باز کردن چاکرا دست

باز کردن چاکرا دست

باز کردن چاکرا دست

در این پست برای اولین بار از باز کردن کامل چاکرا دست صحبت میکنیم و دقت داشه باشید این چاکرا قویترین است و باز کامل این چاکرا فقط خداست و برای اثباتش به عکس پست توجه کنید.
برای همین همیشه در آموزش ها گفتیم فعال کردن چاکرا و تسلط روی اون و اصلا از واژه باز کردن کامل صحبت نکردیم.

 

قسمت اول : چاکرا دست

دوستان ابتدا از کل به جز میریم و قسمت به قسمت جزئی تر بیان میکنیم زیرا این چاکرا قویترین چاکرا عالم هستیست و بسیار سنگین پس عجله نکنید و به عمق مطالب توجه کنیددر آینده بیشتر میگیم.پس ابتدا نیازه که یک سری تعاریف کلی رو بگیم. .

زن خالص :

زنیست که هیچ شکی در دل او نیست و هیچ مردی هم در درون او نیست و چنین زنی وجود نداره بجز یک نفر و این ایده ال هست در عالم هستی که فقط خداست .
جهت چرخش کهکشان و چاکرا دست باز مطلق به روی چنین زنی خلاف عقربه های ساعت است.

مرد خالص :

مردیست که در وجود او هیچ ترسی نباشد و هیچ زنی هم در درون او نباشد .و چنین مردی هم در عالم هستی مثل زن خالص نیست. جهت چرخش کهکشان به دور چنین مردی موافق عقربه های ساعت میباشد و این ایده ال مطلق یعنی خداست .

فقط یک کلیت برای باز کردن این چاکرا وجود نداره پس به مرور و پله پله اونها رو طی قسمت هایی بیان میکنیم .
اولین و اخرین قدم برای باز کردن این چاکرا به طور کامل رو میگم و دیگه از اون به پایین میشه غیر ایده ال که برای همه ی افراد معمولی روی کره ی زمین ممکن است.

قدم اول و اخر باز کردن مطلق چاکرا دست :

قدم اول : از بین بردن کامل شک ها .

قدم اخر : از بین بردن کامل ترس ها.

باز کردن چاکرا دست برای مردان و زنان متفاوت است و به مرور در قسمت های بعدی شروع به گفتن روش باز کردن چاکرا دست برای زنان و بعد روش باز کردن چاکرای دست برای مردان را خواهیم گفت .

ابتدا دوستان قسمت اول فعال کردن چاکرا دست رو که در چند پست قبل گفتیم مطالعه کنید ⚘
?این چاکرا با بیشتر رنگ‌ها ارتعاش داره که این نشان از قدرت بالای این چاکراست که خیلی ها ب اشتباه اون رو چاکرایی بی اهمیت میدونن .

تمرین فعال کردن چاکرا دست :

دوستان همانطور که در قسمت اول گفتیم جهت چرخش این چاکرا برای زنان با مردان برعکس هست .
?دقت کنید دریچه اصلی چاکرا دست ما دو ورودی یکی روی دست و یکی پشت دست قرار داره ??
عزیزان دریچه اصلی چاکرا دست دقیقا در کف دستان هست و چاکراهای فرعی تر اون در نوک انگشتان طبق عکسی که در این پست استفاده کردم

۱)خانوم ها و آقایان دقت کنید قبل از انجام این تمرینات ابتدا دست های خود را زیر آب بگیرید و خیس کنید و به هیچ عنوان برای خشک کردن آن با حوله و دستمال اقدامی نکنید (این خیس کردن برای دفع بار های منفی از روی دریچه چاکراست)
۲) سعی کنید بعد از شستن طبق تمرینات دریافت انرژی مستقیم بخصوص قسمت اول و دوم که طریقه تنفس و دریافت از کف پا را گفتیم ، به همون شکل انرژی را در کف دستان خودتون حس‌کنید ولی اصلا سعی در حرکت انرژی نداشه باشید .
این تمرین را مانند یک مراقبه انجام بدید به مرور و اصلا تلاش نکنید انرژی را منتقل کنید به این خاطر که مدتی روی انرژی این چاکرا و دریچه هاش مسلط بشید و روزنه های انرژی این چاکرا قوی تر بشند.
با هر بار‌انجام این مراقبه طی یک بازه زمانی و همچنین تمرین هایی که در قسمت های بعدی میگم ب مرور چاکرا دستتون قوی تر میشه
این چاکرا برای درمان و فرستادن انرژی بسیار بسیار مهمه وقتی به مباحث درمان و انتقال برسیم‌ازش میگم.
خانم ها تمرین‌را بیشتر از دریچه پشت دست و اقایان بیشتر از دریچه کف دست انجام بدن (علت آن جهت چرخش انرژی این چاکرا )
که این موضوع رو فعلا باز نمیکنم خیلی چون در درمان اهمیت داره و در باز کردن چاکرا خیلی مهم نیست.

منبع : پیج اینستاگرام chakraha777@

نویسنده : میثم سلگی

مطالب مرتبط

۱۶ دیدگاه‌

  1. نازنین گفت:

    والا من چند ساله چاکرای دستم بازه این ک هنر نیست از چشم سومم هم استفاده کردم ولی چرا نمی‌گید ک عواقب داره و بسیار خطرناکه

  2. امیر گفت:

    من در جمع کردن چاکر خوب عمل می کنم
    و میتونم چاکرارا در کف دست جمع کنم ولی زیاد حسش نمی کنم و میتونم چاکر دودست را برای دفع همدیگر استفاده کنم ولی میشه لطفا در این مورد کمکم کنید که چطور میتونم تسلط کامل برروی کرارا دا شته باشم

  3. علی گفت:

    من چاکرا دستام رو باز کردم با یه برنامه از بازار حس مغناطیسی و گرما بین دستامو حس میکنم ولی مشکل اینجاست که وقتی میترسم قدرتم کم میشه(از این میترسم که گناه باشه یه چیزیم شه)تو اینترنت خوندم بدون یه استاد کار اشتباهیه انجامش یه لذت خاصی داره مثل اینکه دو تا دستام اهنرباست یا بین دستت یه بادکنکه پر از اب گرمه

  4. اشکان گفت:

    من دریافت انرژی مستقیم بخصوص قسمت اول و دوم که طریقه تنفس و دریافت از کف پا را گفتیم رو نتونستم بخونم لطفا بگین چجوری طریقه تنفس و دریافت از کف پا راانجام بدیم بگینش ممنون میشم

  5. سجاد گفت:

    این تمرین جواب میدهد؟!

  6. mohammad گفت:

    توضیحات خوب بود

  7. لیلی گفت:

    واضح تر میبود هم عیبی نداشت 😐

  8. احسان گفت:

    من که یک ذره نفهمیدوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *