لایت ورکر های واقعی چه کسانی اند و برای چه آفریده شده اند؟ لایت ورکر های جعلی را بشناسید!

چاکرا

لایت ورکر

نور عدم تاریکی و تاریکی عدم نوره.

لایت ورکر ها، افرادی هستن که با نور کار میکنن. نور بدون حضور تاریکی و تاریکی بدون حضور نور شناخته نمیشن. نور، رهاییه، حس سبک و آزاد بودن. سلامتی، احساس خوب و یک جریان انرژی مثبت.

حیات…نور به ما احساس زنده بودن و حس خوب در مورد خودمون میده…
حقیقت
شفافیت
آگاهی
اعتماد به کارکردهای جهان
عشق بدون قید و شرط به خود و دیگران
نور تاریکی رو با شفقت در بر میگیره

لایت ورکر ها چه کسانی اند؟

لایت ورکر ها احساس هماهنگی با هیچ گروهی رو ندارن. از بچگی احساس متفاوت بودن و درک نشدن رو دارن. حتی کنار بقیه هم اکثرا احساس تنهایی میکنن.

همیشه تو فکر این افراد، این فکر هست که از جایی دیگه، یا از سیاره ای دیگه اومدن. اونا انتخاب کردن تو شرایط سخت به دنیا بیان و مسیر جست و جوی نور رو برای خودشون و اطرافیانشون فراهم کنن.

ویژگی های یک لایت ورکر واقعی

حتی اگه ندونن ماموریتشون چیه، این حس رو دارن که یه ماموریت الهی به عهده ی این افراده.

انرژی لایت ورک ها متفاوته. به خاطر همین ممکنه تو جامعه برچسب داشتن ” مشکل روحی ” بهشون زده شه

این افراد به احساسات بقیه مردم اشراف دارن و درکشون میکنن

لایت ورکر ها برای چه آفریده شده اند؟

لایت ورکر ها روی زمین اومدن، برای کمک به جهان… و تو این راه درد و رنج های زیادی میکشن. لایت ورکر بودن، نیازمند گذروندن دوره ی خاصی نیست. یعنی این جوری نیست که بگیم چون یه شخص چند دوره رو گذرونده پس لایت ورکر حساب میشه. این یه حس درونیه. به عنوان مثال، ری کی رو میگن یکی از راه های لایت ورکر بودنه… در صورتی که ممکنه فردی تو این مسیر باشه، ولی راه تاریکی رو جلو بره.

دارک ورکر ها چه کسانی اند؟

در مقابل : دارک ورکر ها هستن. افرادی که با انرژی های منفی کار میکنن. ممکنه این افراد در ظاهر با لایت ورکر ها هم اشتباه گرفته بشن! ولی یه تفاوت اساسی دارن: لایت ورکر ها، زندگی خودشون رو وقف خدمت به انسانیت، به خاطر اهداف بهتر میکنن ولی دارک ورکر ها، زندگی خودشون رو وقف خدمت به خودشون میکنن. این هم ساده ست و هم پیچیده !

خصوصیت دارک ورکرها

به لایت ورکر ها، لاو ورکر هم میگن…به دارک ورکر ها هم لایک ورکر. دارک ورکر ها عاشق خودشون هستن. احساس میکنن تو جهان سر جای خودشون قرار گرفتن. حفاظ های محکمی هم برای نگهداری و حفظ ” منیت ” خودشون درست کردن و از سمت تاریکی تغذیه میشن. ذهن دارک ورکر ها با ذات درونی اونا هم راستا نیست. به خاطر همین از الهام و مکاشفه و شهود هم بی بهره هستن. افکارشون هم صرفا منطقی و ناکار آمده. اونا اغلب از قلب خودشون دور شدن و مثل ربات عمل میکنن. از دریافت عشق و شفقت دوری میکنن و در برابر روابط مبتنی بر قلب، مقاومت میکنن. اعمالی مثل داشتن رابطه ی جنسی بدون عشق، پول، کار بدون لذت و… رو انتخاب میکنن که نشانه ی گسستگی روح اوناست.

اونا در مواجهه با لایت ورکر ها، جنگی تمام عیار رو انتخاب میکنن. هر چند لایت ورکر ها با رقصی هماهنگ از نور و انرژی بهشون پاسخ میدن. اتفاقی که الان افتاده، اینه که راه های تاریکی برای خیلیا جذاب تر نشون داده میشن. یا روشی که درونش سیاهه رو با بیرون سفید رنگ شده نشون میدن و راه های منفی، خواستار بیشتری داره تا راه های مثبت اساتید جعلی طرفداران بیشتری دارن تا اساتید حقیقی روش های منفی، رهروی بیشتری دارن تا روش مثبت.

منیت، غرور، خود بزرگ بینی، بی عشقی و… خیلی بیشتر دارن خودشون رو نشون میدن حتی زیر روش ها و کارها و حرف های به ظاهر مثبت. تو این زمونه ای که هر روز و هر لحظه علم داره پیشرفت میکنه و هر روز روش های جدیدی ( در زمینه مسیرهای معنوی و درمان و… ) اضافه میشن، باید بتونیم تشخیص بدیم چه راهی رو داریم میریم. داریم راهی رو انتخاب میکنیم که با خودمون نور بیشتری بیاریم یا برای تاریکی خدمت کنیم ؟

مراقب عرفان های جعلی باشید!

خیلی از این علوم هم میتونن مثل چاقوی دو لبه باشن. هم مسیر مثبت داشته باشن و هم مسیر منفی. بعضی از مسیرها هم کلا تاریک هستن و تمام انرژی خودشون رو از تاریکی میگیرن… ممکنه حال آدم رو خوب کنن. ممکنه درمان کنن. حتی ممکنه آگاهی ای هم بهمون بدن ( هر چند خیلی کم و ناقص ) . تو هر مسیری وقتی مغرور شدیم، منیت و نفس ما قوی شد، خودمون رو جدا از بقیه یا حتی بالاتر از بقیه دیدیم، مطمئنا یه جای کار ما میلنگه. آگاهی پایانی نداره. هر چقدر که به دست بیاریم، بازم متوجه میشیم که هنوز هیچی نمیدونیم. ولی با خودبزرگ بینی، میتونیم یه سد خیلی بزرگ جلوی این اگاهی بذاریم و نذاریم اگاهی های جدید بهمون برسه. هر لحظه، از هر جایی میتونه اگاهی برسه. میتونه به ما آموزش داده شه. پس باید خودمون رو برای دریافت اماده کنیم و بدونیم چجوری از این اگاهی های برای پیشرفت خودمون، کمک به سایرین، بهتر شدن وضعیت و… استفاده کنیم.

بعضی جاها میگن اعتماد به نفس، یا هر اصطلاح دیگه ای… ولی من میگم کم نور شدن… وقتی نور درونمون کمتر میشه شروع میکنیم برای رفع این مشکل یه کارای دیگه ای انجام میدیم. ظاهرمون رو تغییر میدیم. پشت مال و ثروت پنهون میشیم. میخواییم شهرت به دست بیاریم و خیلی کارای دیگه ای که انجام میدیم. میخواییم این رو بپوشونیم. اینا رو جلوی خودمون بگیریم که درونمون رو نبینن. ولی اینجوری حالمون بدتر میشه. بیشتر جلوی نورمون گرفته میشه… جای نور رو دود نمیتونه بگیره. حالا میتونیم از خودمون بپرسیم، چه راهی رو داریم میریم ؟ و به کجا میخواییم برسیم ؟

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. دانا ارکالون گفت:

    درود فروان بر تمام کسانی که به دنبال نور درونی هستند و آرزوی موفقیت برای کسانی که این نور را پیدا کردن و به دنبال گسترش آن هستند.
    کسانی که لایت ورکر یا بذرهای ستاره ،ایندیگو و اسم‌های دیگر شناخته می‌شوند از قدرت‌های ذاتی مثل دروغ سنج و قدرت‌های شناختی خواص برخوردار هستند وبا تمرکز روی آنها می‌توانند قوی تر شوند .
    از این قدرت ها برای دیدن نشانه و پیدا کردن جهت درست استفاده کنند .
    در حال حاضر خیلی از صفحه ها و کانال های هستند که باعث گمراهی و سواستفاده از یک سری عنوان‌ها دنبال درآمد هستند ولی من مطمئنم که با در لحظه بودن و هوشیاری به راحتی می‌توان نیروهای نورانی را از نیروهای تاریک شناسای کرد .
    حامل های انرژی نور با شناسای تاریکی و افرادی که از نیروهای منفی تغذیه می‌کنند آنها را از ضعیف کرده و از بین می‌برند .
    من به تازگی متوجه شدم که کافی است فقط ببینی و حس کنی ،انگار فقط مامور هستیم تا شناسای کنیم ، البته تا چندسال پیش این حس رو نداشتم و فکر نمیکردم روزی برسد که انقدر راحت نیروهای تاریک از بین بروند و ضعیف بشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *