یک ژنرال ارتش رومانی روبرویی با یک موجود بیگانه از نوع خزنده را توصیف نمود.

۲۰۱۶-۰۸-۱۷

یک ژنرال ارتش رومانی روبرویی با یک موجود بیگانه از نوع خزنده را توصیف نمود.

ژنرال بازنشسته Emil Strainu که یک مهرۀ کلیدی در ارتش رومانی است و چندین کتاب جالب در رابطه با «تاریخ قدغن شده» نوشته است روبرویی با یک موجود بیگانه در یک مکان عمومی را توصیف نمود. او در سرتاسر دنیا در کنفرانسهای مختلف در رابطه با رخدادهای اسرارآمیز و محرمانه صحبت کرده است.
روبرویی توسط یکی از دوستان نزدیک او با یک موجود خزنده در نزدیکی کوههای Retezat در یک پمپ بنزین صورت گرفته است. فرد مذبور پس از این که باک بنزین اتوموبیل خود را پر می کند می بیند که یک اتوموبیل هامر Hummer با شیشه های تیره در آنجا پارک شده بود. از روی کنجکاوی او به داخل اتوموبیل که در رانندۀ آن باز بود نگاه می کند و یک موجود خزنده را که به غیر از یک جفت کفش هیچ چیز به تن نداشت و لخت بود مشاهده می کند. موجود خزنده دارای پوست سبز رنگ فلس دار بود. او پس از یک لحظه رد و بدل کردن نگاه با موجود خزنده از شدت وحشت با عجله به داخل اتوموبیل خود وارد می شود، پا را بر روی پدال گاز می فشارد و از آن منطقه می گریزد.

یک ژنرال ارتش رومانی روبرویی با یک موجود بیگانه از نوع خزنده را توصیف نمود.
ژنرال Strainu به وجود موجودات بیگانۀ خزنده که در شهرهای عظیم زیر زمینی مخفی هستند قویاً باور دارد، اما مایل نیست چیز زیادی در این رابطه فاش سازد (احتمالاً به این دلیل که مردم نترسند — مترجم)
این ژنرال بازنشسته در زمرۀ دستاوردهای خود، مشاور پارلمان رومانی در رابطه با امور نامتعارف و خطرات خارجی است. او همچنین مدیر دو مرکز پژوهشی در رابطه با بشقابهای پرنده و نویسندۀ چندین کتاب پیرامون موضوعات اسرارآمیز است.

ترجمه: حمیدرضا مزده، مهندس هوا – فضا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *