اپلیکیشن رسمی Dribbble، بزرگترین جامعهٔ طراحان جهان عرضه شد

پس از سال ها انتظار برای عرضهٔ نسخهٔ رسمی اپلیکیشن دریبل یا همان Dribbble که یک سایت بسیار پربازدید و مشهور برای طراحان سایت و رابط کاربری و اپلیکیشن و فونت و… در جهان است، بالاخره نسخهٔ iOS اپلیکیشن Dribbble ساعاتی پیش ارائه شد.

این اپلیکیشن و همین طور استفاده از خدمات پایهٔ سایت دریبل برای همگان رایگان است. البته عضو شدن به نحوی که امکان آپلود تصاویر برایتان فراهم باشد تنها با دریافت دعوتنامه امکان‌پذیر است. تعدادی هنرمند ایرانی هم در این سایت حاضر هستند. کاربران پیشین به انتخاب دریبل هر چند وقت یک بار دعوتنامه‌هایی دریافت می‌کنند که می‌توانند آن ها را در اختیار هر کسی که فکر می‌کنند می‌تواند عضو مفیدی برای این جامعهٔ طراحان باشد بگذارند.

پیش‌تر در اینفوکمی راجع به دریبل نوشته بودیم و تفاوت‌هایش با بیهنس دیگر شبکهٔ جهانی طراحان که متعلق به ادوبیاست را بررسی کردیم. از طریق لینک پایین این متن را بخوانید و همچنین تعدادی قابل توجهی فایل‌های آماده مانند آیکن، ماک‌آپ، پوسته و… را که کار دست طراحان دریبلی‌ست به رایگان دانلود کنید:

حالا اگر کاربر iOSهستید از این لینک بروید و این اپلیکیشن را دانلودکنید و حتی اگر عضو نیستید و یا دعوتنامه ندارید، از پروژه‌های برجسته‌ترین طراحان جهان دیدن کرده و الهام بگیرید:

 

دانلود اپلیکیشن دریبل از اپ‌استور

برای دریافت نسخه اندرویدی اپلیکیشن دریبیل از لینک زیر استفاده نمایید .

دانلود اپلیکیشن دریبل با لینک مستقیم

اگر حافظه موبایلتون پر شده و یا به دلیل مشکلات فنی دیگر موفق به نصب دریبل نشده اید نگران نباشید شما از حریفانتان عقب نمی افتید. شما با دسترسی از طریق وب سایت وارد اکانت خود شوید و از بازی لذت ببرید.

ورود به سایت دریبل


معرفی بازی دریبل

این بازی یکی از بهترین گزینه ها برای شما طرفداران تیم های مختلف فوتبال است که می توانید با دعوت دوستان و اعضای خانواده در محک زدن اطلاعات خود در این ورزش و اطلاعات عمومی آنان را به چالش بکشید. ابتدا برای اینکه تمام دستاوردهای شما و سوابقتان در بازی دریبل (dribbl) ثبت و ضبط شوند باید در آن ثبت نام کنید. سپس وارد اکانت خود می شوید. برای شروع یک مسابقه شما گزینه شروع بازی جدید را لمس کنید. سپس یک رقابت دو نفره به شیوه های مختلفی می تواند انجام شود. شما برای رقابت می توانید حریف خود را یا به صورت تصادفی، یا از بین دوستانتان که گلچین کرده اید بازیکن مقابلتان را انتخاب کنید. بعد از مشخص شدن حریف، مسابقه اصلی شروع می شود.

در هر مسابقه ۵ راند با حریفتان بازی می کنید و در هر راند حداکثر با پاسخ به سه سوال سه ستاره خواهید گرفت و در پایان ۵ راند با بدست آوردن بیشترین تعداد ستاره برنده خواهید شد یکی از وییگی های این بازی این است که با هفت حریف همزمان بازی کنید. برنده هر لیگ جون یا سکه جایزه خواهد برد. از آنجایی که دریبل در حوزه ورزش فعالیت می کند، از تنوع سوالات بالایی برخوردار است و احتمال تکرار سوال را به صفر می رساند. این بازی میتواند به اندازه تماشای بازی فوتبال برای شما لذت بخش باشد و از اتفاقات رخ داده در گذشته و حال ورزش فوتبال (لیگ های داخلی و خارجی) مطلع شوید و به اطلاعات خود برای برنده شدن جوایز ویژه هر ماه بیفزایید.

اپلیکیشن دریبل

اپلیکیشن دریبل

برای شما جالب خواهد بود که بازی فوتبالی دریبل به دو سبک طراحی شده است:

بازی لیگ که شامل ۴ مرحله می باشد. که بعد ۵ دست بازی کردن برنده و بازنده مشخص می شود. حالا به عهده خود شما است که بعد از سوال دریبل از شما در همان لیگ بمانید و یا بالاتر بروید.
بعد از پایان هر لیگ بین برندگان به قید قرعه جایزه (نقدی و غیر نقدی) اهدا خواهد شد. در این مرحله از بازی از سکه ها برای رد کردن سوال ها، توقف زمان، تغییر سوال و… استفاده می کنید.
و سبک دیگر بازی فوتبالی دریبل به صورت لایو (live) می باشد. هر شب در ساعت مشخص و ثابت (ساعت ۹ شب) سوالات به صورت لایو از شما پرسیده خواهد شد اگر موفق به پاسخ تمام سوالات شوید برنده جایزه همان شب خواهید شد. اگر بعد از اینکه اولین سوال مدتش بسته شود، اجازه شرکت در بازی را نخواهید داشت و کسانی که به آخرین سوال برسند برنده جایزه خوهید شد (مثلا در صورتی که سوال سوم را اشتباه پاسخ دهید نمی توانید بازی را ادامه دهید مگر اینکه از جون استفاده کنید). برنده بازی یک نفر باشد کل جایزه را خواهد برد، اگر بیشتر از یک نفر باشد جایزه تقسیم می شود (جایزه هر شب متفاوت خواهد بود).

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *