اثبات سفر زمانی؟ ادعا عجیبی که ۱۲۰۰۰ سال پیش بمب هسته ای در هند منفجر شده است

براساس ادعاهای تکان دهنده ، یک بمب هسته ای نیم میلیون نفر را ۱۲،۰۰۰ سال پیش در هند کشته است.

فیلم های آپلود شده توسط تئوری توطئه و وب سایت های UFO نشان می دهد که شواهدی از وقوع انفجار باستانی در منطقه بیابانی در نزدیکی جودپور وجود دارد.

گفته می شود که این “شواهد” برگرفته از “نوشته ها” در متون باستانی و منطقه ای است که ظاهراً میزان بالایی از تشعشعات در آن کشف شده است.

یک وب سایت نظریه توطئه گفت:  بر اساس متن های هندو که قدمت هزارساله دارند ، نوعی سلاح بسیار پیشرفته شبیه بمب اتمی در حدود دوازده هزار سال پیش روی زمین پرتاب شده است.”این تئوری مبتنی بر عبارات ادعایی از ماهاباراتا و رامایانا است ، که حماسه های سانسکریت گفته می شود در حدود قرن ۸ یا ۹ قبل از میلاد مسیح به ترتیب در مورد جنگ کوروچسترا و نبرد بین راما و دیو راوانا نوشته شده است.

“آیا ۱۲۰۰۰ سال پیش ممکن است یک بمب اتمی روی زمین خاموش شود؟ برخی از گذرگاه های ماهاباراتا حاکی از درگیری هسته ای است.”

این وب سایت به این اجزای ادعا شده ترجمه شده از متن اشاره می کند: “یک پرتاب منفرد با تمام قدرت موجود در جهان … یک ستون رشته ای از دود و شعله به اندازه ۱۰،۰۰۰ خورشید درخشان ، در تمام شکوه خود برخاست … این یک سلاح ناشناخته بود ، رعد و برق آهنی ، یک پیام رسان غول پیکر مرگ که در یک نبرد کامل تبدیل به خاکستر شد.

“اجساد چنان سوزانده شده بودند که غیرقابل تشخیص بودند. موها و ناخن هایشان از بین رفت ، سفالها بدون هیچ دلیل مشخص شکستند و پرندگان سفید شدند.“پس از چند ساعت ، تمام مواد غذایی آلوده شدند. برای فرار از این آتش ، سربازان خود را به رودخانه انداختند.”

این تئوری حاکی از کشف منطقه ای ازرادیو اکتیویته  زیاد در دهه ۱۹۹۰ و چندین جسد یافت شده در یک شهر باستانی است که از متون استفاده می کند.

ادعاها حاکی از آن است که در دهه ۱۹۹۰ در حاشیه شرقی کویر بزرگ تار ، در نزدیکی شهر باستانی جودپور ، منطقه ای “که رادیواکتیویته به قدری زیاد است که ساکنان از مدت ها قبل میزان بالایی از سرطان و نقایص هنگام تولد را داشتند”.

این نشان می دهد که در نزدیکی چندین اسکلت در یک شهر باستانی کشف نشده بودند که ظاهراً در خیابان ها با هم از بین رفته اند.در بعضی از گزارش های تاریخ هند کیساری جان گانگولی ، گفته است: “نوشته های مقدس هند مملو از چنین توصیفاتی است که مانند انفجار اتمی به نظر می رسد که در هیروشیما و ناکازاکی تجربه شده است.”

این تئوری ادعا می کند شواهدی از دهانه انفجار هسته ای وجود دارد – دهانه Lonar در نزدیکی بمبئی ، که توضیحی برای آن وجود ندارد.

نظریه پردازان توطئه ادعا کرده اند که مسافرین زمان یا بیگانگان می توانند توضیحی برای چگونگی دستیابی به فناوری پیشرفته توسعه یافته در قرن بیستم در ۱۲۰۰۰ سال پیش باشند.

 ” اینکه چگونه قدرت های هند باستان در آن زمان سلاح های هسته ای را تولید می کردند یک راز است اگرچه هیچ سابقه ای وجود ندارد که چیزی مانند سطح تکنولوژی مورد نیاز برای توسعه این نوع سلاح ها را نشان دهد.”

اما ، با وجود ظاهر شدن در بسیاری از تئوری های توطئه و وب سایت های UFO ، این داستان با عنوان “اخبار جعلی” مواجه شده است.

 یک وب سایت ادعاها را بررسی کرد. هیچ مدرکی در مورد قسمت های گزارش شده در نسخه های ترجمه شده متون پیدا نکرد. همچنین هیچ مدرکی در خارج از متون توطئه وجود ندارد که نشان دهد منطقه ای با رادیواکتیویته زیاد در بیابان کشف شده است.

تصاویر مربوط به شهر باستانی و اسکلت های به کار رفته در این گزارش ها در واقع در شهرهای باستانی موهجوجو-دارو و هاراپا که در فاصله حدود ۳۰۰ مایل با محل ادعا فاصله دارند گرفته شده است.این وب سایت گفت: “اگر این یک جنگ هسته ای بود ، عملاً یک تئاتر سراسری بود.

“Mohenjo-Daro و Harappa هر دو در حدود ۵۰۰ کیلومتری جودپور ، یکی تا شمال و دیگری به غرب قرار دارند. هیچ یک از این مکان ها در هیچ جای دیگری در کنار یکدیگر نیستند.

“اطلاعات باستان شناسی در مورد کاوش های مونجوجو-دارو ، هاراپا و دیگر سایت های Indus Valley به طور گسترده و بصورت چاپی در دسترس است وچیزی مانند اسکلت های رادیواکتیو یا اسکلت ها نوشته نشده است. “

 دهانه Lonar از محل ادعا ۴۷۰ مایل فاصله دارد و ۵۲ هزار سال پیش ، مدت ها قبل از انفجار بمب باستانی باستانی ، شکل گرفته است.

 “به نظر می رسد که هر قسمت از این داستان ساختگی است.”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *