شایعه: ساخت بازی Forza Horizon 4 توسط یک وبسایت برزیلی تایید شد

بازی Forza Horizon 4

همانطور که از عنوان خبر پیداست، به تازگی شایعاتی مبنی بر معرفی و انتشار نسخه جدیدی از اسپین آف مجموعه Forza، یعنی بازی Forza Horizon 4 منتشر شده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

بدون شک یکی از بهترین مجموعه عناوینی که با اقتباس از یک مجموعه اصلی ساخته شده، سری Forza Horizon است. این مجموعه بازی که از آن‌ها در ابتدا به عنوان اسپین آفی از مجموعه Foza motorsport یاد می‌شد با ارائه گیم پلی روان، گرافیک بصری خیره کننده و آزادی عمل‌هایی که در مجموعه اصلی خبری از آن‌ها نبود؛ توانست که به سرعت به یکی از محبوب‌ترین عناوین اتومبیل رانی تبدیل شود.در سال‌های گذشته نیز با انتشار سه نسخه از این مجموعه شاهد پیشرفت‌های این عناوین بوده‌ایم. تا جایی که از Forza Horizon 3 به عنوان افتخار نسل هشتم یاد می‌شود. حال پس از مدت‌ها که از انتشار آخرین نسخه از این مجموعه می‌گذرد، شایعاتی پیرامون معرفی بازی Forza Horizon 4 مطرح شده است.

بنابر ادعای یک وبسایت در کشور برزیل، به نظر می‌رسد که بازی Forza Horizon 4 در حال ساخت است و برای انتشار در سال جاری میلادی برنامه ریزی شده است. البته جدای از این ادعا و شایعه بودن یا نبودن این خبر، در حال ساخت بودن این عنوان بسیار محتمل به نظر می‌رسد. چرا که از انتشار آن چیزی در حدود یک سال و اندی است که می‌گذرد. به هر حال بدون در نظر گرفتن ادعای این وبسایت باید امیدوار باشیم که مایکروسافت در یکی از رویدادهای بزرگ پیش رو مانند E3 از این بازی به طور رسمی رونمایی کند.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *