بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

بهترین هتل های کیش از نظر مسافران

کیش از آن دسته مقاصدی است که سفر به آن زمان خاصی ندارد و در تمامی سال میزبان مسافران بسیاری می باشد. این محبوبیت هم به دلیل جاذبه های گردشگری و تفریحی جزیره می باشد و هم به خاطر جاذبه های طبعی شگفت انگیز آن.

از آن جایی که کیش مقصد گردشگری افراد زیادی می باشد هتل های زیادی در جزیره ساخته شده و ایرلاین های زیادی نیز در این مسیر به فروش بلیط هواپیما می پردازند.

برای رزرو هتل کیش انتخاب های زیادی وجود دارد اما بهترین گزینه هتل هایی می باشند که از نظر مسافران بسیار خوب می باشند. به همین دلیل در ادامه برایتان بهترین هتل های کیش از نظر مسافران را معرفی خواهیم کرد.

هتل سورینت مریم

این هتل ۴ ستاره در میدان امیرکبیر کیش واقع شده و دارای ۵۵ تاق و سوئیت با سطح کیفی عالی می باشد.  این هتلدر سال ۱۳۸۳ تاسیس شد اما در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت و در حال حاضر همانند یک هتل نوساز به مسافران این شهر خدمات رسانی می کند.

از ویژگی های بسیار خوب این هتل به غیر از خدمات رسانی عالی، موقعیت بسیار عالی آن و نزدیکی آن به مراکز تفریحی و ساحل و اسکله و همچنین سه مرکز خرید مروارید و پردیس۱ و پردیس ۲ می باشد.

 

هتل مارینا کیش

این هتل ۵ ستاره نوساز در ساحل خلیج فارس واقع شده و به دلیل موقعیت بسیار خوبی که دارد توانسته توجه افراد زیادی را جلب کرده است. البته تنها موقعیت این هتل نمی باشد که آن را در لیست بهترین هتل های کیش قرار داده است. بلکه کیفیت خدمات رسانی و امکانات هتل می باشد که از نظر مسافران به عنوان دومین هتل برتر کیش انتخاب شده است.

 

هتل صدف کیش

هتل صدف در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در ۲ طبقه راه اندازی شد. این هتل ۴ ستاره با ۵۵ اتاق و سوئیت مجلل و همچنین دکوراسیون پیشرفته و امکانات فوق العاده توانسته در لیست بهترین هتل های کیش مقام سوم را کسب کند. از خوبی های این هتل نزدیکی آن به مراکز خرید همچون مروارید و شارستان و همچنین دسترسی راحت به دیگر مناطق جزیره می باشد.

 

هتل داریوش

هتل داریوش از سرشناس ترین هتل های کیش می باشد که الهام گرفته از تخت جمشید می باشد و جز قدیمی ترین هتل های این جزیره محسوب می  شود. هتل داریوش با امکانات مجلل و اتاق های بزرگ به همراه خدمات رسانی عالی توانسته جز بهترین هتل های کیش قرار بگیرد.

البته در تمامی مدت فعالیت این هتل جز بهترین هتل ها جزیره بوده و جایگاه ویژه ای در بین مسافران داشته است.

هتل داریوش در سه طبقه با ۱۹۰ اتاق ظرفیت ۵۰۰ مهمان را دارد و اتاق های آن با سه نما دریا، ساحل و محوطه هتل می باشند.

هتل هلیا

این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۸۵ افتتاح شد و سپس در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت. در حال حاضر این هتل با ۲ صبقه و ۶۱ اتاق توانسته جایگاه خاصی در بین مسافران پیدا کند که همگی به خاطر امکانات و ارائه خدمات بسیار خوب آن می باشد.

هتل پانوراما

این هتل ۵ ستاره در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ افتتاح شد و با ۲۶۷ اتاق و سوئیت مجلل به همراه امکانات کامل و لوکس توانسته در لیست بهترین هتل های کیش قرار بگیرد.

هتل شایان

این هتل در سال ۱۳۵۴ در جزیره کیش تاسیس شد و هم اکنون یکی از قدیمی ترین هتل های این جزیره محسوب می شود، اما با بازسازی های صورت گرفته هم اکنون به عنوان یک هتل مدرن و بسیار شیک جزیره شناخته می شود. این هتل در نزدیکی ساحل واقع شده و دسترسی راحتی به تمامی نقاط جزیره دارد.

از امکانات بسیار خوب این هتل می توان به اینترنت رایگان در تمام هتل، سونا، کافی شاپ، استخر، رستوران بین المللی، پارکینگ و … نا برد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *