دور جدید تخفیفات فلش فروشگاه پلی‌استیشن شروع شد

سونی به مناسبت فصل تعطیلات سری جدیدی از تخفیفات فلش را قبل از کریسمس به مدتی محدود آغاز کرده است.

اگر تخفیفات مخصوص فصل تعطیلات فروشگاه پلی‌استیشن برای شما کافی نیست، هم‌اکنون می‌توانید از سری جدید تخفیفات فلش نیز استفاده کنید. این تخفیفات برای مدت محدودی قابل استفاده هستند اما مهلت استفاده از آن‌ها کمی بیشتر از سایر تخفیفات فلش فروشگاه پلی‌استیشن است.

به‌دلیل همزمان بودن این تخفیفات با تخفیفات فصل تعطیلات پلی‌استیشن، تخفیفات فلش کمی محدود به‌نظر می‌رسند. اکثر بازی‌های تخفیف خورده از بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن ۴ هستند. بازی Persona 5، که توسط گیم‌اسپات به عنوان دومین بازی برتر سال ۲۰۱۷ معرفی شد، قیمتش به ۳۹٫۵۹ دلار کاهش داده شده است. از دیگر تخفیف‌ها می‌توان به بازسازی بازی Yakuza به نام Yakuza Kiwami با قیمت ۲۰ دلار، بازی Star Wars Battlefront II با قیمت ۳۵ دلار، بازی South Park: The Fractured But Whole با قیمت ۳۰ دلار، بازی Assassin’s Creed: Origins با قیمت ۴۰ دلار، بازی Gran Turismo Sport با قیمت ۳۹٫۵۹ دلار، بازی XCOM 2: War of the Chosen با قیمت ۳۰ دلار و بازی Absolver با قیمت ۲۰ دلار اشاره کرد. اگر شما طرفدار دو بازی Call of Duty: WWII و Destiny 2 هستید، می‌توانید باندل آن‌ها با قیمت ۷۸ دلار را خریداری کنید. با توجه به اینکه بازی Call of Duty: WWII تاکنون تخفیف‌های مناسبی دریافت نکرده است، این موقعیت به‌نظر موقعیت خوبی برای خرید آن می‌آید.

صاحبان کنسول پلی‌استیشن ویتا متاسفانه از این دور تخفیفات هیچ استفاده‌ای نخواهند برد و برای صاحبان کنسول پلی‌استیشن ۳ هم گزینه‌های بسیار کمی موجود است. دارندگان کنسول پلی‌استیشن ۳ می‌توانند بازی Persona 5 را با قیمت ۳۳ دلار خریداری کنند. صاحبان دو کنسول نام‌برده می‌توانند با استفاده از تخفیفات فصل تعطیلات که پیش از تخفیفات فلش شروع شد، به تخفیف‌های بیشتری دست پیدا کنند.

بر خلاف سایر تخفیفات فلش که فقط برای تعطیلات آخر هفته موجود بودند، این دور جدید تخفیفات فلش چندین روز دیگر نیز باقی خواهند ماند و در تاریخ ۲۷ دسامبر (مصادف با ۶ دی) به پایان خواهند رسید. یک روز قبل در تاریخ ۲۶ دسامبر (مصادف با ۵ دی) ممکن است مانند این هفته دور جدید تخفیفات دیگری به تخفیفات فصل تعطیلات پلی‌استیشن اضافه شود. تخفیفات فصل تعطیلات تخفیفات بیشتری در اختیار مشترکین طلایی شبکه پلی‌استیشن قرار می‌دهد در صورتی که میزان تخفیفات فلش برای همه اعضای شبکه پلی‌استیشن به یک گونه است. برای مشاهده کامل تخفیفات فلش می‌توانید به فروشگاه پلی‌استیشن مراجعه کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *