بازی Battalion 1944 به سرویس دسترسی زود هنگام استیم راه خواهد یافت

بازی Battalion 1944

بازی Battalion 1944 یک عنوان شوتر اول شخص است که بر روی جنگ جهانی دوم تمرکز دارد و توسط شرکت اسکوئر انیکس منتشر خواهد شد.

 

این بازی که بودجه ساخت آن را مردم تهیه کرده‌اند در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) وارد سرویس دسترسی زود هنگام (Early Access) استیم خواهد شد. در آن هنگام شما می‌توانید بازی را با قیمت ۱۵ دلار تهیه کنید. همچنین قبل از عرضه بازی یک بتا محدود بازی نیز بر روی پی‌سی در تاریخ ۲۰ و ۲۱ (۳۰ دی و ۱ بهمن) یک ژانویه  برگذار خواهد شد. شما برای شرکت می‌توانید در وبسایت بازی ثبت نام کنید. نسخه‌های قبلی بتا این عنوان به بازیکنان اجازه نمی‌داد ویدئوی گیم‌پلی خود را با دیگران به اشتراک بگزارند ولی این مشکل برای این بتا وجود ندارد.

بازی Battalion 1944 در سال ۲۰۱۶ توانست ۴۵۰ هزار دلار در کیک‌استارتر کمک دریافت کند که چندین برابر بودجه‌ی اولیه‌‌ی مدنظرشان بود که باعث شده استودیو Bulkhead Interactive ادعا کند، بازی آن‌ها شوترها بزرگ AAA موجود در بازار را به چالش خواهد کشید.

بازی Battalion 1944 با همکاری با بخش Collective division شرکت اسکوئر انیکس منتشر می‌شود، این بخش از اسکوئر انیکس با توسعه دهندگان مستقل کار و سرویس‌های بازاریابی مناسبی برای آن‌ها فراهم می‌کند. البته با این وجود، حق مالکیت عناوینی این توسعه دهندگان در اختیار خودشان باقی می‌ماند.

بازی Battalion 1944 یک شوتر چندنفره است که قصد دارد به عناوین کلاسیک در این سبک نزدیک شود و در این راه از پیشرفته‌ترین تکنولوژی موجود در صنعت بازی‌سازی استفاده می‌کند. علاوه بر پی‌سی بازی Battalion 1944 برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ نیز عرضه خواهد شد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *