سونی بازی‌های بیشتری برای پلی‌استیشن وی‌آر عرضه خواهد کرد

پلی‌استیشن وی‌آر

عینک‌های واقعیت مجازی تاکنون عملکرد خوبی داشته‌اند ولی فاصله زیادی تا دست‌یابی به موفقیت کامل دارند، در این میان پلی‌استیشن وی‌آر بازخوردهای بسیار خوبی کسب کرده است.

شاید برای شما نیز سوال پش آمده باشد که برنامه آینده سونی برای پلی‌استیشن وی‌آر چیست؟ در مراسم GameStop Expo در لاس وگاس معاون بخش بازاریابی سونی، «اسد کییزلباش» (Asad Qizilbash)، به این سوال پاسخ داد.

کییزلباش عنوان کرد که سونی تمرکز زیادی بر روی پلی‌استیشن وی‌آر کرده و برنامه‌های بسیاری برای تعطیلات پیش‌رو دارد و قصد دارد از این پلتفرم جدید نهایت استفاده را ببرد.

سونی قصد ندارد که توسعه دهندگان را مجبور به ساخت بازی بر روی این پلتفرم کند، بلکه دست آن‌ها را باز گذاشته تا از نهایت خلاقیت آن‌ها استفاده کند. اگر یک استودیو فرست پارتی علاقه و ایده‌ای مناسب برای استفاده از واقعیت مجازی داشته باشد، می‌تواند سراغ این پلتفرم برود و به همین خاطر سونی در ایجاد همکاری با استودیوهای مختلف مشکلی ندارد.

کییزلباش همچنین قول داد که بازی‌های AAA جدیدی برای پلی‌استیشن وی‌آر عرضه شود که یکی از آن‌ها بازی Farpoint است. او همچنین بیان کرد که تعادل مناسبی بین بازی‌های بزرگ و عناوین مستقل برقرار خواهند کرد.

در آینده نه چندان دور نیز دو بازی Monster of the Deep: Final Fantasy XV و Dead or Alive Xtreme 3 برای پلی‌استیشن وی‌آر عرضه خواهند شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *