مسافری از آینده John Titor

مسافری از آینده John Titor

هنوز در مورد تاریخ دقیق شروع این ماجرا مورد بحث است ، ولی این رامی دانیم که در تاریخ دوم نوامبر سال ۲۰۰۰میلادی (۱۰ سال پیش) شخصی که خود را مسافر زمان -شماره صفر و بعدا با نام John Titor معرفی کرده بود، شروع به معرفی خودش در وب سایتهایی کرد  ومدعی شد که یک مسافر زمان است وازآینده می آید!  مسافری ازسال   ۲۰۳۶میلادی  …!

یکی از اولین مواردی که وی برای معرفی وشناساندن خود ارائه کرد، تصاویری از ماشین زمانش و دفترچه راهنمای کاربری (Operating Manual) آن بود:

مسافری از آینده John Titor

 با گذشت هفته ها، جمع  کثیری ازمردم  شروع به سئوالاث فنی  از وی در مورد دلایل سفر و حضور وی دربین دوزمان متفاوت نمودند، عده ای اورا شیاد اینترنتی ! خواندند وعده ای هم اصولا منکر امکان سفراو در زمان های محتلف شدند…ولی عده ای نیز باتوجه به امکان ریاضی  وفیزیکی سفرزمان، این سفررا محتمل دانسته وازاو حمایت کردند…

مسافری از آینده John Titor

  تصویری ازکابین مسافرزمان

او درجواب  به سئوالات مخاطبینش  گاه آنان راسرکار می گذاشت وگاه هم آنان را عصبانی هم  مسخره کرد و هم ترساند…!

وقت رفتن است…!

بالاخره  در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۰۱بعد از چهار ماه ونیم «جان تایتر»اعلام کرد که هنگام ترک کردن زمان حال  وبرگشت به سال ۲۰۳۶ رسیده و پس از آن دیگر کسی خبری از او بدست نیاورد….! بررسی وتحقیق در مورد اینکه وی که بوده و چرا در آن دوره Onlineبوده است تا به امروز ادامه دارد.ولی تاکنون مشخص نشده که اوواقعاکه بود وهدفش ازاین کارچه بود؟ آیا اوبه نوعی همه را سرکارگذاشته بود؟

داستانی علمی – تخیلی؟

گرچه ممکن است موضوع  مسافرت زمان وی را براحتی مانند داستانهای تخیلی دانست وقاطعانه ردش کرد ولی افرادی که جوابها و نظرات وی را خوانده اند متفق القولند که چیزی عجیب وگیرا درمورد وی و سخنانش وجود دارد !

بعلاوه ، وی مباحثی را عنوان نمود که کم کم حس میشود بعضی از آنها در زمان ما به واقعیت میپیوندند.

(البته ناگفته نماند که بسیاری ازآنها نیز اتفاق نیفتاده ونخواهد افتاد…چون زمان آن سپری شده…!)

وی تقریبا به تمامی سوالاتی که از وی در طی دوره ۴ ماهه شده بود جواب داده است به همین دلیل، خیلی از مردمی که بدون خواندن سوالات قبلی ، سوالات مشابهی که قبلا وی به آنها جواب داده بود ازوی دوباره پرسیدند.

جوابها قبل از فاجعه ۱۱سپتامبر ۲۰۰۱و همینطور سقوط فضاپیمای دیسکاوری (!)و همینطور حمله به عراق بوده است.  خیلیها عقیده دارند که وی از این مسایل آگاه بوده و سرنخهایی بدون اشاره مستقیم در جوابهای وی وجود دارد. یک توافق وسیع ( در مورد به واقعیت پیوستن بعضی از پیشگوییهای وی در مورد کشفیات آینده علم فیزیک بصورتی که وی توضیح داده بود ) وجود دارد .

(درواقع او به نوعی ازشکوفایی علم مکانیک کوانتومی /جهانهای موازی/ابعاد اضافی کشف شده درمرکز

 تحقیقات ذرات بنیادی CERN واقف بوده است)

پیشگویی های مسافرزمان :

شروع نارضایتی های داخلی وبحران اقتصادی درامریکا بصورت درگیریها و برخوردهای پراکنده از سال  ۲۰۰۵ بمدت ده سال بصورت گسسته که تا زمان حمله اتمی روسیه به شهرهای مهم امریکا، چین و اروپا در سال ۲۰۱۵ ادامه داشته و خواهد داشت . شهرهای امریکا تغییرچشمگیری کرده حکومت امپراطوری فدرال امریکا بوجود خواهد آمد=(یک چیزی مثل پادشاهی – پارلمانی دانمارک ) حکومت وقت امریکا  نابود شده و مردم کشورامریکا پیروز نبرد خواهند بود (مردم امریکا بر علیه حکومت بپا خواهند خاست). اتحادیه اروپا و چین هم نابود خواهد شد. روسیه بزرگترین شریک تجاری امریکا در سال ۲۰۳۶ خواهد بود. پایتخت امریکا هم به شهر «اوماها» درایالت «نبراسکا» انتقال خواهد یافت.

بعد ازاتمام جنگ داخلی مردم بیشتر جوامعی را درکنار مجتمع های کنونی دانشگاهها بوجود خواهند آورد.  جاهایی که کتابخانه هایی موجود خواهد بود.به بیشتر نام دانشگاهها یک کلمه قلعه/دژ اضافه خواهد شد بطور مثال   ( Fort UF (University of Fl orida

(لازم است بگویم در سکانس نهایی فیلم I am legend(من افسانه هستم) باهنرنمایی ویل اسمیت ، آخرین بازمانده ازحمله زامبی ها به یکی ازهمین دانشگاه – قلعه ها پناه می برد!!حال تفسیر اینکه درسناریو این فیلم کارگردان تحت تاثیر «مسافرزمان» بوده با شما عزیزان است…!)

 درادامه او گفته خدمت نظام بخش عمده ای از زندگانی افراد راشامل خواهدشد.

 درآینده زندگی بیشتردر روستاها و شهرهای کوچک ولی با امکانات ارتباطی و سفر با تکنولوژی بالاتری خواهد بود. ساعات کار بیشترخواهد بود. مردم بیشتر غذای خود را از مزارع خود با کار خود بدست میاورند. رویکرد مردم به مذهب بیشتر خواهد شدو بخش عمدهای از زندگانی آنها خواهد شد، البته بیشتر یک جنبه شخصی میگیرد.مردم با آزادی بیشتری درمورداعتقادات خود صحبت خواهند کرد. روزهای نیایش هم به شنبه منتقل میشود (از یکشنبه مسیحیان).

   لباس پوشیدن بیشتر با درنظرگرفتن مورد استفاده لباس خواهد بود – کلاه بیشتر ازهرزمانی مورد استفاده قرار خوا هد گرفت و برای هر مناسبتی لباس مناسب آن استفاده خواهد گردید.

(وی از دیدن شرکت افراد باشلوار کوتاه در مراسم کلیسا در سال ۲۰۰۰ متعجب بوده است…!)

 در سال ۲۰۳۶ هنوز دارویی برای درمان ایدز کشف نگردبده ولی در درمان سرطان موفقیت هایی حاصل خواهد شد

مسافری از آینده John Titor

براساس گفته های وی متولد سال ۱۹۹۸میباشد ساکن فلوریدا واز سال  ۲۰۱۱در ۱۳ سالگی به «شورشیان» بعنوان پیاده نظام پیوسته و تا پایان جنگ سوم جهانی در سال ۲۰۱۵ و حمله اتمی روسیه به امریکا ، چین و اروپا شروع  شده بود ، مشغول بوده است .

در سال ۲۰۳۲ دانشگاه را به پایان رسانده و با توجه به تحصیلات و سوابق نظامی جذب پروژه سفر زمان میشود.دوبار با گذشته خود برخورد کرده است .

 یکی از اولین کامپیوترهای قابل حمل جهت رفع مشکلات سیستم  IBM 5100هدف اصلی وی بردن یک کامپیوتر    یونیکس بوده و سفر وی به سال ۲۰۰۰ به دلایل شخصی !!! بوده است . برای برگشت به سال ۲۰۳۶ وی اول باید یه سال ۱۹۷۵ بازگردد و از آنجا به سال ۲۰۳۶ برود .

بگفته وی ماشین زمان در دو نوع ۲۰۴ با چهار باطری سزیم برای سفرهای تا ۶۰ سال و ۲۰۶ با شش باطری برای سفرهای بلند مدت تر هر دو ساخت کارخانه جنرال الکتریک میباشند. اساس کار دستگاهها براساس استفاده از جاذبه اطراف یک حفره سیاه طبق نظریات وفرضیه  KERR میباشد.

مسافری از آینده John Titor

همانطورکه گفتم سایتهای بیشماری درمورد اونوشته اندمثل:

پرسش وپا سخهایی که درطی ۴ ماه ونیم انجام داده دراین سایت هست:

آدرس   http://www.abovetopsecret.com/pages/the_john_titor_project.html

وسایت مرجع برای تحقیقhttp://www.johntitor.com

 با تشکر از دوست عزیزمون فرهاد که لطف کردند و  این مطلب را ارسال نمودند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *