حمله شی ناشناس به مردی که برای پیاده روی رفته بود

woodland2

حادثه عجیب در جنگل وودلند ، اسکاتلند، حمله شی ناشناس به مردی که برای پیاده روی رفته بود! حادثه ای که پلیس اجازه نیافت در مورد آن تحقیقاتش را تکمیل نماید .

در سال ۱۹۷۹ رابرت تایلر، تصمیم می گیرد همراه با سگش برای پیاده روی به جنگل حومه وودلند در مرکز اسکاتلند برود. او وقتی به آنجا می رسد، در حال پیاده روی است که درست در روبرویش و در جلوی توده متراکمی از درختان جنگل، در آن واحد یک وسیله کروی با رنگ مشکی متالیک براق ظاهر می شود، به گفته او این شی مرتب محو و سپس مانند یه شیشه شفاف شده و به شکل اصلی خودش که کروی مشکی بود در می آمد.

او که آن چیزی را که می دید نمی توانست باور کند، همراه با سگش بدون اینکه کوچکترین عکس العملی از خودش نشان دهد، ایستاده و به شی زل زده بودند، در این هنگام، از زیر آن شی دو گوی مشکی با شاخک هایی ظاهر شده و با سرعت بطرفش حمله کردند و به پشت سرش رسیده و ضرباتی به باسنش وارد نمودند، بطوری که او درجا بر زمین خورد و بیهوش شد، معلوم نشد چقدر طول کشید، وقتی دید سگش روی سرش واق زده و دستانش را می لیسد. او بهوش آمد و هر چه نگاه کرد، اثری از آن شی ندید .

بلافاصله مستقیم به ایستگاه پلیس رفت و گزارش خودش را به ماموران ارائه داد، چند افسر پلیس بهمراه او به محل حادثه رفتند و با بررسی محل شواهد فیزیکی دال بر درستی ادعاهای او یافتند، درست در جایی که تایلر ادعا می کرد شی فرود آمده یک علامت دایره بسیار تمیز و دقیق دیده می شد و از آنجا تا جایی که او ایستاده بود، بر روی زمین علائمی شبیه نردبان دیده می شد و در دو و بر علائم نردبانی دوایری دقیق دیده می شد . از تمام این علائم تصویربرداری شد.

حادثه عجیب در جنگل وودلند

مورد تایلر توسط بسیاری از متخصصان بررسی شد و تمام آن ها اذعان کردند که او شاهدی بسیار معتبر است، زیرا هیچ قصد و هدفی مبنی بر شهرت و پول نداشته و اساسا آدم چنین داستان هایی نیست. شلوار او مورد بررسی قرار گرفت و دو نشان پارگی بر اثر حمله گوی ها دیده می شد. او ادعا کرد آنچه دیده یک فضاپیما بوده اما قطعا زمینی نبود، اما اتفاق عجیب درست دو روز بعد از حادثه و تحقیقات پلیس افتاد، به طوری که این موضوع را تبدیل به یقین برای بسیاری از یوفولوژیست ها نمود و آن دخالت ماموران Mod یا وزارت دفاع انگلستان بود .

آنها بلافاصله تحقیقات پلیس را متوقف نموده و تمام شواهد فیزیکی محل حادثه را نابود کردند و کیس را خاتمه یافته اعلام نموده و اجازه تحقیقات بیشتر را ندادند که بر بسیاری مسلم گردید که مطمئناً سازمان های امنیتی انگلستان و آمریکا از این جریان اطلاع دارند و احتمالا از مواردی مطلع هستند و می خواهند روی آن سرپوش بگذارند.

به قول یوفولوژیست هایی مانند مالکوم رابینسون، این حادثه دقیقا مانند حادثه عجیب جنگل رندلشام توسط دولت های انگلستان و آمریکا سرپوش گذاشته شده، به عقیده او این حوادث با سلاح های هسته ای مرتبط می باشد، او معتقد است که این اشیا ناشناس احتمالا وسایل جاسوسی فرازمینی برای بررسی جنگ افزارهای هسته ای می باشد و در مجاورت جنگل رندلشام دو پایگاه نظامی آمریکایی وجود دارد و حتی گفته شده، برخی در آنجا یوفویی را رویت نموده اند که یک نور آبی رنگ شبیه لیزر را بداخل یکی از سوله ها (احتمالا محل نگهداری سلاح هسته‌ای) انداخته بود.

شاهد اصلی جنگل رندلشام، گروهبان جیمز پنیستون اخیرا ادعاهای عجیبی مطرح نموده، او می گوید، بعد از حادثه،ساعت ها توسط ماموران ناشناس مورد بازجویی قرار گرفته و آن ها برای اطمینان از اینکه او چیزی را افشا ننماید به او آمپولی تزریق نموده اند تا همه چیز را فراموش کند و او تا سال ها موضوع را کلا فراموش نموده بوده و پس از چندین سال دوباره بخاطر آورده است. این موارد دخالت سازمان های امنیتی ثابت می کند که چنین حوادثی مطمئنا واقعیت دارند .

حادثه جنگل وودلند در این کلیپ بازسازی شده است

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *