سرنوشت عجیب مکانیکی که ماکت یوفو ساخت

گرانگر تایلر

یک مکانیک ماهر که یک نمونه مشابه از یوفو را در پشت حیاط خانه اش ساخته بود ، به ناگاه غیب شده و دیگر دیده نشد . برخی از دوستان و اقوام او ادعا کردند که او به طور مرتب با فرازمینی ها ارتباط داشته است .
گرانگر تایلر در خانه والدینش در دونکان ، جزیره ونکوور ، بریتیش کلمبیای کانادا ، در سن ۳۲ سالگی ناپدید شد . این یکی از عجیب ترین موارد غیر قابل حل در قرن اخیر می باشد . او یک مکانیک ماهر بو د ،در سن ۱۴ سالگی از مدرسه اخراج شد اما در همان سال یک ماشین تک سیلندر ساخت . در یکی از پروژه هایش او با استفاده از دو دیش یک یوفو ساخت و در داخلش اسباب و اثاثیه بهمراه یک تلویزیون و بی سیم نصب کرد .

اما عشق و علاقه او به فرازمینی ها و بیگانه ها زمانی شدت گرفت که به دوستانش می گفت که او با آن ها ارتباط دارد و آن ها به او قول داده اند تا او را با خود به دنیای شان ببرند و در شب ۲۹ نوامبر ۱۹۸۰ یک یادداشت از او بر روی میز پیدا کردند و دیگر هرگز دیده نشد.

و اما او در یادداشتش نوشت :

پدر و مادر عزیز من دارم وارد یک اسپیس شیپ بیگانه می شوم و ۴۲ ماه آینده را با آن ها به اکتشاف این کیهان گسترده خواهم گذراند و سپس برخواهم گشت . در پشت کاغذ نقشه کوه واترلو کشیده شده بود که با خانه آن ها ۲۰ مایل فاصله داشت ، جایی که او گفته بود ماشین داتسون پبکاپش را پارک کرده است . جستجوی گسترده ای توسط پلیس رویال کانادا برای یافتن او یا ماشینش بمدت ۴ سال انجام شد ، بدون اینکه اثری از او یافت شود . پدرش همیشه در پشتی خانه را برای او باز گذاشته تا او برگردد ، او به رسانه گفته که نمی تواند باور کند که گرانگر واقعا وارد یک اسپیس شیپ شده باشد . اما در سال ۱۹۸۶ ، در مکانی نزدیک کوه پریوست چند تکه استخوان بهمراه قطعاتی از فلز یافت شد که گفته شد شاید متعلق به او و ماشینش باشد که در یک انفجار قوی سوخته شده اند . تا این لحظه هیچ‌وقت اثری از او یافت نشده است .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *