آیا کسی جرات شلیک به یک یوفو را دارد؟ پل هیلر وزیر دفاع سابق کانادا توضیح می دهد

شلیک به یک یوفو

یک سایت یوفولوژی اخیرا در مقاله ای نوشته است که به دنبال پخش کلیپی از شلیک موشک از یک ناو به سمت یک یوفو در دهه هفتاد میلادی ُجدا از درستی یا نادرستی آن فیلم ، سوالی مطرح می شود و آن این است که آیا واقعا کسی جرات دارد به یک یوفو شلیک کند . بنابراین ما تصمیم گرفتیم تا برای روش شدن این موضوع به سراغ یک فرد بسیار موثق برویم فردی که از زمان بازنشست شدن تمام وقتش را صرف آشکار ساختن حقیقت نموده است .

او کسی نیست جز وزیر سابق کانادا آقای پل هیلر . او فردی است که قویا معتقد است که ما به هیچ وجه تنها نیستیم و فرازمینی ها از هزاران هزار سال پیش از زمین دیدن نموده و کماکان به این آمدن ها ادامه می دهند . آن ها تاثیر انکار ناپذیری بر توسعه و پیشرفت بشر داشته اند . پل هیلر فرد بسیار شجاعی است زیرا تمام آبروی چندین و چند ساله اش را فدای این ادعاها نموده است . اما هرگز از حرف هایش یک قدم عقب نشینی ننموده است . او اخیرا در طی مصاحبه ای با تلویزیون راشا تودی گفته :

در اوج جنگ سرد در دهه ۶۰ ،حدود ۵۰ یوفو بطور متحد الشکل بصورت دسته ای از روسیه بطرف اروپا در پرواز بودند و فرمانده عالی ناوگان دریایی امریکا خیلی نگران این موضوع شده بود و نزدیک بود دستش بر روی دکمه شلیک موشک بلغزد اما ناگهان یوفوها تغییر جهت داده و بطرف قطب شمال پرواز نمودند . انها (فرازمینی ها) بسیار نگران هستند که ما ممکن است انقدر احمق باشیم که مجددا از بمب هسته ای استفاده کنیم و این بسیار برای ما و انها بد است . انها واقعا از مخاطرات جدی بمب اتمی مطلع هستند لابد می دانند وضعیت امروز مریخ بدلیل انفجارهای هسته ای در چندین میلیون سال پیش بوده است که احتمالا کل تمدن مریخی را نابود نموده است

شلیک به یک یوفو

(پ.ن :  دکتر جان برندنبرگ فیزیکدان در مورد شواهد انفجار هسته ای در مریخ مطالبی را ارائه نموده که در صورت علاقه مند بودن می توانید کلمه برندنبرگ را جستجو نمایید ) . پل می گوید پیشرفت های سریع ما در تکنولوژی باعث شده تا دستکم ۸۰ گونه از موجودات فرازمینی از از وجود ما مطلع شده و ما را زیر نظر داشته باشند . او می گوید در جواب سوال شما ، اگر کسی جرات کرده و به یک یوفو شلیک کند ، چه اتفاقی می افتد ؟ می توانم بگویم دیگر بازی تمام شده است .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *