دانلود و معرفی بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars

بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars

بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars

بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars با گیم‌پلی جذابش و تلفیق عناصر موفق سبک استراتژی و کارتی، مخاطبین خود را کاملا راضی خواهد کرد.

با فراگیری بیش از حد عناوین کارتی و استراتژی و همچنین ساخت آثار مختلف در این سبک برای بازی‌های شهیری مانند مجموعه Elder Scrols، کار سازندگان برای تولید یک بازی خوش‌ساخت همراه با جذابیت‌های لازمه، بسیار سخت شده است. استودیو «کانگرگیت» (Kongregate) با ساخت بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars نه تنها خود را اسیر تکرار و کلیشه‌های رایج نکرده بلکه با ترکیب عناصر موفق و گوناگون، تجربه‌ای مهیج را برای مخاطبان رقم می‌زند.

بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars

بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars

بازی‌های کارتی عموما از روایتی خاص یا قصه‌ای پخته برخوردار نیستند زیرا با برتری گیم‌پلی به سایر بخش‌ها، وجود این امر ضرورت خاصی ندارد. داستان در اکثر عناوین کارتی/استراتژی، حول محور درگیری میان امپراطوری‌های گوناگون، لشگرکشی قبایل به یکدیگر و نبرد حکومت‌های متعدد می‌چرخد. بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars نیز از این قائده مستثنی نیست. بازیکن در اثر فوق، وظیفه اداره کردن میادین مبارزه و نظارت بر جنگ‌های داخلی بین پادشاهی‌های مختلف را دارد و هدف از انجام این اعمال، کسب اعتبار، قدرت و گسترش سرزمین‌های بیشتر است. قصه کوچک بازی در بطن متونی خلاصه‌شده میان مراحل روایت می‌شود تا مخاطب از چرایی وقایع پیش رو مطلع گردد و با دشمنان اصلی آشنا شود.

اگر با عناوین کارتی و روند گیم‌پلی‌شان آشنایی کافی داشته باشید، می‌دانید که بازیکن در روند مراحل نقشی خود‌محور و کامل نداشته و از طرفی نظاره‌گر مطلق هم نیست. در بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars موظف‌ به انجام اعمالی شبه‌مدیریتی هستید که انتخاب کارت‌های گوناگون برای تغییر و حرکت صحیح جنگجویان از اصلی‌ترین آن‌ها محسوب می‌شوند. هر بخش از بازی شامل مراحلی متعدد است که در لوکیشن‌هایی خاص اتفاق می‌افتند و حکم میادین نبرد میان‌حکومتی را دارند. سبک مبارزات به شکل استراتژی نوبتی طراحی شده که با انتخاب انواع کارت‌ها توسط بازیکن معنا پیدا می‌کند.

 

بازی با توجه به سطح پیشرفت و ارتقا مهارات‌تان، کارت‌های گوناگونی را آزاد می‌کند که هر کدام دارای سربازها و جنگجویانی متفاوت با انواع کلاس مبارزه هستند. در هر مرتبه از حق انتخاب و یا اصطلاحا نوبت‌‌تان، می‌توانید از یک یا چند کارت استفاده نمایید تا با پیشروی در مسیر مشخص‌شده به هدف اصلی کت نابودی مقر دشمن است نزدیک شوید. چالش اصلی در این میان، چگونگی چیدمان کارت‌ها و همچنین مقابله با افکار نیروهای مقابل برای طراحی سیستم‌های تدافعی است. هنگامی‌که با هر یک یا چند قدم به سمت قرارگاه دشمنان یورش می‌برید، سربازان رقیب نیز بی‌حرکت نخواهند نشست و برای نابودی‌تان اشتیاق وافری به خرج می‌دهند!

بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars

بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars

چینش سربازان در محیط با انتخاب کارت‌های مناسب، حرکت از مسیرهای صحیح برای رسیدن به پایگاه دشمنان و تخریب آن و نهایتا ایجاد دیواری مستحکم از مدافعین به منظور جلوگیری حملات ناگهانی، همگی تمام گیم‌پلی بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars را شرح می‌دهند. سازندگان بازی سیستم ارتقا ساده اما بسیار کارایی را طراحی کرده‌اند که با پیشرفت‌های بازیکنان علاوه‌بر اهدا کارت‌هایی قدرتمند، مقرهای تدافعی را نیز مستحکم‌تر می‌سازند تا کندتر از بین برود. همچنین با خرید آیتم‌هایی گوناگون همانند بمب‌انداز و یا آتشدان‌ها، می‌توانید دشمنان بیشتری را از بین ببرید زیرا به عنوان مثال هنگامی‌که در حال عبور از سطح میدان نبرد با تعدادی از کمانداران هستید، همواره می‌توانید روی قدرت مضاعف ابزارآلات یادشده حسابی ویژه اما گذرا و کوتاه باز کنید!

بازی دارای چهار کمپین اصلی است که هرکدام در لوکیشن و فصلی جداگانه اتفاق می‌افتد و خود این بخش‌ها نیز به چند مرحله تقسیم شده‌اند تا Stormbound: Kingdom Wars کوتاه به‌نظر نرسد و تا مدتی بازیکن را مجذوب خود سازد. این عنوان خوش‌ساخت در زمینه گرافیک و جلوه‌های صوتی نیز در سطح بالایی قرار دارد. طراحی جذاب جنگجویان مختلف در محیط‌هایی با رنگ‌های متناسب و زنده، نشان از خوب بودن بخش گرافیک دارد. قطعات مهیج و گاها کوبنده همرا با تم حماسی نیز قسمت موسیقی را راضی‌کننده باقی می‌دارد.

بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars

بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars

مجموعا اگر به عناوین کارتی که با ترکیب عناصر استراتژی ساخته شده‌اند علاقه‌مند هستید و به دنبال تجربه‌ای مهیج همراه با چالش‌های متعدد می‌گردید، بازی موبایل Stormbound: Kingdom Wars می‌تواند از بهترین گزینه‌های پیش رویتان باشد.

دانلود از پلی‌استور

دانلود از اپ‌استور

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *