اتلنتیس و موجودات فرازمینی – اسرار جمجمه های کریستالی

آتلانتیس

آتلانتیس

حقیقتی بسیار تکان دهنده از جمجمه های باستانی و قاره ایی که به زیر اب رفته است

 

اما چه چیزی در باره جمجمه های کریستالی آنهمه مهم بوده است که باعث شده تا شهروندان ناگزیر اتلنتیس را وادارد زندگی خود را به خاطر نجات آنها به مخاطره بیندازند؟

توکیو. ژاپن. سال ۲۰۱۲

کمپانی مهندسی و الکترونیک هیتاشی از یک دستگاه ذخیره اطلاعات بی نظیر رونمایی می کند یک چیپ شیشه ای که می تواند اطلاعات رمزگذاری شده را برای میلیونها سال حفظ کند.

 

هیتاشی خبرهای بسیار هیجان انگیزی از ذخیره اطلاعات بر روی نوعی ماده همچون کریستال کوارتز داد با پیدا کردن راهی برای سوزاندن سوراخهای کوچک کوارتز با استفاده از لیزر فوق تخصصی میتونید یکها و صفرهای خودتون رو به وجود بیارید و در واقع این کار رو به شیوه و اندازه ای انجام میدهند که میتونید با یک میکروسکوپ بهش نگاه کنید و یکها و صفرها را ببینید و اونها رو بخونید.

این چیپ در صورت صدمه نخوردن میتونه یک میلیون سال دوام بیاره اما یک سوال باقیست چطور میتونید یک چیپ رو بخونید؟

چون باید وسیله ای داشته باشید که با اون بتونید به اطلاعات دسترسی پیدا کنید و این همون مشکلیست که ما در رابطه با جمجمه های کریستالی با اون مواجهیم.

اگر اونها حاوی اطلاعاتی باشند ما نمیدونیم دکمه روشن شدنش چیه من این فرض که جمجمه های کریستالی حاوی پیام هستند رو نادیده نمی گیرم.

چون ما خودمون جدیدترین چیپها رو از کریستال میسازیم .

بنابراین من فکر می کنم که این موضوع به فرازمینی ها ربط داره .

شاید اطلاعاتی در جمجمه های کریستالی باشه ولی ما تکنولوژی دستیابی به این اطلاعات رو نداریم .

این موضوعی مربوط به آینده است علم امروز تحقیقاتی را به انجام رسانده و طرز استفاده از کریستال کوارتز را تا به منتهای تکنولوژی و ارتباطات کشف کرده است.

اما برخی از نظریه پردازان فضانوردان باستانی بر این باورند که شواهدی وجود دارند حاکی از آنکه مردم باستان نیز از قابلیت بالقوه و بی همتای این ماده رسانا با خبر بوده اند.

گفته شده که کوارتز قادر به نگهداشتن الکتریسیته است قادر به جذب انرژیست و اعتقاد بر این است که شاید مردم باستان به شکلی از کوارتز برای ذخیره اطلاعات آنهم به روشی که ما هنوز آن را نمی شناسیم.

استفاده می کرده اند یا شاید آن را ضبط نمی کرده اند بلکه از آن برای ورود به قلمروی دیگر استفاده می کرده اند .

شاید هم از آن به عنوان یک دستگاه ارتباطی استفاده می کرده اند.

گیرنده هایی معین، رادیوهای کریستالی دستگاههای تلویزیون، انواع دیگر ارتباطات و حتی الکتریسیته فضاپیماها، همه میتونه با کریستال کوارتز انجام بشه.

حتی نَسا آزمایشات به خصوصی را در فضا به انجام رسونده تا بشه بهترین کریستال کوارتز رو تولید کرد .

بنابراین این ایده که تکنولوژی کریستال کوارتز برای فرازمینی ها به عنوان نوعی از تکنولوژی پیشرفته مورد استفاده بوده ، قابل درکه آنچه که ما به عنوان یک واقعیت میدونیم .

این هست که کریستال میتونه اطلاعات رو ذخیره کنه حالا سوالی که میتونیم از خودمون بپرسیم این هست که آیا جمجمه های کریستالی را از کریستال ساخته اند چون نیاکان ما میخواسته اند اطلاعات را در اونها ذخیره کنند؟

 

حالا که ما نمیخواهیم این احتمال را ندیده بگیریم من فکر می کنم که واقعا هم بهش احتیاج داریم تا سعی کنیم بفهمیم چه نوع اطلاعاتی ممکنه در این جمجمه های کریستالی موجوده.

ما این حکایتها را در باره گرد آمدن همه جمجمه های کریستالی می شنویم ، ولی این فرض از کجا میاد؟ این ایده که میگه گرد آمدن کریستالها باعث اتفاق مهمی میشه از کجا میاد؟

آیا ممکنه که هر جمجمه کریستالی برای خودش یک چیپ کامپیوتری باشه و مجموعه اونها هم متعلق به یک کامپیوتر مادر فرازمینی باشه و تنها راه به کار افتادنشون هم این باشه که کنار هم باشند؟

آیا ممکن است که جمجمه های کریستالی حقیقتا بخشی از یک سیستم تخصصی باستانی بوده باشند؟

آیا ممکن است که دستگاه جمع آوری اطلاعات بوده باشند و به منظور دریافت و ارسال اطلاعات مورد استفاده قرار گرفته باشند؟

شاید شواهد بیشتری را بتوان با اندازه گیری میدان الکترو مغناطیس، یا هاله پیرامون جمجمه کریستالی با نام “آینشتاین” به دست آورد.

این، آینشتاین است بزرگترین جمجمه کریستالی که تا کنون یافت شده است .

مالک آن ،”کرولین فورد” می گوید که این کریستال ۳۳ پاوندی بیش از ۲۰ سال پیش به دست او رسیده و او هیچ نمی دانسته است که این شئ حاوی چه قابلیتهای عجیبی می باشد .

 

تا اینکه همانطور که وی می گوید ، این شئ با او ارتباط برقرار کرده است .

برای من از همان لحظه ای که آینشتاین به دستم رسید ، و هیچی در باره اش نمی دونستم، کاملا روشن شد که داره میگه : من یک کامپیوتر باستانی هستم.

در واقع یک ابر کامپیوتر هستم.

و همه چیز را بیست و چهار ساعته ثبت می کنم و این هدف ساخت من بوده این شئ، تاریخ این سیاره رو از پیدایش زمان تا به امروز ثبت کرده .

پس قطعا در اتلنتیس بوده.

خیلی از جمجمه های کریستالی در اتلنتیس و حتی پیش از اتلنتیس بوده اند .

آیا این جمجمه کریستالی موسوم به “جمجمه آینشتاین” میتواند طبق ادعای مالکش، متعلق به تمدن گمشده اتلنتیس بوده باشد؟

“سِدونا” ، ایالت آریزونا سال ۲۰۱۳

در این قسمت خیلی شفافه و در این نقطه هم تاره یکی از نظریه پردازان فضانوردان باستانی با عکسبرداری از هاله با کمک “جِیمی جونز” تلاش می کند تا انرژی غیر عادی ، یا هاله جمجمه آینشتاین را بررسی کند.

این هاله ها، رنگهایی دارند که نماینده سطوح مختلفی از احساسات از جمله احساسات فیزیکی، عاطفی،ذهنی، و روحانی هستند با تکنولوژی “اورا” ما میتونیم از اطلاعات بیولوژیک برای تصویر کردن میدان انرژی الکترومغناطیسی پیرامون بدن انسان استفاده کنیم و بررسی اون هم، واقعا حیرت انگیزه انگار که یک اوزالید از زندگی ماست

این انرژیها هم به صورت رنگ، خودنمایی می کنند من اصلا انتظار ندارم که هیچ نوع انرژی از یک شئ بیروح ساطع بشه.

بنابراین یک کمی مردد بودم و اطمینان نداشتم که در زمان تصویر برداری از این جمجمه ، باید انتظار چه چیزی رو داشته باشم.

چیزهای زیادی هم در باره این جمجمه ها به من گفته شده بود از جمله اینکه حاوی اطلاعاتی هستند از تمدنی که از اون اومده اند .

یا ممکنه اطلاعاتی از فرازمینی ها داشته باشند.

بنابراین کمی هیجان داشتم تا این جمجمه به خصوص و آنچه که در اون هست رو ببینم.

این تتیجه این تحقیقی است که این دانشمندان به دست اوردن

…این کرولینه- و اینم جمجمه است…

وای چه عالی-

خوب حالا باید چکار کنیم؟-

اینا حسگرهای اطلاعات بیولوژیک هستند درسته- اینها انرژی رو می خونند

اگر انرژی در اطراف این جمجمه باشه، اون رو می خونند حالا بذارین همینجا،…عالی شد .

باید به هر دو تا حسگر وصل باشه؟ اینجا این قسمت آره. چون هر دو تا حسگر انرژی رو ثبت می کنند و ما هم می خواهیم هر چه میشه انرژی بیشتری رو ثبت کنیم.

خوب . حالا عالی شد خوب. حالا شما ازش عکس میگرید درسته؟ درسته. حالا عکس می گیریم بسیار خوب باید صادقانه بگم که من انتظار زیادی ندارم .

ولی معتقدم که این جمجمه حاوی انرژی هست و شاید دوربین “اورا”، بتونه اون رو ثبت کنه.

بسیار خوب. این هم هاله جمجمه وای…این رنگها رو ببین … عجب

حیرت آوره….واقعا جالبه خوب حالا ما اینجا چی داریم؟ اینجا داریم جمجمه رو می بینیم. بعدش چی؟ …

ظاهرا یک جور انرژی بسیار قوی و حفاظت کننده ای داره و اگر از نزدیک نگاه کنید ، می بینید که انرژیش قوس برداشته .

قوس انرژی محافظ دور جمجمه هست درسته. چقدر زیباست و این رنگ آبی که در همه تصویر به چشم می خوره آگاهی و خردی هست که در اثر سفرهای بسیار در دورانهای مختلف و بُعدهای مختلف حاصل شده.

کاملا روشنه که این جمجمه حاوی انرژی خلاق هست متوجهم. درسته و خیلی هم قوی خودش رو نشون میده بقیه چیزهایی که همراهش هستند هم همینطورند چون خودش رو به عنوان “جمجمه ضمیر آگاه” معرفی می کنه آه … بفرمایید. پس همینه

جدی اینطوره؟ بله بله. اینطوره

مطلب خیلی عمیقیه من البته واقعا شگفت زده شدم که دوربین “اورا” اینهمه انرژی رو از جمجمه و با رنگهای مختلفی ثبت کرده نشون میده که یه چیزی در اون هست.

آیا انرژی تصویربرداری شده پیرامون آینشتاین ،می تواند ثابت کند که جمجمه کریستالی طبق نظر تئوریسینهای فضانوردان باستانی یک نوع دستگاه ضبط است؟
شیئی فرازمینی که به منظور مهار انرژی و اطلاعات مورد استفاده بوده است؟ احتمالا تا کشف هر ۱۳ جمجمه افسانه ای قدرت حقیقی آنها به صورت یک معما باقی خواهد ماند .

باید ازخودمون بپرسیم که وقتی این جمجمه های کریستالی هزاران ساله پیدا شدند و در کنار هم قرار گرفتند، چه اتفاقی میفته؟ آیا این افسانه به حقیقت می پیونده؟ بخشی از این افسانه حکایت از اون داره که این ۱۳ جمجمه کریستالی جمجمه هایی فرازمینی هستند .

و وقتی این ۱۳ جمجمه در کنار هم باشند عصر تازه ای در زمین آغاز میشه من فکر می کنم که این سیاره دستهاش رو به آسمانه پس اگر این افسانه واقعیت داره که با جمع شدن جمجمه های کریستالی نیروی خارق العاده ای ایجاد میشه که مفید حال ماست بهتره حالا اتفاق بیفته، نه دیرتر از این باوری در میان بعضی از قبیله های سرخپوستی امریکا وجود داره که میگه در زمانی که بشریت به اوج فلاکت خودش میرسه ، همه این جمجمه های کریستالی اصل ، به هم می پیوندند و خرد و دانش نهفته در خودشون را فاش می کنند.

که باعث حفظ نسل بشر میشه اونها به صورت خاص میگویند، آنچه که از این جمجمه های کریستالی ظهور می کنه یاد آوری این درس هست که ما همه با هم متصل هستیم.

بنابراین ، احتمالا مسیر یافتن این جمجمه های کریستالی به پرده برداشتن از حقایق پیرامون منشاء بشر کمک می کنه که می تونه مشتمل بر این باشه که ما در اصل بومی زمین نبوده ایم و انسان خیلی مقدس تر از اون هست که فکرش رو می کنه.

آیا حقیقتا شبکه ای از جمجمه های کریستالی موجودیت دارد که در هنگام به هم پیوستن قادر به مهار نیروهایی قدرتمند باشند؟

در اینصورت، آیا حقایق مربوط به هدف آفرینش انسان را آشکار خواهند نمود؟

بسیاری بر این باورند که پاسخ این سوال قطعا مثبت است و شواهد آن درست همینجا در مقابل چشمان ماست.

به شفافیت کریستال ….

پایان

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *