تماشا کنید: تریلر هنگام عرضه بازی Hello Neighbor منتشر شد

بازی Hello Neighbor

استودیوی «تاینی بیلد گیم» (tinyBuild Game) تریلر هنگام عرضه عنوان ترسناک خودش بازی Hello Neighbor را منتشر کرده است.

بازی Hello Neighbor دو سال پیش معرفی شد و طی این دو سال وارد چندین مرحله پیش از آلفا، چندین آلفا، بتا شده است ولی حالا بالاخره به صورت فیزیکی و دیجیتالی در بازار موجود شده است. این عنوان که با همکاری tinyBuild Game و توسعه دهندگی Dynamic Pixel در دست ساخت قرار داشت و تریلر جدید آن نیز مثل همیشه باعث وحشت آدم می‌شود.

این تریلر که در زیر قابل مشاهده است تنها کمی از یک دقیقه طولانی‌تر است و به نظر می‌رسد نسخه طولانی شده تریلری باشد که چند روز پیش منتشر شده بود و تنها سی ثانیه محتوای اضافی دارد.

 جریان بازی از این قرار است که شخصیت اصلی بازی به تازگی به یک محله آرام نقل مکان کرده، اما بعد از مدتی متوجه می‌شود که همسایه‌اش چیزی در زیرزمین خانه‌اش پنهان کرده است. شخصیت اصلی داستان، نمی‌تواند در این مورد بی‌تفاوت باشد و تصمیم می‌گیرد تا به صورت مخفیانه وارد خانه شود و آن‌ جاست که متوجه می‌شویم همسایه شخصیت داستان ما چندان هم فرد خوبی نیست. هوش مصنوعی همسایه، به مرور زمان از رفتار شما یاد می‌گیرد که قصد انجام چه کاری را خواهید داشت و سعی می‌کند با ساخت و گذاشتن تله در مسیر شما، مانع از فرار کردن شما از خانه شود.به نظر می‌رسد که این مفهوم، برای یک بازی جهان آزاد کوچک که در آن باید استراتژی‌های مختلفی بکار ببرید تا از برخورد با همسایه جلوگیری کنید، ایده آل است. سازنده بازی اعلام کرده است که قصد دارد تا گیم پلی بازی چیزی در حدود ۱۰ ساعت و یا حتی بیشتر باشد.بازی Hello Neighbor هم‌اکنون بر روی ایکس‌باکس وان، ویندوز و سیستم عامل مک در دسترس است. کسانی که این عنوان را برای ایکس‌باکس وان ایکس تهیه کنند علاوه بر وضوح تصویر ۴K، مزایای دیگری نیز شامل حالشان می‌شود.
منبع :Dualshockers

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *