تماشا کنید: تریلر داستانی از بازی The Inpatient منتشر شد

بازی The Inpatient

امروز تریلری از عضو جدید مجموعه بازی‌های Until Dawn یعنی بازی The Inpatient منتشر شد. داستان این بازی قبل از Until Dawn اتفاق می‌افتد.

پس از انتشار Until Dawn در سال ۲۰۱۵ این اثر به عنوان موفقی برای پلی‌استیشن ۴ تبدیل شد. حال در تریلری که برای عنوان بعدی این مجموعه منتشر شده، تاریخ انتشار آن نیز اعلام شده است. بازی The Inpatient عنوانی انحصاری برای عینک واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر است. سونی در تریلر این بازی تاریخ انتشار آن را ۲۱ نوامبر (مصادف با ۳۰ آبان) اعلام کرد.

همچنین این تریلر جزئیات بیشتری از مکان اتفاق افتادن بازی یعنی «آسایشگاه بلک‌وود» (Blackwood Sanatorium) نشان می‌دهد و به داستان بازی نیز اشاره‌هایی می‌کند. می‌توانید این تریلر را در زیر مشاهده کنید.

دانلود تریلر

بازی The Inpatient ابتدا در همایش E3 2017 معرفی شد و اتفاقات آن ۶۰ سال قبل از داستان بازی اصلی Until Dawn رقم می‌خورد. اما سازنده این بازی استودیو Supermassive اعلام کرد که برای لذت بردن از این بازی نیازی نیست که حتماً Until Dawn را تمام کرده باشید. این استودیو در مصاحبه‌ای در ماه ژوئن گفت:

این بازی یک بازی کاملاً جدا از بازی اصلی است و داستان و شخصیت‌های جدیدی دارد.

شما در نقش بیماری درگیر با فراموشی حضور پیدا می‌کنید که توسط مردی مرموز به نام «جفرسون برگ» (Jefferson Bragg) مورد پرسش قرار گرفته است. در قسمتی از توضیحات بازی درباره آن این‌گونه نوشته شده است:

در طول بازی شما با بیماران و کارکنان مختلفی در آسایشگاه آشنا می‌شوید که هر کدام انگیزه و برنامه‌های خاص خودشان را دارند. چگونگی واکنش شما به این شخصیت‌ها و تصمیم‌هایی که می‌گیرید نتیحه‌های عمیق و دراماتیکی در داستان بازی خواهند داشت.

اگر شما در هنگام بازی کردن بلند صحبت کنید یا صداهایی از خود تولید کنید شخصیت‌های بازی به حرکات شما واکنش نشان می‌دهند که در نوع خود جالب است. به گفته Supermassive این موضوع به ساختن تجربه‌ای کامل‌تر برای بازیکن کمک می‌کند.

بازی The Inpatient اولین اسپین‌آف Until Dawn برای پلی‌استیشن وی‌آر نیست، بازی Until Dawn: Rush of Blood یکی از عناوین هنگام عرضه عینک واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر بود. هرچند که بازی اصلی Until Dawn عنوانی موفق بود اما Rush of Blood نتوانست مانند آن عمل کند و در نقد وبسایت GameSpot نمره ۵ از ۱۰ را گرفت.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *