فضایی ها و گم شدن در زمان

ColinAndrews.net حادثه ای را گزارش می دهد که در ۷۷ جولای امسال در سالزبوری انگلستان- در نزدیکی دایره گندمی واقع در جنوب غربی همین تپه – رخ داد.

این همان جایی است که در تاریخ ۲۳ می ۱۹۹۴ چهار محقق از جمله یک دانشمند اتمی از دایره گندمی در این مزرعه بازدید کردند و شاهد حضور سریع نیروهای ارتش در صحنه بودند. چند لحظه پیش از آن هر یک از آنها تجربه ای از گم کردن ۴۵ دقیقه زمان را داشت و اندکی بعد از آن دوباره همین تجربه تکرار شد. هر یک روی گردن خود آثار کبودی و چند ساعت بعد خونریزی شدید از بینی داشتند.

همچنین در سال ۱۹۹۰ در طول عملیات نظامی بلک برد در همین ناحیه شیئی سفیدی توسط خود ارتش فیلمبرداری شده بود.

عجیب ترین اتفاق هم روز ۷ جولای در ۵ صبح به وقت محلی رخ داد زمانیکه یک فرمانده ارتش مشغول رانندگی در اتوبان و در حال عبور ازکنار تپه سالزبوری بود. وقتی به سمت راستش نگاه کرد سه موجود فوق العاده بلند قد را دید که مشغول بازرسی یک دایره گندم جدید بودند که دو روز قبلتر ظاهر شده بود. او ماشینش را متوقف و چندین دقیقه آنها را تماشا کرد چرا که آنها غیر عادی به چشم می آمدند. هر کدام به بلندی ۶فوت بودند. موهای بور داشتند و یونیفورم سرتاسری سفید به تن و کلاههایی که پشت سرشان آویزان بود داشتند.

بعد از چند دقیقه تماشای آنها به نظر می رسید که آنها در حال بررسی دایره گندم بودند. فرمانده از فاصله ۴۰۰ یاردی صدا زد اما آنها او را ندیده بودند. ولی به محض آنکه او وارد مزرعه شد متوجه حضورش شدند و با سرعت عجیبی به سمت جنوب دویدند.

او گفت : ” متوجه شدم که امکان ندارد به آنها برسم چون فوق العاده سریع می دویدند.” بعد فقط برای چند لحظه رویش را برگرداند و وقتی دوباره نگاه کرد آنها ناپدید شده بودند. او خیلی نا آرام بود و صحنه را ترک کرد.

افسر پلیس کاملا متوجه صدای انفجار ساکنی در مزرعه اطراف شده بود و گفت علفها و گیاهان با این صدا تکان می خوردند و کاملا واضح بود که امواج صدا آنها را تکان می داد. او همچنین دچار سردردی شد که در ادامه روز بدتر شد به طوریکه تمام روز نمی توانست سرش را تکان دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *