ارتباط با فرشتگان

فرشته

فرشته

بعد از اینکه از فرشتگان درخواست کمک کردید فوراً میتوانید کمک بگیرید چون آنها فوراً وارد عمل میشوند، به یکی از صورت های زیر:

۱-مستفیم وارد عمل میشوند و در زمان درست به خواست های شما جامه عمل می پوشانند.

۲-به شما نشانه ای میدهند که یعنی با شما هستند.

۳- به شما راهنمایی یا دستورالعمل میدهند تا برای رسیدن به پاسخ دعایتان، با کمک آنها گام های درستی بردارید.

راهنمایی و دستور العمل، معمول ترین شیوه ای هستند که فرشتگان از طریق آنها به دعاهای ما پاسخ میدهند این روند “هدایت الهی” نام دارد. وقتی چنین هدایتی دریافت کردید باید دست به کار شوید تا به دعاهای شما پاسخ داده شود.

بسیاری از افرادی که فکر میکنند دعاهای آنها برآورده نمیشود به اطلاعاتی که دریافت میکنند، بی اعتنا هستند. هدایت الهی تکرار میشود، پرمهر است، تعالی بخش و تشویق کننده است و همیشه از ما میخواهد که شرایط را بهبود بخشیم.

✔این هدایت الهی میتواند به یکی از طریق ها یا ترکیبی از آنها باشد که در ادامه این مطلب به آنها خواهیم پرداخت.

تقاضا از فرشتگان

✅به یاد داشته باشید که تقاضا کنید.

بر اساس یک مثل قدیمی که بیان می کند : ( آن که نامه می نویسد. نامه ی بیشتری دریافت می کند ) در مورد فرشتگان نیز همین امر، صادق است. اگر می خواهید بیشتر از فرشتگانتان ندا بشنوید می بایست بیشتر با آنان سخن بگویید. رویاهایتان، نا امیدی ها، ترس ها، دلواپسی ها، نگرانی ها و شادی هایتان را با آنها در میان بگذارید. هر آنچه را می خواهید به آنها بگویید و در هر مورد از آنها تقاضا کنید ؛ چرا که آنها می خواهند در همه ی جنبه های زندگی به شما کمک کنند. هر چه بیشتر و منظم تر با فرشتگان نگهبانتان صحبت کنید. ارتباط شخصی شما با آنها عمیق تر خواهد بود. یک راه برای بهتر شناختن فرشتگانتان، پرسیدن نام آنها است. در فکر خود و یا با به زبان آوردن از آنها بپرسید : * فرشته ها لطفن اسم خود را به من بگویید: * و سپس به کلماتی که از طریق فکر، صدا، احساس یا تصویر دریافت می کنید. توجه کنید. بهترین کار این است که اسامی را یادداشت کنید تا در خاطرتان بماند ( بعضی از آنها ممکن است غیر معمول باشند ) اگر اسمی دریافت نکردید. معمولن به معنای آن است که شما بیش از معمول برای شنیدن، تلاش می کنید. صبر کنید تا آرام و رها شوید و مجددن سوال خو را از فرشتگان بپرسید.

✔سپس به فرشتگان خود بگویید :

* لطفن نشانه هایی ملموس در عالم فیزیکی برای من بفرستید و به من کمک کنید تا به راحتی آگاهی بیابم که نام شما را درست متوجه شده ام * پس از آن به نام هایی که در ملاقات با افراد، گفتگو ها و یا مانند آن، می شنوید توجه کنید

مدیتیشن و مراقبه برای ارتباط برقرار کردن با راهنمایان (معنوی) تان

۱_نفس عمیقی بگیرید و نور سفید را تجسم کنید که بدرون بدنتان جاری است. همینطور که تجسم میکنید، احساسش کنید که در حال پاکسازی تک تک سلول های بدنتان است.

۲_برای چند ثانیه نفس تان را حبس کنید و به خودتان در ذهن بگویید: “آرام باش، آرام باش، آرام باش”.

سپس بازدم را به بیرون بدهید و با بازدم همه را رها کنید تا برود.

۳_یک توپ از نور طلایی را در فضای قلبتان تجسم کنید. بگذارید بسط یابد تا تمام هاله شما (تا فاصله حدود ۱ متری از بدن فیزیکی) را در بر گیرد.

۴_اکنون تجسم کنید که در یک مرتع و زمین سرسبز  ایستاده اید، جنگل در کنار دریا، مشخص و واضح است؛ یا تصور کنید در جایی ایستاده اید که با روحتان هم-ارتعاش تر است.

۵_در مرکز این مکان، یک در وجود دارد. از تو میخواهم بگویی: “فرشتگان و راهنمایان روحی، من شما را دعوت میکنم تا لطفا کمی نزدیکتر بیایید. لطفا خودتان را به من نشان بدهید.”

۶_این در گشوده میشود و از چارچوب در، یک شمایل و هیبت غرق در نور ظاهر میشود. به هر چیزی ازین شمایل که میتوانید، توجه کنید. از (او یا) آنها بخواهید تا نامی به شما بگویند (تا او/آنها را با این نام/نامها بخوانید) و از (او یا) آنها چیزی را که در اینجا برای کمک به شما آورده اند را درخواست کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *