شخصیت‌های کلویی و مکس در قسمت ویژه بازی Life is Strange: Before the Storm حضور خواهند داشت

بازی Life is Strange: Before the Storm

در آخرین قسمت از بازی Life is Strange: Before the Storm که Farewell نام دارد، شحصیت‌های نام آشنای این بازی از جمله کلویی و مکس حضور خواهند داشت.

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که «اشلی بورچ» (Ashly Burch) و «هانا تل» (Hannah Telle)، صداپیشه شخصیت‌های کلویی و مکس، در قسمت ویژه بازی Life is Strange: Before the Storm که Farewell نامیده می‌شود، حضور خواهند داشت.

ناشر بازی Life is Strange: Before the Storm در ادامه گفته است که این قسمت در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر خواهد شد و خود آن‌ها از اینکه ۲ شخصیت اصلی را باری دیگر در کنار یکدیگر خواهند داشت، بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستند.

لازم به ذکر بوده که بورچ به دلیل شروع اعتصاب صداپیشه‌های بازی‌های ویدیویی که خواستار شرایط کاری بهتری بودند، در Life is Strange: Before the Storm حضور نداشت و نتوانست شخصیت کلویی را صداگذاری کند، اما در استودیوی «دک‌ ناین» (Deck Nine) باقی ماند و بر روی داستان نظارت داشت.

ناگفته نماند که بازی Life is Strange: Before the Storm هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس بوده و تنها یک قسمت از آن باقی مانده تا پرونده این فصل از بازی به طور کامل بسته شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *