آرایش مهمانی خانوادگی چگونه است؟

آرایش

آرایش

آرایش مناسب مهمانی های خانوادگی آرایش لایت و سبک است ، آرایشی که ساده و شیک باشد و چهره شما را سرحال و سرزنده نشان دهد.

برای مهمانی های خانوادگی بهتر است آرایش لایت داشته باشید و از کاور کردن پوست با چند لایه کرم و پنکیک اجتناب کنید. معمولا مدل میک آپ مخصوص مهمانی های خانوادگی ساده تر از مراسم رسمی و مراسم شب انتخاب می شود.

نحوه آرایش برای مهمانی های خانوادگی باید ساده ، شیک و جذاب باشد.

 

برای مهمانی های خانوادگی آرایش هر چه ساده تر باشد بهتر است به طوری که تغییر زیادی در چهره شما ایجاد نکند و صرفا باعث شاداب تر به نظر رسیدن پوست و درخشان شدن چشمانتان شود.

 

یکی از ترندهای میکاپ سال ۲۰۲۲ که به خصوص برای مهمانی های خانوادگی کاربرد دارد Makeup No Makeup است یعنی به گونه ای آرایش نمایید که حالتی طبیعی داشته باشد و خیلی جلب توجه نکند.

مدل آرایش طبیعی برای مهمانی های خانوادگی ، قرارهای کاری و برخی مراسم ها کاربرد دارد.

 

در مهمانی های خانوادگی هرچه آرایش شما نزدیک تر به ظاهر طبیعی باشد مناسب تر است مراقب باشید که مرتکب خطاهایی که نشان دهنده آرایش غلیظ صورت است از جمله آرایش چشم اسموکی ، رژی لب قرمز یا کشیدن خط چشم گرافیکی برای مهمانی خانوادگی نشوید.

 

استفاده از مرطوب کننده

قبل از شروع آرایش پوستتان را لایه برداری کنید و سپس با یک آبرسان مناسب ، رطوبت پوست را تامین کنید.

قبل از شروع آرایش از پرایمر استفاده کنید تا ماندگاری آرایشتان بیشتر شود و از ماسیدن کرم پودر روی پوست جلوگیری نماید.

در صورتی که پرایمر در دسترس نداشتید میتوانید به جای آن از کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب استفاده کنید تا به یکدست شدن کرم پودر روی صورت کمک کنید.

 

 

پن کیک نزنید

برای این که آرایش شما طبیعی تر به نظر برسد از استفاده پن کیک یا حتی کرم پودرهای با پوشانندگی بالا اجتناب کنید. هر چه کرم پودر شما سبک تر باشد بهتر است. میتوانید از انواع کرم پودرهای سبک آرایشی مانند BB کرم ها و CC کرم ها یا کرم پودر روزانه استفاده کنید که بافت سبک و کاور مناسبی دارند و ظاهری طبیعی به پوست می دهند و پوست حالت کیکی یا ورقه ورقه پیدا نمی کند.

 

آرایش ملایم چشم ها

برای این که چشمانتان درخشان تر به نظر برسد میتوانید از میک آپ لایت برای چشم ها استفاده کنید بنابراین استفاده از خط چشم های آنچنانی و کشیده یا مژه مصنوعی و سایه های غلیط مناسب مهمانی خانوادگی نیست.

سعی کنید میکاپی استفاده کنید که خیلی به چشم نیاید و صرفا حالت زیبا کننده داشته باشد.

 

می توانید مقداری از کرم پودری که روی صورتتان استفاده کرده اید را روی پلک هم بزنید و از سایه های چشم کم رنگ استفاده کنید مثلا استفاده از رنگ های قهوه ای و کرم برای پشت پلک گزینه مناسبی است. میتوانید با یک براش کمی سایه چشم قهوه ای بین خط پلک و استخوان ابرو به حالت هلالی بکشید و سپس خط سایه را با براش دیگر محو کنید و روی پلک را با سایه کرم رنگ پر کنید.

 

به جای کشیدن خط چشم مایع ماژیکی یا مویی از سایه یا مداد برای کشیدن خط چشم استفاده کنید.

در آخرین مرحله مژه ها را ریمل بزنید ولی زیاده روی نکنید تا فقط مژه هایتان کمی حالت پررنگ تر داشته باشند.

 

از رژ گونه استفاده کنید

از آنجا که برای آرایش مهمانی خانوادگی بهتر است برنزر ، کانتور و کانسیلر استفاده نکنید ، برای اجتناب از یکدست و بی حال شدن پوست صورت میتوانید ازرژ گونه ملایم و هلویی استفاده کنید. یک براش گرد و نرم بردارید و مقدار رژ گونه را روی گونه هایتان بزنید یکی از ترفندهای آرایشی برای مهمانی خانوادگی این است که میتوانید از رژ گونه به عنوان سایه پلک هم استفاده کنید تا حالتی یکدست و متعادل به صورت بدهید ، این تکنیک هارمونی بسیار زیبایی به صورتتان میدهد و مناسب آرایش لایت است.

 

رژ لب ملایم

برای زیبایی لب ها در مهمانی خانوادگی از رژ لب های ملایم مثلا رنگهای کالباسی ، نود یا هلویی با تم مات استفاده کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *