سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش اول

 پیش از ادامه ترجمه مبحث دروئیدها, آمون پرستان و آتون پرستان مطلب زیر در چند بخش ترجمه و  منتشر خواهد شد که توضیحی است از مایکل تساریون درباره نظریات او در خصوص دروئیدها و تاثیر آنها بر تمدنها, ادیان و حکومتهای امروز. این مطلب ضمیمه ای است بر کتاب دو جلدی ریشه های ایرلندی تمدن از همین نویسنده. مطالعه این مطلب به درک بهتر مبحث دروئیدها, آمون پرستان و آتون پرستان کمک خواهد کرد.

در کتاب ریشه های ایرلندی تمدن نشان داده ام که سمبل ها و سنت هایی که به یهودیت, مسیحیت, معبدی ها و ماسونری نسبت داده میشوند از ایرلند ریشه گرفته اند. این سمبل ها و سنت ها در آغاز مورد استفاده پیروان دروئید در غرب قرار میگرفتند, کسانی که زمانی در سراسر دنیا به نام آریا شناخته میشدند. نام ایرلند در اصل از کلمات سرزمین آری یا سرزمین آریا گرفته شده است*. در توضیح این نام از «سرزمین غربی» و همچنین «سرزمین نژادگان یا نجبا» استفاده کرده اند.

ملکه الیزابت جوان همراه با دروئید بزرگ در مراسم دروئیدی امروزین که چیزی بیش از آتون پرستی نیست و از اصول باستانی و حقیقی دروئیدها مطلقاً دور است

فرضیه ما

ریچارد کلی هاسکینز:

ده فرمان دروئیدها تقریباً به طور کامل با ده فرمان موسی یکی است

کار بر روی کتاب ریشه های ایرلندی تمدن را از سال ۲۰۰۵ آغاز کردم و هر دو جلد کتاب در نوامبر ۲۰۰۷ منتشر شد. تحقیقات من درباره نقش ایرلند در تاریخ جهان از سال ۱۹۸۱ و پس از مطالعه اولیه اساطیر ایرلند باستان آغاز شد. تا امروز معدودی از نظریات من مورد قبول نویسندگان و محققین قرار گرفته است. هیچ یک از این نظریات مورد مطالعه دقیق یا چالش به جای تجدید نظر طلبان تاریخی قرار نگرفته است. با این وجود در دورانی به سر میبریم که احتمال دارد در نهایت نظریات من مورد تایید قرار بگیرند. کشفیات باستان شناسی اخیر به تغییر زیربنایی آنچه اکنون به عنوان تاریخ غرب مورد قبول قرار دارد کمک خواهد کرد. مدام در مورد دروغها و سفسطه هایی که حقایق مربوط به گذشته ما را پنهان کرده اند اغماض میشود.

در نوشته ام نکات بحث برانگیز زیر را مطرح میکنم, نکاتی که لازم است عمیقاً مورد ملاحظه هر مورخ و محقق بیطرفی قرار بگیرد:

  • عناصر تمدن مدرن از دوران ماقبل سیل بزرگ ریشه گرفته اند, دورانی بسیار قدیمی تر از آنچه به عنوان طلیعه تمدن شناخته میشود. پس از تخریب آتلانتیس و سایر تمدنهای ماقبل تاریخی (تقریباً حدود ۱۳۵۰۰ سال پیش), عناصر فرهنگی باقیمانده به بریتانیا و اسکاندیناوی منتقل شدند.
  • محافظین و منتشر کنندگان دانش مربوط به دوران ماقبل سیل کاهنانی بودند که به نام دروئید شناخته میشوند. دروئید به معنای خدمتگذار یا نگهبان حقیقت است. دروئیدها کاهنانی با حضوری جهانی بودند و حضورشان محدود به اروپای غربی نمیشد. در مصر به اسم آمون پرستان شناخته میشدند. کیهان شناسی و روحانی گری هند, مصر, ایتالیا, یونان و سایر کشورها بومی و منطقه ای نبود و همه از بریتانیا و اسکاندیناوی ریشه گرفته بود.
  • ایرلند گهواره مابعد سیل بزرگ برای عناصر تمدن بود و نه مصر. این عناصر از بریتانیا و اسکاندیناوی به سراسر جهان گسترش یافتند. این واقعیت بحث برانگیز از آن رو مدام مورد انکار قرار گرفته است که به حدسیات درباره آتلانتیس, عمر حوادث بزرگ و آخر زمانی گذشته, و تاریخ انسانهای پیشرفته ماقبل آدم دامن میزند. افشاگری در چنین مورادی اصول زیربنایی علم و دین دوران مدرن را تخریب میکند. به علاوه, به دلیل از میان بردن همه گیر دروئیدها و سرکوب و مثله کردن طولانی و عمدی سنتهای اجتماعی و سمبلهای دینی شان, حقایق مربوط به دروئیدهای بریتانیایی تا حد وسیعی ناشناخته مانده است.
  • ارتباطاتی بسیار کهن بین بریتانیا و مصر وجود داشته است. بسیار پیش از اولین سلسله های رسمی مصر (بیش از ۴۰۰۰ سال پیش), آریایی های غربی به خاور میانه و خاور دور مهاجرت کردند و با پایه گذاری تمدنهایی در این مناطق, تمدنهای موجود را غنی تر کردند. بقایای آنها در شمال مصر و مناطقی واقع در شرق این ناحیه یافت شده است. آنها معماران اصلی اهرام جیزه و بسیاری از معابد مقدس حاشیه رود نیل بودند. آنها پرستش آمون-را, اوزیریس, هوروس, و ایسیس (خدای ایس در مناطق نوردیک) را با خود به ارمغان آوردند. آریاییهایی که اکنون به مشرق زمین آمده بودند سرزمین اجدادیشان را به دلیل خرابی های عظیمی که در دوران ماقبل تاریخ رخ داده بود «سرزمین مردگان» میخواندند. حتی واژه هایی مانند «جهان زیرین», «جهنم» و «عالم اسفل» اشاره به همین تخریبهای عظیم ماقبل تاریخی در مغرب زمین دارد.
  • بسیاری از مهاجرتهایی که به جزایر بریتانیا انجام شده عمدتاً بازگشت بوده است. در طول دورانی که اصطلاحاً «دوران بلایا» نامیده شده, وقایع آخرزمانی عظیمی که به دنبال وقایع عامل ویرانی آتلانتیس رخ دادند, عامل جابجایی ساکنان اولیه بریتانیا بودند. این جابجایی اجباری به مقصد قاره ای انجام شد که باریکه هایی از خشکی راه ارتباطی آن بودند. این قاره ها زیر امواج غرق شدند.
  • دروئیدها آریایی بودند. این واژه عمداً به شکلی اشتباه تفسیر شده است و نام یک نژاد خوانده شده. این واژه در واقع به گروهی روحانی اشاره دارد. این کلمه همچنین نام واقعی ایرلند است. کلمه آریا میتواند از اِری, خداوند زمین که مورد پرستش دروئیدها بوده مشتق شده باشد. به لحاظ ریشه شناسی لغات, آری و اِری به عنوان ریشه های معادل انگلیسی کلمات زیر شناخته شده اند: منطقه, زمین, تارا, مری, هرا, بنارس, ارمنستان, آرامی, اشرافیت*.
  • امروز به زبان آریایی های باستان به عنوان زبانهای آرامی و عبری اشاره میشود. زبان شناسهای مزوّر و به اصطلاح متخصصین درباره این زبانها فریبمان داده اند. این زبانها سامی و زاییده یهودیان اولیه یا کنعانیان نیستند. برعکس, ۲۲ حرف الفبای عبری بر پایه الفبای ایرلندی باستانی یا الفبای آریایی قرار گرفته اند. به طور ویژه, الفبایی که عبری نامیده میشود الفبای مقدس اساتیدی است که در بریتانیا و مصر به سر میبردند. این حروف الفبای غیر هیروگلیفی کاهنان بود, الفبای مقدس ایبارو ها که اجداد معتقدان به دین امروزین یهودیت نبودند. آنها خردمندانی بودند, معمارانی بودند که تمدنهای عالی و برجسته ای را بنا نهادند که در نهایت به دست کسانی به پستی کشیده شد که سمبلهای مقدسشان را مصادره کردند, به فساد کشیدند و به ناحق نمایندگی کردند. به نقل از تونی بوشبی محقق, شکل ۲۲ حرف الفبای عبری (ایبارو) بر پایه سایه های مار مانندی طراحی شده بود که با گذر نور خورشید از سنگ قله هرم بزرگ جیزه تشکیل میشد, سنگ قله ای که امروز گم شده است. این حروف به ۲۲ ورق تاروت که منشأ ایرلندی دارند, و به ۲۲ راه (خط) درخت کابالایی حیات نسبت داده شده اند. اجازه دهید در اینباره که درخت مقدس هزاران سال پیش از یهودیت و مسیحیت برای اساتید بریتانیایی, نوردیک و اروپایی شناخته شده بود تردید به خود راه ندهیم.
  • نامها و کلماتی مانند اسرائیل, بنی اسرائیل, یهودی, جهود, یهوه, آدونیا, آتون, آمون, الوهیم, مسیح, عیسی, کریست, یوشع, اسحاق, داود, سلیمان, موسی, هیرام و غیره, در اصل القابی دروئیدی یا آریایی بودند. بعضی از این نامها عنوان اعضای بلندمرتبه کالج های دروئیدی بودند. این کلمات عمداً کپی برداری و به اشتباه ترجمه شدند و درباره استفاده و معنای آنها توضیحات اشتباه داده شد تا حقایق مربوط به ریشه ادیان را پنهان کنند. کلمه لاوی تغییر یافته کلمه لویان است و اشاره داره به گروهی از اساتید که پیرو «لو» بودند و در میان رودان زندگی میکردند. مراسم, سنتها و عناوین آنها بعداً در نوشتن کتاب عهد قدیم مورد استفاده قرار گرفت. کلمه لاوی همچنین ارجاع دارد به درخت بارانک که برای آریایی های باستان در مغرب زمین مقدس بود. درختهایی مانند بارانک و سرخدار و بعضی درختان دیگر سمبل های شناخته شده آریایی ها بودند.
  • ادیان یهودی-مسیحی کپی برداریهای تقلبی از آیین دروئیدها و آمون پرستی هستند. عمده اصول, تعالیم, عبارات و سمبلهای ادیان امروزی نتیجه کپی برداری های تقلب آمیز عمدی هستند و بر اساس الهیات آریایی باستانی و خدا-ستاره شناسی بنا شده اند. عملاً هر رفتار و کلامی که از اعضای معتقد و حنیف این دینها میبینیم یا میشنویم طوری طراحی شده که این حقایق مناقشه برانگیز مخفی نگاه داشته شوند.
  • کپی برداری های انجام شده از سنت های دروئیدی و آمون پرستی ممکن است با نام آتون پرستی خوانده شوند. آتون پرستی عمده ترین پایه اصول یکتاپرستی موجود در الهیات ادیان ابراهیمی است. این که خبرگان و متخصصین مدرن کف بر دهان می آورند و این نکته را انکار میکنند حقیقت امر را تغییر نمیدهد. حقیقت این است که مسیحیت آنچنان که بسیاری از محققین ناآگاه گفته اند, به دست یهودیان مساوات طلب, یا فرقه اینسیان, مندائیان, رواقیون, یهودیان اسکندریه, یا گنوسی های اسکندریه ایجاد نشد. بیشتر این فرقه های شرقی شاخه هایی از آتون پرستی باستان بودند. میتوان همین ادعا را درباره میترائیسم و تلمودیسم داشت. یهوه یهودی که با نام آدونای نیز شناخته میشود چیزی جز آتون, خدای نور نیست.
  • امپراتورانی که مسیحیت را کدگذاری و تاسیس کردند اعضای فرقه های خورشید پرست بودند که خود سلولهای بیرونی تری از لژهای سرّی تر آتون پرستی بود. اعضای رده بالای دودمان های رومی کلودی, پیسو و فلاویان با صدوقیان و فریسیان همکاری تنگاتنگی داشتند تا دین مسیحیت را پایه گذاری کنند. نخبگان آتون پرستی از قدرت گرفتن دینهایی که بر پایه اصول مساوات طلبانه و دروئیدی بودند وحشت داشتند. برای سرکوب حریفان و تقویت سلطه امپراتوری, به تهیه و تدوین نسخه های دروغین و فریب آمیزی مانند نسخه های پاول و مارسیون پرداختند تا مسیحیت را با طراحی «عیسی مسیح» بر پایه خدایان و قهرمانان خورشیدی باستانی متعدد ایجاد کنند. عناصر بصری و سمبلهای نجومی کتاب مقدس این نکته را بدون هیچ شبهه ای ثابت میکند. در عین حال خدای انجیل چنان که بیشتر مورخین به اشتباه گفته اند, همان یهوه یا خدای یهودیان نبود. خدای مسیحیت خدای مخصوص کاهنان و فرعونهای فرقه خورشید پرستی بود که خود نوادگان اشرافیت هیکسوس بودند و با کدگذاری رمزی در کتاب عهد قدیم با عنوان «بنی اسرائیل» از آنها نام برده شده است. این کلمه از ایسا مشتق شده است, خدای آریایی های مغرب زمین و آمون-را, خدای نوادگان شان, یا همان شاهان باستانی مصر.
  • این همدستان توطئه که به نادرست یهودی نامیده شده اند و عملیات قیصرها و امپراتورهای روم را مدیریت میکردند, آتون پرست بودند. آنها به طور خاص رهبران انجمن ملچیزدک یا اخناتون بودند. آنها فریسی ها و صدوقی هایی بودند از رده های بالا که حافظ آنچه به اصطلاح «سنتهای شفاهی» خوانده میشود بودند؛ سنتهایی که گفته شده در کوه سینا به اجدادشان منتقل شد. نخبگان جادوگری به نام گائونی هم شناخته میشدند. به منظور پنهان نگاه داشتن هویت خود, شروع به استفاده از عبارت فراماسون کردند که به معنای «پسران خورشید» است. حرف جی* که از سمبلهای ماسونی است اشاره به همین دار و دسته لوسیفری فوق سرّی دارد. نوع نگارش دیگر حرف جی** سمبل انجمن برادری مار یا دربار اژدها است که آتون پرستان و گائونی ها به آن تعلق دارند.

*G

**g

*Ari/Arya Land

*area, terra, Tara, Mary, Hera, Benares, Armenia, Aramaic, and aristocracy,

 


پیشنهاد می گردد سایر بخش های این مقاله را نیز مطالعه فرمایید

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش اول

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش دوم

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش سوم

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش چهارم

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش پنجم

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش ششم

سمبلهای دروئیدی در ماسونری و ادیان یهودی-مسیحی – بخش هفتم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *