معرفی ۶ نرم افزار کار آمد و مفید برای مدیریت سایت ها

نرم افزار های متعددی برای وب مستر ها و مدیران سایت ها وجود دارد که امروز میخواهیم به هفت نرم افزار برتر مدیریت برای وردپرسی ها بپردازیم. البته تنها به وردپرس ختم نمی شود. هر یک از نرم افزار ها کاربردی مهم برای کسانی دارد که با وردپرس سر و کار دارند.

نرم افزار feedly فیدلی

feedly

feedly

کسانی که میخواند برنامه روزانه خود را منظم چک کنند و همچنین از جدیدترین اخبار وردپرس با خبر شوند،نرم افزار یا ویجت feedly را به آن ها پیشنهاد میکنیم.با وجود این نرم افزار میتوانید به شکل روزانه اخبار وردپرسی را دریافت کنید و همچنین برنامه روزانه خود را چک کنید.

 

مرجع تخصصی شما با پاکت pocket

pocket

Pocket

با داشتن ویجت pocket ،شما صاحب یک منبع کامل مطلب تخصصی هستید که میتوانید آن ها را جمع آوری کیند، مدیریت و ذخیره کنید.کسانی که به دنبال یک مرجع تخصصی هستند این نرم افزار میتواند نیاز هایشان را برطرف کند. این نرم افزار افزونه هایی برای فایر فاکس و کروم نیز دارد که با اطلاعات شما سینک می شود و می توانید آنها را از آنجا دانلود نمایید.

اشتراک گذاری با بافر buffer

buffer

Buffer

نرم افزار buffer یک نرم افزار کار آمد در عرصه اشتراک گذاری و مدیریت مطالب وبسایت و وبلاگ شماست.شما نیز میتوانید یکی از هزاران نفر از کسانی باشید که در این نرم افزار محتوا وبسایت خود را به اشتراک میگذارند.با اشتراک گذاری میتوانید بازدید سایت خود را نیز افزایش دهید و این نرم افزار در افزایش بازدید شما میتواند تاثیر خوبی داشته باشد.

 

جمع آوری نکات با اورنت evernote

evernote

Evernote

کسانی که عادت دارند مطالب کوتاه یا نکات مهم را یادداشت و مدیریت کنند میتواند از نرم افزار evernote استفاده کنند.نرم افزاری مناسب برای نت برداری و نکته نویسی که میتوانید به آسانی از آن استفاده کنید.


پیشنهادی برای ذخیره سازی و نگهداری با دراپ باکس

dropbox

Dropbox

گاهی نیاز است که بخشی از محتوا یا نسخه های پشتیبان وبسایت وردپرس خود را در مکانی ذخیره کنید.نرم افزار دراپ باکس dropbox یک پیشنهاد خوب برای محیط ذخیره سازی محتوا و نسخه های پشتیبانی است و اکثر صاحبان سایت نیز از این نرم افزار استفاده میکنند.

 


پسورد های خود را کجا ذخیره کنیم ؟

Lastpass

گاهی به این موضوع فکر میکنید که چگونه پسورد ها و مدیریت رمز های سایت خود را مدریت کنید و بتوانید امنیت آن ها را افزایش دهید.این نرم افزار دقیقا همین عمل را انجام میدهد و به شما در همین عرصه کمک میکند.افزایش امنیت و محافظت پسورد ها را با این لست پس lastpass تجربه کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *