بازی Pokemon GO در کشور چین نیز منتشر می‌شود

بازی Pokemon Go

یکی از بزرگترین بازی‌های منتشر شده بر روی موبایل، بازی Pokemon GO است که از زمان انتشارش در سال ۲۰۱۶ محبوبیتی جهانی داشته است.

با اینکه بازی Pokemon GO بسیار معروف است، اما یک مخاطب خیلی بزرگ را هیچ‌وقت نداشته است و آن مخاطب کشور و مردم چین هستند. چین دارای سانسور بسیار شدیدی است و تقاضا دارد که بازی‌های ویدئویی متداول به طرز چشمگیری تغییر کنند تا از نظر دولتش نامناسب و توهین‌آمیز نباشد.

سازنده بازی Pokemon GO، کمپانی Niantic، اخیرا با شرکت چینی NetEase قراردادی بسته تا بتواند این بازی را در کشور چین منتشر کند. به‌وسیله این قرارداد، بازی قبلی کمپانی Niantic با نام Ingress و بازی هری پاتر در دست ساخت، Harry Potter: Wizards Unite، نیز برای کشور چین عرضه می‌شوند. این بدون شک مقدار زیادی کار برای Niantic است که اکنون باید چندین باشگاه و PokéStops را در سراسر کشور قرار دهد.

مدیرعمل کمپانی Niantic، «جان هنک» (John Hanke)، در طی بیانیه‌ای گفت:

ما قصد داریم بازی‌های موجود خود را به چین برسانیم. فراتر از آن، فرصت‌هایی برای ساخت بازی‌ها در چین وجود دارد، هم برای چین و هم برای جهان.

همچنین ایشان در مورد حقیقت اینکه بازی Pokemon GO موفیقت سال ۲۰۱۷ آن اصلا نزدیک به موفقیت آن در سال ۲۰۱۶ نبود، گفت:

به نظر من، سال ۲۰۱۷ در مورد شروع مرحله دوم و رسیدن به یک جا پای ثابت و قابل اتکا بود، اما سال ۲۰۱۸ قرار است در مورد سفر به مریخ باشد.

هنوز هیچ برنامه خاصی در مورد اتفاقاتی که برای بازی Pokemon GO در سال ۲۰۱۸ اتفاق می‌افتد، اعلام نشده است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *