جزییات جدیدی از گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ منتشر شد

همه انتظار رونمایی و معرفی گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ در کنگره موبایل (Mobile World Congress) در ماه فوریه را دارند. اما هر روز جزییات و اطلاعات جدیدی از این دو گوشی جذاب به بیرون درز می‌کند. با ادامه پیدا کردن این وضعیت، در روز موعود، شرکت سامسونگ تقریبا چیزی برای شگفت‌زده کردن ما در آستین نخواهد داشت.

اطلاعات جدید توسط ETNews کره جنوبی منتشر شده و تقریبا شایعات چند وقت اخیر در مورد گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس را تایید می‌کند. به علاوه چندین ویژگی جالب دیگر را نیز افشا کرده است. در این گزارش همه چیز از مشخصات و جزییات دوربین گرفته تا شکل برد مدار‌های داخل گوشی، افشا شده است.

galaxy_s9

دوربین‌‌های عقب

ابتدا دوربین‌های عقب که گفته شده بود S9 دارای دوربین تک سنسور با دیافراگم متغیر f/1.5 تا  f/2.4 است. در S9 پلاس نیز همین مشخصات به چشم خواهد خورد با این تفاوت که دارای دو سنسور در یک دوربین است و این امید را فزایش می‌دهد که کارایی و عملکرد دوربین ها در نور کم بهبود پیدا خواهد کرد.

صفحه نمایش

در این گزارش اشاره شده است که اندازه صفحه نمایش S9 و S9 پلاس به ترتیب ۵.۷۷ اینچ و ۶.۲۲ اینچ است. ما قبلا درباره اندازه‌های این‌چنینی و با این دقت نشنیده بودیم، شاید شرکت سامسونگ به این نتیجه رسیده است که می‌تواند صفحه نمایش را در قاب‌های گیرنده کوچکتری در قسمت جلویی این گوشی‌ها جای دهد.

دوربین‌های جلو

همچنین در مورد دوربین‌های جلو اعلام شده است که ۸ مگاپیکسل هستند. گوشی S9 دارای اسکنر شناسایی عنبیه است در حالی که گوشی S9 پلاس دارای یک ماژول جداگانه برای اسکن چشم‌هاست. ما علت آن را نمی‌دانیم و باید تا زمان رونمایی رسمی و توضیحات شرکت چشم‌انتظار بمانیم.

باتری

با افشای اطلاعات جدید در مورد تغییر فضای درونی گوشی‌ها، شاید ما باید در انتظار نصب باتری‌های قوی‌تری بر روی این دو هند‌ست کهکشانی باشیم.

همچنین اشاره شده فناوری صفحه نمایش نیز قدری ارتقا یاقته است. در هر حال ما در ماه آینده به طور کامل و دقیق خواهیم فهمید که سامسونگ در سال ۲۰۱۸ چه محصولی برای عرضه در فروشگاه‌ها تدارک دیده است.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *