بازی God of War توسط ESRB رده‌بندی سنی شد

بازی God of War

در حالی که بسیاری از بازیکنان در سرتاسر دنیا برای انتشار بازی God of War لحظه شماری می‌کنند، نهاد ESRB با تعیین رده‌بندی سنی این عنوان، اطلاعات خوبی را در اختیار ما قرار داد.

 

بدون شک یکی از مورد انتظارترین عناوینی که بازیکنان در سال ۲۰۱۸ میلادی منتظر آن‌ هستند، بازی God of War است. این بازی به تازگی توسط یکی از نهاد‌های باسابقه در رده‌بندی سنی بازی‌های ویدئویی، یعنی Entertainment Software Rating Board که همگی آن‌ را با نام اختصاری‌اش یعنی ESRB می‌شناسیم؛ رده‌بندی سنی M را دریافت کرده است که با تجربه‌ و شناختی که از نسخه‌های قبلی این مجموعه بازی داریم، دریافت رده‌بندی بزرگسال برای این بازی دور از ذهن نبود.

ESRB همراه با اعطای درجه M به بازی God of War به بیان توضیحاتی درباره این بازی پرداخت که عبارتند از:

شما کریتوس، خدای جنگ و پسر خدای خدایان زئوس هستید که توسط او به شما خیانت شد و با دسیسه‌های اریس اقدام به از بین بردن خانواده خود کردید. با تمام این‌ها، شما خشم و کینه خود را به کوه المپ بردید و تباهی آن را تماشا کردید. اما هم‌اکنون به دنبال سرزمینی جدید هستید تا در آن نفس تازه‌ای به کالبد زندگیتان بدمید و پسر خود را در آرامش بزرگ کنید. اما عادات قدیمی به همین راحتی شما را رها نخواهند کرد.

همچنین در ادامه این توضیحات، موارد زیر آمده است:

یک پانتئون جدید: به سرزمین‌های خوفناک میدگارد که منزلگاه خدایان شمالی است سفر کنید و با آن‌ها رو در رو شوید. شاید خدایان شکل و ظاهری جدید و متفاوت داشته باشند، اما هنوز خونی قرمز رنگ دارند.

مسئولیت‌های جدید: پس از سال‌ها تنهایی، کریتوس یک پسر دارد که علاوه‌بر آموزش او برای بقا در دنیای عجیب و خطرناک خارج از خانه، مجبور است تا با میراث تاریکی که به همراه خود دارد کنار بیاید. اما کریتوس حالا بسیار پخته و عاقل شده و در تلاش است تا برای صلاح پسر خود، بر خشم بی‌حد و حصرش غلبه کند.

مبارزات خشن: با استفاده از جلوه‌های گرافیکی نسل هشتم و به پشتوانه قدرت خارق‌العاده پلی استیشن ۴، نبرد‌های سهمگین و جذابی پدید آمده است که در میان آن‌ها یک چیز به شدت جلب توجه می‌کند و آن تولد دوباره افسانه است.

همانطور که می‌دانید بازی God of War به صورت انحصاری برای کنسول نسل هشتمی سونی منتشر خواهد شد و وقایع پس از نسخه سوم را برای بازیکنان بازگو خواهد کرد. برای اینکه دریابیم که خدایان حاضر در والهالا چه تدارکی برای روج اسپارتا دیده اند، باید تا اوایل سال ۲۰۱۸ صبر کنیم.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *