موجودات فضایی – برسی راز ساخت اهرام

دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه
حقیقت فرازمینی و ساخت اهرام و مکان های اسرار امیز

ایا خدایان فرو آمدند و به آنها دستورالعمل ساخت اهرام رو دادن؟

طبق افسانه مصری ها خدای مشهور “تحوت” که بعنوان معمارگر کائنات معروفه به قول معروف کلیه مجموعه اهرام جیزه را طراحی کرده”ایمهوتپ”، شخصی که مسئول اولین هرم بوده، عملاً گفته که این اطلاعات رو از خدایان دریافت نموده.

نه به اینصورت که خدا بهش ظاهر شده باشه و بهش گفته باشه ، بلکه اون قادر بوده تا به این اطلاعات از یه قلمرو متفاوت دسترسی داشته باشه و از اونجا روند ساخت هرم رو بدست گرفته .

این امر که فرهنگهای مختلف سرتاسر این سیاره،ساختاری مشابه دارن فکر میکنم،فکراشونو رو هم گذاشتن که چه چیزی بشر تصمیم داره بسازه بزاریم این اشیاء هرم شکل رو بسازن مگر اینکه اونا گفته باشن مگر اینکه اونا نقشه اولیه رو داده باشن؟

این سازه ها بطور باور نکردنی تمام و کمال هستن شما باید با این نتیجه گیری کنار بیاید که خیلی محتمله که فرازمینیها این تمدن رو دیدن، به اونها آموزش دادن و پریدن و رفتند.

آیا ممکن است که هزاران هرم یافت شده در سراسر دنیا رابطه فرازمینی مشترکی داشته باشند .

همانطور که نظریه پردازان فضانوردان باستانی ادعا می کنند؟

 

شاید بتوان شواهد بیشتری را با جستجو در اهرام یافت نه از رویِ زمین، بلکه از بالا مصر، سال ۱۹۴۰ حین پرواز برفراز فلات جیزه یک خلبان از نیروی هوایی بریتانیا از یکی از شگفت انگیزترین مشخصه های هرم بزرگ عکسبرداری کرد ساختاری عملا هشت وجهی بجای چهار وجهی پدیده ای گمراه کننده که تنها از هوا به پائین قابل کشف است.

هنگام غروب در بهار و اعتدالین پائیز وقتی که خورشید روی هرم سایه می اندازد هشت وجه آشکار میشود گویی اندکی ساختمان گودی دارد این نمایش نوره نیاکانی که این رو بنا کردن میدونستن که گاهی وقتها مناظر بصری میتونه تو این روزهای مهم سالنامه دیده بشه و ما پی بردیم هر کسی که اینو ساخته از چرخه خورشیدی آگاه بوده همچنین می دونیم که شخصی که اونو ساخته.

درک شگرفی از ریاضیات داشته همگی این چیزها آشکار می کنه که تمامی هرم ها ، هرم بزرگ براستی زیر مجموعه ای از همدیگه اند.

چرا شکل حقیقی هرم بزرگ تنها از بالا در هنگام اعتدالین قابل دیدن است؟

و چگونه بشر باستان چنین طراحی بغرنجی را خلق کرده که فقط دو بار در سال آشکار شده و تنها از آسمان قابل دیدن باشد؟

نظریه پردازان فضانوردان باستانی معتقدند سرنَخ را میتوان با آزمایش جغرافیا و خصوصیات معماری منحصر به فرد سازه های بلند یافت طبق پژوهشها هرم بزرگ روی آنچه که مطرح شده مرکز تمام مناطق وسیع زمینه بنا شده سازه عظیمی که به دقت به سمت شمال مغناطیسی تراز شده .

درون هرم طراحان بادکش های کوچکی رو اضافه کردن که بطور متقارن با دو صورت فلکی “شکارچی” و “شباهنگ” قرار دارند چهار بادکش نه تنها بطور عالی روی محوری شمالی-جنوبی تراز شده اند، بلکه یک بادکش هم مستقیماً “سیف الجبار” را نشانه رفته است .

دانشمندان معتقدند که بادکشهایی مثل اینها در حقیقت بعنوان سیستم تهویه داخل ساختمان استفاده میشدند، ولی ممکن است دلیل دیگری نیز وجود داشته باشد که چرا آنها با ستارگان همترازند؟

اهرام مصر

اهرام مصر

ایا موقعیت قرار گیری این ستاره ها به حقیقت ارتباط با موجودات فرازمینی اشاره دارد؟

اونا ازشون بعنوان هواکش هرم بزرگ استفاده میکردن الآن معلوم شده که محور ستاره ای هستن معلوم شد که جهت دار شدن تا راهرویی برای “سیف الجبار” باشن با این گمان که روح رو رها کنه و به منشاء خودش برگردونه .

حدس های زیادی وجود داره که این رابطه اتفاقی نیست .

میدونیم که سازندگان اهرام مصر باستان معتقد بودند که پادشاه به ستاره ای در صورت فلکی “شکارچی” عزیمت میکنه چیز فوق العاده ای که من از تمدن باستانی خودمون به ذهنم میرسه همینه

ما دو گروه هرم زیبا داریم یکی در “تئوتیهواکان” یکی در جیزه “تئوتیهواکان” بر اساس آرایش خاصی ساخته شده طبق این طراحی، ما تمثالی از منظومه خورشیدیمون داریم .

ولی اینم میدونیم که، برای نمونه معبد خورشید معبد ماه ، مثلاً دو هرم ، و معبد ” کتزال کواتل ” در آرایش یکسانی چون سیف الجبار هستند، اهرام ثلاثه فلات جیزه نیز به همین ترتیب وقتی به این بناها نگاه میکنیم .

در می یابیم که اونا مطابق یکجور قائده کلی طرح ریزی شدن یکجور اطلاعات برای ساختشون بکار رفته روش کلی که اهرام ثلاثه در جیزه در یک ترتیب ویژه از سیف الجبار هستند خیلی جالبه .

مایاها صد هزار هرم سرتاسر امریکای مرکزی بنا کردن بسیاری از اونها ممکنه طراحی شده باشه تا برگردانی عینی صور فلکی در آسمان باشه،مثل صورت فلکی شکارچی یا غیره …

قدیمیا میگن : “اونچه اون بالا هست،پائین هم هست”

اما چرا سازندگان هرم میخواستند اهرامشان را طوری طراحی کنند تا برگردان ستارهای صور فلکی باشد؟

شاید دلیل بخصوصی برای گماردن اهرام بر روی زمین وجود داشته که تنها گذشتگان می دانستند؟

اهرام، بطور کلی متمایلند تا مقیاس خیلی بزرگی داشته باشن ، و فقط از بالا بشه درست دیدشون بنابراین کاملاً امکانش هست که اهرام اولیه بعنوان برج مراقبت بوده اند .

مثل یه راهی برای اونا تا با این دنیا در تماس باشن احتمالاً اونا دور زمین در حرکت بودن و از این محل ها استفاده میکردن، نه بعنوان اماکن مقدس،بلکه درحقیقت بدونن که کجا هستن این هرم ها مثل علامتهای خط اقصر بودند که مواضع نیروی پیرامون سیاره رو نشانگذاری میکرد جداً اونا رو از هوا میشه دید اونا تقریباً برای دید از بالا طراحی شدن

باور دارم که معمای شگرفی همراهشون هست، و ما واقعاً باید سعی کنیم از منظری متفاوت بهشون نگاه کنیم و جوابی برای اون معما پیدا کنیم .

آیا ممکن است که هزاران هرم پراکنده در سرتاسر کره خاکی بخشی از یک شبکه بهم پیوسته بوده باشند؟

چیزی که میتوان تنها از آسمان دریافت؟

و چه کسی یا چه چیزی میتواند چنین طراحی دقیقی را هماهنگ کرده باشد؟

“مگلانگ” ، اندونزی

معبد

معبد “بوروبودر”

 

معبد “بوروبودر” واقع در جزیره “جاوه” بزرگترین اثرِ تاریخی بودایی جهان است که در قرون ۸ و ۹ پس از میلاد ساخته شده این سازه مذهبی با اینکه محیطی وسیع داشته و بصورت تپه بر آمده نمونه دیگری از هرم است .

مرکب از ۶ تراس مستطیل شکلی که توسط ۳ تراس گِرد متحد المرکز در بالا قرار گرفته ، این نوع پیچیدگی در طرح یک هرم پژوهشگران را متحیر میسازد، بخصوص هنگامیکه از هوا دیده شود .

“بوروبودر” بطور قطع هرمی مشهود نیست.ولی هست اون یه هرم پلکانیه که از روی هم قرار گرفتن سازه های دیگه بوجود اومده

معبد “بوروبودر” بعنوان یه جای مقدس معروفه، ولی مکانی هم برای سیر و سلوک بوده جائیکه افراد از پائین شروع میکردن و مسیرشون رو تا نوک طی میکردن بر این فرض که اونها به “نیروانا” نائل میشن

“بوروبودر” اندونزی یکی از شگفت انگیزترین جاها توی دنیاست اولاً اینکه بطور باورنکردنی زیباست ثانیاً پیامی که ارائه میده بکلی مغز آدم سوت میکشه .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *