اخناتون،فرعونی که با اسلافش متفاوت بود

 

برخی از محققان بر این باورند که با توجه به شکل و شمایل عجیب شان، فراعنه مصر،دورگه زمینی و فرازمینی بوده اند،البته خودشان نیز خود را فرزند خورشید و ستاره ها می دانستند.

چرا قیافه و جسمی زنانه دارد؟در حالیکه مجسمه های فراعنه دیگر چهارشانه بوده بازوهای ستبر و پاهایی قوی دارند.

یکی از نظریات یوفولوژیست ها و طرفداران نظریه بیگانگان باستانی اینست که ادعا می کنند آخناتون از فراعنه سلسله هجدهم که بمدت ۱۷ سال بر مصر سلطنت کرد و در سال ۱۳۳۵ قبل از میلاد مسیح درگذشت اساسا یک انسان زمینی نبوده است بلکه او در واقع یک فرازمینی یا احتمالا یک موجود دورگه حاصل از پیوند یک فرازمینی و انسان بوده است.دلایل آها اینست که فراعنه قبل بهیچ وجه تیپ و قیافه شان شبیه او نمی باشد.آنها معمولا قیافه ای کاملا مردانه چهارشانه با شانه های عریض و بازوهایی ستبر داشته اند. یک نگاه به عکس زیر که مربوط به رامسس دوم است بیندازید تا تفاوت آنها را دریابید. اما بدن و قیافه اخناتون کاملا زنانه با سر و چانه ای کشیده -بازوهایی باریک و شل و از همه جالب تر شکمی بسیار عجیب و پاهایی ضعیف می باشد.

از اینرو طرفدران نظریه بیگانگان باستانی شدیدا معتقدند او فرعونی اسرار امیز است که علاوه بر خودش زن و دخترانش نیز دارای سری کشیده می باشند.لذا طرفداران نظریه بیگانگان باستانی معتقدند که در بین اخناتون و موجودات فضایی شباهت های جسمانی وجود دارد که یکی از آنها کشیدگی در ناحیه سر می باشد.زیرا تصاویری که از موجودات فرازمینی توسط انسان در گذشته ترسیم شده است نشان می دهد که موجودات فضایی غالبا با سرهایی کشیده می باشند. تصاویری که از اخناتون در مصر باستان می بینیم او را در برابر خدایش اتون که همانا خورشید است مشاهده می کنیم . او ساعت ها در بیابان بسر می برده و عبادت می کرده است.او زمانی که سلطنت را در دست گرفت بطور کل آیین قبلی که معتقد به خدایی آمون و چند خدایی بود را ملغی اعلام کرد و تمام مجسمه های آمون و نشان ها و تصاویرش را از بین برد.او با مقاومت هایی از جانب سران و پیروان آمون مواجه شد ولی با قدرت آنها را سرکوب کرد.پس از مدتی چون شهر تبس را شهری آلوده به خدای قبلی و فاسد می دانست دستور داد تا در جایی دیگر پایتخت را بسازند البته دیری نپایید که بیمار شد و مرد و با مرگ او بزودی دین تازه تاسیسش اتونیسم و شهرش نیز از بین رفتند.

مطالب مرتبط

۳ دیدگاه‌

  1. R گفت:

    کتاب سینوهه افسانه هست و صرفا خط به خطش درست نیس

  2. الف گفت:

    سلام. در کتاب “سینوهه پزشک مخصوص فرعون” که خاطرات ایشونه اومده که اولا این فرعون، از نسل فراعنه قبلی نبوده، در واقع همسر فرعون، با یکی از کاهنان ارتباط می گیره و باردار میشه…دوما علت کشیدگی سر فرزندان فرعون این بوده که بدن جنین را در شکم مادرش تغییر میدادند تا مادر، درد کمتری موقع زایمان تحمل کنه…و چون بدن جنین مقاومت کمی داره، استخوان سر کشیده میشده…

  3. ارزو گفت:

    مسخرست اونم ادم بوده این دانشمندا رو جدی نگیرین خیالبافی زیاد میکنن چند روز دیگه میگن ایرانیا هم فضایی هستن چون هرچی تحریم میکنیم از بین نمیرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *