خرید بسته اینترنت ایرانسل ، همراه اول و رایتل

چگونه بسته نوترینو بخریم؟

خرید بسته نوترینو و تنظیمات مربوط به آن تفاوت خاصی با بسته های دیگر همراه اول ندارد. برای مطمئن شدن از تنظیمان تلفن همراه خود کد *۱۱۱# را شماره گیری نموده و یا یک پیامک خالی به ۸۰۸۸ بفرستید و سپس در هنگام انتخاب بسته مورد نظر بسته های نوترینو را انتخاب نمایید.

خرید بسته نوترینو

چگونه اینترنت ایرانسل را فعال کنیم؟

ابتدا برای دریافت تنظیمات GPRS کد زیر را شماره گیری و دکمه اوکی یا دکمه سبز را فشار دهید:
*۱۳۰*۳*۶#
سپس تنظیمات مورد نظر به گوشی شما ارسال می شود که باید آن را install یا save کنید.
ح الا، شما میتوانید با روشن کردن packet data از قسمت تنظیمات Network یا Connectivity گوشی خود، به اینترنت متصل شوید. البته ممکن است بعد از فعالسازی، چند ساعت طول بکشد تا اینترنت برای گوشی شما فعال شود. زمانی که اینترنت همراه گوشی شما فعال شود و به درستی کار کند، یک آیکون کوچک (متشکل از حرف E یا G و/یا دو عدد فلش برعکس) در بالای صفحه گوشی شما نمایش داده میشود.

چگونه بسته اینترنت رایتل بخریم؟

برای خرید بسته اینترنت از رایتل می توانید هم از طریق خود گوشی و هم از طریق سایت راتب اقدام نمایید.

در روشش اول کافیست که کد *۱۴۲# را شماره گیری نموده و از طریق منویی که در اختیار شما قرار می دهد خرید بسته را پیگیری نمایید. برای سیمکارت های دائمی مبلغ بسته بر روی قبض اضافه می شود و برای سیمکارت های اعتباری، مبلغ از شارژ کسر می شود.

برای خرید از طریق سایت ابتدا وارد سایت Rightel.ir شده و بر روی لینک «خرید بسته رایتل از سایت رایتل» کلیک کنید. سپس دو بار شماره رایتل خود و همچنین کد امنیتی را وارد نمایید. در صفحه بعد لیست تعرفه های اینترنت وجود دارد. یکی از آنها را انتخاب کرده، کلید پرداخت را میزنید و مبلغ مورد نظر را پرداخت می کنید. پس از پرداخت بسته اینترنت شما فعال خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *