتریسیته کار میکردند هم وجود دارند؟

 معبد Hathor و تولید الکتریسته

در ۶۰۰کیلومتری جنوب فلات گیزه، معبد  Hathor قرار دارد تالارهای این بنای تقریبا ۴۰۰۰ ساله با تصاویر عجیبی مزین شده اما یکی از نقش برجسته های آن، تصویری را نشان میدهد .

 معبد Hathor

معبد Hathor

 

که بسیاری از تئوریسین های فضانوردان باستانی اعتقاد دارند گواه بر استفاده باستانیان از نیروی برق است .

و آن را “لامپ دندرا” می نامند در اینجا، نسخه المثنی حبابی که در نقش برجسته های دندرا در مصر ترسیم شده است را میبینید نکته جالب توجه در مورد این حباب، این حقیقت است که در نقش برجسته روی دیوار، به نظر میرسد که حباب به چیزی وصل شده که ظاهرا یک منبع نیرو (برق) است .

لامپ به وضوح مشاهده میشود!

ایا این لامپ در زمان های دور مورد استفاده قراز می گزفته است؟

ایده کلی اینست که مصریان باستان دارای نوعی فن آوری روشنایی الکتریکی بوده اند و این تکنولوژی احتمالا در معابد سراسر دنیا مورد استفاده قرار میگرفته است.

 

مصرشناسان همواره با این پرسش مواجه بوده اند که مردمان آن دوران چطور قادر بودند تا بدون استفاده از آتش و نور، این سقف ها را نقاشی کنند؟؟؟

توضیح فعلی آنها این است که آنها از سیستم پیچیده ای از آئینه ها استفاده میکردند تا تنها در دقایقی از روز، نور را به اعماق این مقبره ها هدایت کرده و درون آنها را روشن کنند اما در واقع توضیح دیگر این است که آنها لامپ های الکتریکی داشته اند.

آیا اجداد ما، هزاران سال پیش از بشر مدرن با تکنولوژی تولید برق آشنا بوده اند؟

یا همانطور که بعضی از تئوریسین های فضانوردان باستانی معتقدند آیا ممکن است چنین دانشی را از منبعی متعلق به دنیایی دیگر دریافت کرده باشند؟

الکتریسیته یکی از آن چیزهایی است که به نظر میرسد فرهنگ های باستانی به روش هایی که ما هنوز قادر به درک شان نیستیم توانایی کنترل و استفاده از آن را داشته اند.

پس این امر بسیار محتمل است که وقتی به چیزهایی مثل الکتریسیته نگاه میکنیم از خود بپرسیم که آنها چنین اطلاعاتی را از کجا بدست آورده اند

ما با انواع داستان ها، اسطوره ها و افسانه ها مواجه هستیم که به عنوان خدایان تفسیر شده اند اما در واقع فرازمینی هایی بودند که تکنولوژی هایی به شکل نیرو و برق را به انسان هدیه کرده اند.

برای مثال وقتی تیتان (فرزند پایتوس) آتش را به انسان میدهد .

احتمالا منظور از “بوته شعله ور” و یا “آتش ابدی” در معبد آپولو همگی نوعی تکنولوژی بوده است.

سوال این نیست که آیا آنها از نیرو استفاده میکردند یا نه بلکه مساله این است که از کجا توانسته اند تکتولوژی ایجاد چنین نیرویی را بدست آورند؟

آیا واقعا مدارکی در خرابه های تمدن های باستانی دال بر اینکه انسان به تکنولوژی های پیشرفته و پیچیده ای که با نیرو (برق) کار میکردند دسترسی داشته وجود دارد؟

و اگر پاسخ مثبت است، نیروگاه های شگفت انگیزی که این نیرو را تولید میکردند کجا هستند؟

شاید آنها هنوز همینجا و جلوی چشم ما هستند شهر اموات گیزه – مصر ۱۹۹۳ گروهی از مهندسان در تلاس برای کشف عملکرد واقعی آنچه اعتقاد بر اینست که هواکشی است که خوابگاه فرضی ملکه در هرم بزرگ را به فضای بیرون متصل میکند از یک دوربین کنترل از راه دور استفاده کردند.

باستان شناسان مدت ها اعتقاد داشتند این تونل های باریک که نخستین بار در سال ۱۸۷۲ کشف شدند مجاری تهویه هوا هستند.

این روبات تمام مسیر این هواکش کوچک که باریک تر از آن بود که انسان یا هرگونه تجهیزات دیگری از آن گذر کند را پیمود و ناگهان به دری بسته رسید که دو بست (گیره) فلزی بر روی آن به شکل لولا گونه ای نصب شده بود

بر طبق نظر بیشتر باستان شناسان این در و دستگیره های فلزی روی آن در نقش گذرگاهی نمادین ساخته شده اند که ملکه از طریق آن به دنیای پس از مرگ سفر خواهد کرد

اما محققان این سوال را مطرح کردند که اگر چنین باشد پس چرا این گذرگاه عمدا مسدود شده؟

و چرا… در فلاتی مملو از اهرام تاریخی و بزرگ که اعتقاد بر این است که مقبره های سلطنتی هستند فقط در هرم بزرگ، چنین دری تعبیه شده است؟

بیشتر مصرشناسان علاقمند به این هستند که بگویند اهرام، مقبره هایی هستند که زمانی در گذشته مورد دستبرد سارقان قرار گرفته اند .

اما حقیقت این است که ما در قرن بیستم، هرم هایی را کشف کردیم که که در آنها آنچه اصطلاحا خوابگاه مرکزی پادشاه نامیده میشود، خالی و دست نخورده بود

و وقتی تابوت این هرم ها گشوده شد متوجه شدند که کاملا خالی است .

این مطلب ادامه دارد…

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *