مزایای قوی بودن هاله انسان

?برای قوی تر شدن هاله تمرین مدیتیشن هاله محافظتی رو که در پست های بعدی میگم انجام بدید هر شب قبل از خواب و زمان بیداری .
.
?همچنین تعادل بین همه چاکراها رو در نظر داشه باشید نه فقط یک چاکرا
.
? در مقابل انرژی های منفی و بیماریها و نیروهای شیطانی، بایستی هاله ی خود را همیشه قوی و شارژ نگه دارید؛❤
.
?هاله مغناطیسی سپر محافظ انسان در مقابل نیروهای شر و از اعجاز آفرینش است .!!!! ?
.

?توجه کنید وقتی هاله ی بدن ما قوی باشد حتی بیماری ها هم از ما دور میشوند (در دور بدن ما ۳ هاله میباشد ک اولی تحت تاثیر چاکراها دومی هاله انرژی و سومی یک هاله قوی تر میباشد ) زیرا وقتی هاله ی مرتبو قوی داریم انرژی ها و حتی مریضیها توانایی ورود به بدن ما را ندارند زیرا در این صورت چاک راه های بدن ما بسیار قوی خواهند شد و اعضای بدن ما هم با قدرت بیشتری کار میکنند❤
.
.
?دوستان دقت کنید قوی بودن هاله به تعادل بین چاکراها بستگی داره و همچنین مرتب بودنش هرچقد هاله ما به رنگ‌بنفش نزدیکتر بشه نشان از فعالیت بهتر چاکراها و اتصال بهتر اون و طبیعتا قوی بودن هاله اول رو در پی داره و ما اتصال بهتری با دنیای اطراف داریم‌و از بیماری ها دور تر میشیم و از درون بسیار احساس امنیت میکنیم‌. .
. ?یکی‌از راه های دیگر شارژ لحظه ای هاله گوش کردن به موسیقی های شاد و مثبت میباشید.

و یکی دیگه از روش ها که در پست های اینده و بعد از مراحل اتصال به چاکراها ازش خواهیم گفت این است که در مقابله قبله بایستید و از چاکراهای خود انرژی مستقیم بگیرید و مجدد به زمین انتقال دهید چون زمین صفر مغناطیسی میباشد .دقیقا مشابه همون نماز خودمون ? .

منبع : پیج اینستاگرام chakraha777@

نویسنده : میثم سلگی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *