از کجا بدانیم مدیوم هستیم

متافیزیک

مدیوم

▪️از کجا بدونیم مدیوم روحی هستیم یا نه؟

?۱٫ مشاهده ی ارواح از کودکی:

معمولا همه ی افراد تا قبل از سه سالگی میتونن جن ها و ارواح رو ببینن و تعجبی نداره اگه بچه ای تو اتاق خالی به کسی بخنده چون شاید داره با یه موجودی صحبت میکنه ولی افراد بعد از سه سالگی این توانایی در اونها خاموش میشه اما مدیوم ها همچنان این قدرت را حفظ میکنند.

?۲٫ ممکنه حالات خفیف تری از مشاهده ی موجودات عوالم دیگه رخ بده مثل مشاهده ی دایره های نورانی و رنگهای مختلف در فضا و یا مدام از گوشه چشمتون رفت و امد موجوداتی رو حس کنین ک در صورت تمرین بیشتر خواهد شد.

?۳٫ شنیدن صداهای غیرمادی.

برای مثال ممکنه از اتاق بغلیتون صدای همهمه و یا مکالمات موجوداتی رو بشنوید. در واقع قدرت غیب شنوایی شما بالا است و از نوع مدیوم غیب شنوا هستید.

?۴٫ ممکنه حس لامسه ی شما حساس باشه و گاهی عبور باد سرد[بدون هیچ منبع تولید باد] رو روی پوستتون حس کنین و یا اینکه احساس سوزن سوزن پیدا کنین و یا احساس نوازش شدن را پیدا کنید.

این حالات در لحظات احضار بیشتر است. ولی برای افراد مدیوم ممکنه در حالت های عادی هم رخ بده.

?۵٫ شما به انرژی محیط و افراد حساس هستید و نمیتونین برخی از محیط ها مخصوصا مناطق جن زده و یا قبرستان ها را تحمل کنین و این برای افراد مدیوم بسیار آزاردهنده است.

?۶٫ حس ارتباط عمیق شما با حیوانات زیاد هست و انگار اونها با شما رفتار بهتری نسبت به سایر انسانها دارند.

 

?۷٫ وسایل الکتریکی اطراف شما نسبت به حضورتون ممکنه از کار بیفته و یا زودتر خراب بشن و معمولا از افرادی هستید که همیشه چند تا لامپ اضافه تو خونتون دارین.

?۸٫ داشتن ارتباط عمیق با افرادی که تازه فوت شدن. ممکنه حضور اونها رو تو اطرافتون مدام حس کنید.

 

?۹٫ متاسفانه افراد مدیوم اصولا افسردگی های طولانی مدت دارن و حس میکنن باید برگردن خونشون در حالی که از لحاظ فیزیکی داخل خونه هستن.

?۱۰٫ ممکنه الهامات شما قوی باشه و ایده ها و افکار تصادفی و ناب و کمک کننده در ذهنتون جرقه بزنه و خودتون تعجب کنین که منشا اون از کجا بوده.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *