بازی موبایلی X-Files معرفی شد

بازی موبایلی X-Files

Devil Eater شخصیت‌های محبوب این مجموعه بر روی تلفن‌های هوشمند است.

بازی موبایلی X-Files با همکاری بخش بازی‌های FoxNext و استودیو بازی‌سازی Creative Mobile از کشور استونی در دست توسعه قرار دارد. نام کامل این عنوان The X-Files: Deep State است که به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی این مجموعه تولید می‌شود و در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۱۸ (۱۷ بهمن) برای سیستم عامل‌های اندروید، iOS و صفحه فیسبوک عرضه خواهد شد.

تریلری نیز از این بازی منتشر شده است که نشان می‌دهد انتظار چه عنوانی را باید داشته باشیم. در این عنوان بازیکنان کنترل یک مامور ویژه اف‌بی‌آی را به عهده دارند و باید به او در حل معماهای مختلف، بازجویی از مضنونین و شاهدان و پیدا کردن سرنخ کمک کنند.

این بازی دارای فضایی نزدیک به سریال X-Files است و مطمئنا طرفداران از تجربه آن لذت خواهند برد. این توسعه دهنده همچنین تایید کرده است که به صورت ماهانه برای بازی به روزرسانی منتشر خواهد شد که دارای محتوایی و معماهایی جدید برای حل کردن خواهند بود.

بازی موبایلی  X-Files به صورت رایگان برای همه در دسترس خواهد بود ولی دارای پرداخت درون برنامه‌ای است و همچنین از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و روسی پشتیبانی می‌کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *