حادثه مرموز و لاینحل سقوط در مرداب

برخورد هواپیما با بشقاب پرنده

حادثه مرموز و لاینحل سقوط در مرداب

فریاد خلبان وحشت زده: “باید تغییر جهت دهم”

او با چه چیزی در آن ارتفاع بالا برخورد کرد؟

۲۲ اکتبر ۲۰۰۲ ساعت ۷ عصر ، خلبان تام پریریوزی با ۲۳ سال تجربه خلبانی با هواپیمای سسنا شخصی از فرودگاه موبیل به طرف مونتگمری پرواز می کند ، همه چیز نرمال و ارتباط  او با برج مراقبت فرودگاه موبیل برقرار است ، مسئول برج مراقبت به او می گوید یک هواپیمای دی سی ۱۰ مسافر بری در هفت مایلی اش است که مطلقا هیچ جای نگرانی ندارد و او در مسیرش به پرواز ادامه می دهد تا اینکه اتفاق مرموز می افتد ، اتفاقی که تا کنون بعد از گذشت سالیان حل نشده است ، ناگهان ارتباط او با برج مراقبت برقرار شده و در حالیکه رعب و وحشت تمام وجود او را فرا گرفته است فریاد می کشد ، “باید تغییر جهت دهم” ، “باید تغییر جهت دهم” باید تغییر…. ” که صدای او قطع می شود ، مسئول برج مراقبت هر چه تلاش می کند ارتباط را با او برقرار کند اما موفق نمی شود او سریعا موضوع را به یگان نجات و تجسس اطلاع می دهد ، فردا صبح وقتی ناحیه بررسی می شود ، در یک مرداب تکه های هواپیمای او دیده می شود . نکته ای که باعث حیرت تیم تجسس است ، اینست که مشاهده می کنند که هواپیما تکه تکه شده است و این در حالی است که اگر هواپیمای او حالا به هر دلیلی سقوط کرده باشد باید تقریبا سالم مانده باشد ، در حالی که این نشان می‌دهد که هواپیما در آسمان با شی ای بشدت برخورد کرده و تکه تکه شده است ، حتی جسد او هفتصد متر دورتر از هواپیما دیده می شود و این بر پیچیدگی موضوع می افزاید .

برخورد هواپیما با بشقاب پرنده

متخصصان احتمال برخورد با هواپیماهای دیگر را می دهند اما در آن شب به جز هواپیمای وی سی ۱۰ هیچ شی پرنده ای در آنجا نبوده و هواپیمای دی سی ۱۰ مذکور نیز بدون هیچ آسیب دیدگی آن شب در مونتگمری بر زمین نشسته است ، شدت اسیب دیدگی هواپیمای ساقط شده طوری است که انجین به دو قسمت تقسیم شده است و این بسیار عجیب است . اما حادثه زمانی مرموزتر می شود که لاشه به دقت بررسی می شود ، بر روی قطعات یک رنگ نارنجی مرموز دیده می شود که تقریبا بر روی تمام قطعات لاشه وجود دارد .

برخورد هواپیما با بشقاب پرنده

 آن ها نمونه هایی از آن رنگ را به لابراتوار NTSB می فرستند و هیات حمل و نقل و ایمنی ملی با آن همه تجربیات موفق به شناسایی آن ماده نمی شوند و اینجاست که هیات تحقیق گزارش نهایی اش را اعلام می کند و برای اولین بار در تاریخ سوانح هوانوردی اعلام می شود که سانحه به دلیل برخورد با یک یوفو اتفاق افتاده است، اما دو روز پس از این گزارش NTSB گزارش را مردود اعلام کرده و گزارشی کاملا متفاوت را تهیه می کند و علت حادثه را خطای خلبان اعلام می کند و این برای اولین بار است که این سازمان گزارش هیات تحقیق خودش را رد می کند . به گفته برخی این نشان می‌دهد که یک پنهان کاری گسترده در این زمینه انجام شده است،احتمالا شاید آنها علت واقعی حادثه را می دانند ولی نمی خواهند کسی از آن علت باخبر شود .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *