مروری بر قسمت هفتم گرند تور، اپیزودی فوق العاده جذاب و تماشایی

همانند چند هفته گذشته، جمعه پیش نیز قسمت دیگری از فصل دوم مجموعه گرند تور با عنوان ” It’s a Gas, Gas, Gas” از طریق سرویس آمازون ویدیو پخش شد. این قسمت که در واقع قسمت هفتم به شمار می رود، جزو بهترین های فصل دوم بوده و تماشای آن در همین ابتدا به علاقه مندان پیشنهاد می شود.

The Grand Tour S02E07 Its a gas gas gas

اپیزود هفتم با بررسی لامبورگینی هوراکان پرفورمانته توسط ریچارد هموند آغاز شد. البته قبل از نمایش آیتم مربوطه، کلارکسون با اشاره غیر مستقیم به تصادف هموند با ریماک کانسپت وان، برای چندمین بار در این فصل وی را شرمنده حضار کرد!

این بخش از برنامه مسلما برای علاقه مندان سرعت و هیجان جذابیت های بالایی خواهد داشت، بخصوص اینکه در میانه های آن درگی بین لامبورگینی هوراکان پرفورمانته و فراری ۴۵۸ Speciale برگزار شد.

The-Grand-Tour-S02E07-Its-a-gas-gas-gas

بعد از ثبت رکورد استثنایی راننده گرند تور با هوراکان پرفورمانته در پیست اختصاصی برنامه، نوبت به آیتم Conversation Street رسید. در این آیتم سه مجری درباره انواع اتومبیل های اسپرت که تعدادشان روز به روز در حال افزایش است، صحبت کرده و با نگاهی طنزآمیز برخی موضوعات خودرویی و غیر خودرویی دیگر را بررسی نمودند.

The-Grand-Tour-S02E07-Its-a-gas-gas-gas-

در بخش بعدی جیمز می و ریچارد هموند با الهام از سوخت گیری جت های جنگنده سعی کردند راهکارهایی را برای پر کردن باک خودروها حین حرکت در جاده ها ابداع نموده و از تلف شدن وقت مردم جلوگیری کنند.

The-Grand-Tour-S02E07-Its-a-gas-gas-gas-

در ادامه جرمی کلارکسون با دو تن از نام آوران عرصه ورزش به نام های آنتونی جاشو و بیل گلدبرگ گفتگوی جالبی را برگزار کرد.

The-Grand-Tour-S02E07-Its-a-gas-gas-gas-

اما قسمت پایانی اپیزود هفتم بی تردید یکی از جذاب ترین بخش های فصل دوم گرند تور لقب خواهد گرفت. در این بخش جرمی کلارکسون برگ هایی از تاریخ اتومبیل رانی را ورق زده و به رقابت شدیدی که در دهه هشتاد میلادی بین تیم های رالی آئودی و لانچیا جریان داشت، می پردازد. اتفاقاتی که در طول این رقابت ها افتاده فوق العاده جالب و شنیدنی بوده و قطعا علاقه مندان خودرویی از تماشای این بخش نهایت لذت را خواهند برد.

The-Grand-Tour-S02E07-Its-a-gas-gas-gas-

نگاهی گذرا به اپیزودهای مختلف فصل دوم گرند تور به وضوح نشان می دهد که عوامل این برنامه به خوبی در راستای حذف ایرادات فصل اول حرکت کرده اند. در طول هفت اپیزود گذشته این مستند خودرویی جذابیت های خود را بطور پیوسته حفظ نموده و اکنون تعادل مناسبی در آن ایجاد شده است؛ طوری که هم مخاطبین اصلی و هم بینندگان عام می توانند از تماشای آن لذت ببرند، مساله ای که در برخی از اپیزودهای فصل اول چندان به چشم نمی آمد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *