پسر بچه هندی و عکاسی از بشقاب پرنده

تصویری که سروصدای زیادی در رسانه ها به پا کرد.

india-ufo

یک پسر بچه هندی ادعا نموده که با دوربین موبایلش تصویری از یک بشقاب پرنده گرفته است و به عقیده برخی یوفولوژیست ها تقریبا بهترین تصویر از بشقاب پرنده است که توسط موبایل گرفته شده است. آبیجیت گوپتا دانش آموز مدرسه در شهر گانپور در ایالت اوتارپرادش در شمال هندوستان ادعا کرده که، با موبایلش مشغول عکاسی از ابرها بوده که ناگهان شی ای شبیه بشقاب پرنده در آسمان ظاهر شده و او سریعا از آن عکس گرفته است.

 عکاسی از بشقاب پرنده

او که در کلاس پنجم تحصیل می کند، می گوید عاشق عکاسی از طبیعت است. تصاویری که او از این شی ناشناس پرنده گرفته حتی در اخبار رسانه ها در هندوستان و کشورهای دیگر پخش شده و محققان و لابراتوارهای عکاسی این تصاویر را مورد بررسی قرار داده اند، یکی از کاربران و شکارچی های یوفو در یکی از وبسایت ها در توضیح این تصویر گفته :

این تصویر نه کدر است و نه مه آلود بلکه کاملا واضح و شفاف و در یک روز آفتابی است و شکی باقی نمی گذارد که واقعی بوده و نشان می دهد که فرازمینی ها وجود دارند

البته برخی مدعی شده اند که تصویر واقعی است اما یوفو با نرم افزار به آن اضافه شده، اما آبیجیت و پدرش سانتوش گوپتا می گویند این تصویر کاملا واقعی است و هیچ دلیلی ندارد دروغ بگویند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *