شهر غرق شده Yonaguni

مانند بسیاری از مکانهای باستانی دیگر در سراسر جهان که توسط محققان کشف شده اند ، ویرانه های باورنکردنی Yonaguni در ساحل یوناگونی واقع در جنوبی ترین جزایر ریوکیو در ژاپن واقع شده است که بسیاری آن را اثبات این امر می دانند که تمدنهای باورنکردنی ماقبل تاریخ ساکن سیاره ما بودند.

این ویرانه های باورنکردنی زیر آب از زمان کشف آن در سال ۱۹۸۵مورد بحث بین باستان شناسان و محققان بوده است.از زمان یافتن ساختارهای اسرارآمیز ،برای مردم سوال است   که اینها ساخت دست انسان یا طبیعی هستند.برخی محققان و مورخان معتقدند که ساختارهای موجود در یوناگونی می توانند بقایای باستانی مو ( Mu ) باشند، تمدن افسانه‌ای اقیانوس آرام که ​​شایعه شده در اقیانوس غرق شده است.

در حالی که محققان معتقدند این ساختارها کار انسان باستان نیست ، تحقیقات در مورد مجموعه زیر آب داستانی متفاوت را بیان می کند.

“بنای اصلی” در این مجموعه زیر آب یوناگونی از بلوک های ماسه سنگی بسیار ریز و سنگین تشکیل شده است که متعلق به گروه (Miocene Yaeyama)میوسن یاایاما است که محققان معتقدند حدود ۲۰ میلیون سال پیش رسوب کرده اند.این فقط یکی از شهرهای بی شمار غرق شده باستانی است که قبلاً توسط متخصصان یافته شده اند.حقیقت این است که ما هیچ تصوری از آنچه در زیر اقیانوس نهفته است نداریم تا زمانی که تلاش بیشتری برای کاوش در اقیانوس سیاره مان نکنیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *