دکتر استیون گرر کیست ؟

دکتر استیون گرر کیست ؟

استیون مایکون گرر زاده ۲۸ ژوئن ۱۹۵۵ پزشک بازنشسته آمریکایی ویوفولوژیستی است که مرکز مطالعه هوش فرازمینی و پروژه افشاگری را بنیان نهاده و هدفش افشای اطلاعاتی درباره اشیاء پرنده ناشناخته است که توسط حکومتها نادیده واز انتشار آنها جلوگیری شده .
گرردر شمال کالیفرنیا در چارلوته در ۱۹۵۵ به دنیا آمده . گرر ادعا می کند که وقتی حدود هشت سالش بوده برخورد نزدیکی با یک شیء پرنده ناشناخته داشته که الهام بخش او برای یوفوپژوهی شده . او عنوان مربی مدیتیشن متعالی را یدک می کشیده و بعنوان مدیر مرکز مدیتیشن خدمت می کرده . گرر در ۱۹۸۷ از کالج پزشکی اچ کولین وابسته به دانشگاه ایالتی شرق تنسی فارغ التحصیل شده . او در مرکز آموزش بهداشت ناحیه کوهستانی دانشگاه کارولینای شمالی کار رسیدگی به بیماران را هم انجام می داده جایی که او دوره کارورزیش را در ۱۹۸۸ تمام کرده ودر ۱۹۸۹ مجوز پزشکی ویرجینیا را دریافت کرده . در همان سال او عضو جامعه پر افتخار پزشکی آلفا امگا آلفا شده .
گرردر ۱۹۹۰ مرکزی برای مطالعه هوش فرازمینی تأسیس کرد تا برای تماس با تمدنهای فرازمینی زمینه دیپلماتیک و پژوهش پایه مبتکرانه ای را بنیان نهاده باشد . در ۱۹۹۳ گرر پروژه افشاگری را شروع کرد . پروژه تحقیقاتی غیر انتفاعی که هدفش افشای دانسته های حکومت درباره یوفوها ، هوش فرازمینی و انرژی پیشرفته وسیستمهای پیشرانه است .


پروژه افشا در تلاش است که برای آن دسته از مقامهای حکومتی که مایل به افشاگری و نقض سوگند رازداریشان هستند تا اطلاعاتشان درباره یوفوها را در اختیار مردم قرار بدهند عفو بگیرد . گرر مدعی شده که در یک مهمانی شام با رئیس سیا جیمز وولسی گپ و گفتگوی مختصری در زمینه اشیاء پرنده ناشناخته و فرازمینی ها داشته اگر چه رئیس سیا ودستیارانش انجام چنین گفتگویی را رد می کنند .
در اکتبر ۱۹۹۴ گرر در برنامه ویژه لاری کینگ با عنوان آیا پنهان کاری در مورد یوفوها وجود دارد ؟ در سی ان ان ظاهر شد . در ۱۹۵۵ او بعنوان پزشک در بخش اورژانس بیمارستان کالدول مموریال مشغول به کار شد که در عین حال رئیس هیات مدیره آنجا هم بود .
در ۱۹۹۷ گرر همراه بادیگر اعضاء پروژه ستی ۱ از جمله فضانورد آپولو ادگار میچل برای اعضاء کنگره یک جلسه توجیهی برگزار کردند . در ۱۹۹۸ به خاطر مشغله اش در پروژه افشاگری ، شغلش را بعنوان پزشک اتاق اورژانس رها کرد .
در می ۲۰۰۱ گرر کنفرانسی را در نشنال پرس کلاب در واشنگتن دی سی برگزار کرد که بیست چهره بازنشسته از نیروی هوایی و اداره هوانوردی فدرال و افسران اطلاعاتی سابق در آن شرکت داشتند .
طبق گزارش سایت خبری آنلاین اورگان دیلی امرلد ، گرر ۱۲۰ ساعت مصاحبه با شهروندان و افسران نظامی و مقامات حکومتی را در خصوص یوفوها جمع آوری کرده ، از جمله مصاحبه با فضانورد مشهور گوردون کوپر و یک سرتیپ ارتش آمریکا .
در سال ۲۰۱۳ دکتر گرر در تهیه مستند سیروس/ شعرای یمانی همکاری کرده مستندی که به کار و فرضیه اش درباره حیات فرازمینی و پنهان کاری حکومت وبرخورد نزدیک از نوع چهارم که همان ربوده شدن توسط بیگانه ها است می پردازد . این مستند توسط کارگردان هندی – آمریکایی آماردپ کالدا کارگردانی شده و راوی آن توماس جین هست و به کتاب ” حقیقت پنهان ، دانش ممنوعه ” دکتر گرر می پردازد که در سال ۲۰۰۶ چاپ شد . این مستند اولین بار در ۲۲ آوریل ۲۰۱۳ در لس آنجلس ، کالیفرنیا برای افسران نظامی و دولتی های سابق به نمایش در آمد .
در این مستند اسکلت شش اینچی انسانی مشهور به اسکلت آتاکاما و آزمایش دی ان ای که از آن گرفته اند نمایش داده شده . شواهد ژنتیکی نشان می دهد که او یک انسان و با توجه به نشانه های ژنتیکی او زن بومی از ناحیه چیلن آفریقای جنوبی بوده . مدیر مرکزی که کار تجزیه و تحلیل این اسکلت را بر عهده داشته گفته :
” اینکه متاسفانه انسانی با چنین نقصهایی هنگام تولد به دنیا آمده فعلاً چرایی آن از نظر پزشکی مشخص نبوده و جزء رازهای جالب توجه آن است ” .
در سال ۲۰۱۷ دکتر گرر با همکاری مایکل مازولا دنباله ای بر مستند شعرای یمانی / شباهنگ ساخته که بازهم به مساله پنهان کاری دولت امریکا و تهدیدافشاگرهای اسناد مربوط به اشیاء پرنده ناشناخته و موجودات فرازمینی می پردازد . در این مستند هم با افراد مهمی مصاحبه شده و تصاویر منحصر به فردی از این اشیاء پرنده نمایش داده می شود . هر دو مستندی که درباره آنها توضیح داده شد دارای زیر نویس فارسی می باشند .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *