تویوتا از خودرو مفهومی به نام “e-Palette رونمایی کرد

 

01-e-palette-concept

به گزارش پایگاه خبری اینفو ، شرکت تویوتا، اوبر و آمازون در حال تحقیق و توسعه تکنولوژی نوین خودروهای خودران هستند . شرکت تویوتا اعلام کرده است که برای توسعه این خودرو ها همکاری می کند .

امروز در نمایشگاه CES 2018 در لاس وگاس، تویوتا یک خودروی مفهومی  که قادر به کنترل خودکار است را معرفی کرد، همچنین این شرکت از همراهی شرکت های که برای ساخت این خودرو کمک کرده اند نام برد ، شرکت Pizza Hut، Mazda Motor Corp. و شرکت چینی Didi Chuxing نیز در میان شرکای تویوتا در این نمایشگاه حضور دارند.

toyota-e-palette-concept_824x507_41515500240

انتظار می رود که برنامه آزمایشی خودرو مفهومی “e-Palette” در طول بازی های المپیک ۲۰۲۰ در توکیو، ژاپن آغاز شود. گفته می شود تویوتا و شرکای آن یک پلت فرم باز برای خدمات دهی به شرکت کنندگان المپیک ۲۰۲۰ در حال ساخت خودرو مفهومی “e-Palette” هستند .

toyota-e-palette-concept_827x416_61515500368

بسیاری از شرکت ها مانند اینتل و آمازون قبلا برنامه های خود را برای وسایل نقلیه  اعلام کرده اند و برخی از آنها در حال آماده شدن برای آزمایشات هستند ، بنابراین نباید جای تعجب باشد که یکی از بزرگترین خودروسازان جهان در حال آماده شدن برای راه اندازی ناوگان وسایل حمل و نقل باشد .

اینفو در نمایشگاه ۲۰۱۸  CES حضور خواهد داشت تا همه پوشش های ممکن را برای اطلاع رسانی به شما به ارمغان بیاورد، 

فراموش نکنید که ما را دنبال کنید در  padenasite  کانال تلگرامی پادناسایت

پوشش زنده خبری نمایشگاه CES 2018 در تاریخ (۱۹ دی ماه تا ۲۲ ) در مجله اینترنتی اینفو  با ما همراه باشید .

منبع : neowin

ترجمه : پادنانت

نویسنده نوشته: افشین همت زاده

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *