استیم به پشتیبانی و استفاده از ارز دیجیتالی Bitcoin پایان داد

ارز دیجیتالی Bitcoin

با توجه به نوسان شدید و روند صعودی ارزش پول‌های دیجیتالی، به خصوص ارز دیجیتالی Bitcoin شرکت ولو تصمیم گرفت که از این به بعد در معاملات خود در شبکه استیم از Bitcoin استفاده نکند.

همانطور که می‌دانید ارزش ارز دیجیتالی Bitcoin در چند ماه اخیر با شدت بسیار زیادی در حال افزایش است و چنبره زدن ماینرها نیز به استخراج این ارز دیجیتالی به افزایش قیمت و در نتیجه تنش‌های پس از آن تاثیر زیادی گذاشته است. این روند صعودی باعث شده است تا شرکت‌های مختلفی از جمله ولو، استفاده از Bitcoin را برای مدتی متوقف کنند و به این ترتیب نیز کاربران دیگر قادر نخواهند بود تا در معاملات خود در شبکه استیم، از این ارز دیجیتالی استفاده کنند.

علاوه‌بر نکاتی که گفته شد، ولو دلیل دیگری را برای عدم پشتیبانی از ارز دیجیتالی Bitcoin ارائه داده است که آن افزایش کارمزد در معاملات رد و بدل شده است. به طوری که در اوایل کار و تا همین چند ماه پیش، کارمزد استفاده از Bitcoin از ۲۰ سنت به بیش از ۲۰ دلار در هفته جاری رسیده که باعث افزایش هزینه‌ها شده است.

همچنین به دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن قیمت این ارز و تغییرات لحظه‌ای آن و همچنین زمان بر بودن پروسه فاکتور شدن بازی‌ها در استیم. ممکن است که استیم و یا بازیکنی که از این طریق اقدام به خرید بازی کرده باشد، متحمل زیان شود. به همین دلیل ولو عطای استفاده از ارز دیجیتالی Bitcoin را به لقایش بخشیده است و تا زمانی که این اوضاع به ثبات نسبی نرسد از آن استفاده نخواهد کرد. البته این شرکت اعلام کرده که در آینده بسیار نزدیک، ارز دیجیتالی دیگری را برای استفاده در معاملات، جایگزین Bitcoin خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *