شنوایی الکترونیک در اسکیزوفرنی پارانوئید

نجواهای درونی مخرب

بیست و پنج درصد جمعیت ما چیزی دارند که شنوایی الکترونیک نامیده می شود. این بیست و پنج درصد می توانند رادیوی خاموشی را بشنوند و آن را نشنوند. شما می توانید یکی از آنها باشید. یک فرد عادی هنگام شنیدن زیرو بمی، از صفر تا شانزده هزار سیکل را می شنود. بیست و پنج درصد می توانند تا سی هزار سیکل را بشنوند. این افراد که می توانند فرکانس بالا را بشنوند قادرند رادیوی خاموش را بشنوند. این رادیوی خاموش صداهایی مانند افکار در ذهن آنها دارد.

این رادیوی خاموش این افراد را به ارتکاب هر جرم قابل تصوری فریب می دهد. آنها را به تصمیم گیری های بد,به ترک ردن شغل, طلاق گرفتن, گریختن و هر گونه حماقت احتمالی فریب می دهد. پخش کنندگان این رادیوی خاموش دولت، پزشکان، روان پزشکان، آدم مذهبی و تحصیل کرده هستند. این بودجه عظیمی است که برای نابود کردن آدم های بی گناه و درمانده صرف می شود. رسانه های گروهی می ترسند این را مخفی کنند.

ملاک های اسکیزوفرنی پارانوئید:

– اشتغال ذهنی به هذیان ها یا توهمات شنیداری مکرر

– شواهدی از گفتار آشفته محسوس، رفتار آشفته یا کاتاتونیک، عاطفه سطحی یا نامناسب وجود ندارد.

آیا ذهن شما کنترل شده است؟

آیا ذهن شما برای انجام دادن کاری احمقانه تحت کنترل قرار دارد؟

این اقلیت ه می تواند از هر قوم یا نژادی باشد، تمام حقوق قانونی خود را از دست داده است زیرا روس ها در هر جایی آن را انجام می دهند. پی بردن به اینکه شرکت های بسیار بزرگ و تمام کالج ها دپارتمان های کنترل ذهن دارند تکان دهنده است. اگر شما و خانواده شما همواره تصمیمات بدی می گیرید و مشکلات ویرانگری دارید احتمالا ذهن شما کنترل شده است. هر سال این افراد که ذهنشان کنترل شده چون نمی توان به آنها اعتماد کرد از نردبان اقتصادی پایین می روند. هیچ شرکتی نمی داند که چه موقعی یک نفر به عنوان خوکچه هندی انتخاب خواهد شد. چه کسی می تواند کار خطیر و بزرگ افراد دارای شنوایی الکترونیک را انجام دهد زیرا رقیب شما می تواند به راحتی شما را نابود کند؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *