نشانه های آسمانی

قانون جذب

نشانه های آسمانی

آیا آرزو نمی کردید کاش فرشتگان, تمام پیام هایشان را به زبان فصیح و واضح و ساده ای می نوشتند و آنها را به دستمان می رساندند تا بتوانیم به راحتی به خواندن آن ها بپردایم و بعد به درستی دریابیم که چه هدایتی دریافت کردیم و چه کاری باید انجام دهیم؟

بنا به دلایلی طرح و نقشه الهی باید به شکلی دیگر صورت گیرد و انسان ها تنها در برخی از مواقع می توانند با چنین شرایطی مواجه گردند.

یکی از راه های اصلی که آسمان و آسمانی ها با ما وارد ارتباط می شوند تا پیام ها و نشانه هایی ارسال کنند, در قالب پیام هایی است که با حواس جسمانی ما می بینیم و می شنویم.

معمولا فرشتگان بصورت مکر یک پیام را آنقدر می فرستند تا ما سرانجام معنای آن را درک کنیم و آگاه شویم.

بنابراین اگر چیزی را سه یا چهار نوبت در یک روز دیدید یا شنیدید, توجه دقیق تری به آن کنید, زیرا بدون شک نشانه ای از عالم بالا است.

فرشتگان در قالب انواع ترانه ها, موسیقی, تصاویر, جملات و … نشانه های مخصوص برایمان می فرستند.

گاه می شود که بصورت اتفاقی در مکان های مختلف, موسیقی واحدی را می شنویم, در اینجا لازم است که به شعر آن ترانه نیز توجه خاصی کنید.

علائم و نشانه های دیگری که مربوط به فرشتگان است, چراغ هایی است که سوسو می زنند و خاموش و روشن می شوند, یا حرکت ناگهانی اشیاء و یا ابرهایی به شکلهای مختلف یا شکل فرشته.

آری آسمان به این شکل با ما وارد ارتباط می شود …

اگر خواستار نشانه یا علامتی از سوی فرشتگان آسمانی, یا عزیزانی که از دنیا رفته اند, می باشد, کافی ست که بخواهید از آنها, نشانه ای دریافت کنید.

برای درک و حتی مشاهده این نوع نشانه ها, درخواست یاری و امداد کنید, برای اینکه به این علائم اعتماد لازم را داشته باشید.

فرشتگان مایلند در هر امری, به یاری ما بیایند, از جمله برای فرستادن نشانه هایی واضح تر.

یاری خواستن از فرشتگان

قدرت شفا بخش فرشتگان بی نهایت است. آنها می توانند گرفتاری های ما را در حیطه روابط, شغل, مسائل مالی, مشکلات مسکن و دیگر نابسامانی ها در زندگی مرتفع سازند. با پیروی از چند مرحله می توانیم یاری ایشان را جلب نماییم:

۱- مدد طلب کنید:

قانون اختیار می گوید که فرشتگان بدون اجازه شفاهی ما نمی توانند در زندگی ما مداخله نمایند. تنها یک استثنا وجود دارد, آن هم زمانی است که زندگی ما در خطر است. در این صورت بی فوت وقت وارد عمل می شوند, در غیر اینصورت ما باید از فرشتگان تقاضای کمک کنیم.

نحوه کمک خواستن شگفت است, بدین معنی که الزاما نباید فرشتگان را برای یاری رساندن رسما دعوت کنید, بلکه صرفا در فکرتان فرشتگان را بخوانید و آنها فورا شما را اجابت می کنند.

شما همواره دو یا چند فرشته یاری رسان دارید که از زمان تولد تا مرگ, شمارا همرامی می کنند.

هرگز کارهای شما از میزان عشق آنها به شما کم نمی کند, زیرا آنها شما را بی قید و شرط دوست دارند.

همچنین می توانید تقاضا کنید که فرشتگان بیشتری به شما ملحق شوند.  می توانید از خدا بخواهید که آنها را بسوی شما یاری کنند, یا اینکه مستقیما از خودشان بخواهید, از هر دو راه نتیجه می گیرید, چراکه ملائک همواره به دعوت الهی پاسخ مثبت می دهند, خداوند نیز همواره از آنها می خواد که هرکجا شما به آنها نیاز داشتید شما را در چتر حمایت و حافظت خود نگه دارند.

۲- مشکلات را واگذار کنید:

پیش از آنکه خدا و فرشتگان موقعیت شما را مورد درمان قرار دهند, باید تماما آن را به آنها واگذار کنید. این امر کمی شبیه به پست کردن یک نامه است, شما باید نامه را پیش از آنکه از اداره پست تحویل بگیرید از دستان خود رها سازید.

غالبا از آسمان طلب یاری می کنیم, در حالی که به جای واگذار نمودن امر, بدان محیط می شویم و بدین ترتیب اجازه مداخله به نیروی آسمانی نمی دهیم, اگر واقعا کمک می خواهید مشکل را تمام و کمال به خضرت حق و فرشتگان واگذار کنید.

۳- به خدا اعتماد کنید:

به خداوند و فرشتگان دست نوشته ای که حاوی مراتب و مراحل مشکلاتتان است عرضه ننمایید, بلکه ایمان داشته باشید که حکمت بی پایان و قدرتهای آفرینش الهی مافوق اذهان بشری می توانند بر مسائل فائق آیند. به خاطر داشته باشید که اراده الهی بر نیک روزی شماست.

۴- مشی های ربانی را پیش گیرید:

پس از آنکه شما مساله تان را به خدا و فرشتگان واگذار نمودید, آنها از شما خواهند خواست که برای حل مشکل گامهایی انسانی بردارید. این رهنمودها را در شکل یک نوا, رویا, بصیرت, ادراک یا قالب احساسی, شهودی و … دریافت می نمایید.

اگر از منبع الهام اطمینان ندارید از خدا و فرشتگان بخواهید آنها را تصدیق نماید.

 

دگر درمانی – یاری از فرشتگان برای کمک به دیگران

راهی ساختن فرشتگان به اذن خداوند بسوی دیگران همواره یک عملکرد عاشقانه است و هیچ منافاتی با اراده شخص ندارد, چرا که ایشان مختارند که به پیامهای سروش گوش فرا دهند یا اینکه از آن چشم بپوشند.

به عنوان مثال, عزیزی دارید که در تنگنا قرار گرفته است یا گروهی از مردم در گردابی از بلا آمده اند که قلب شما را آرزده است.

بنابراین فکری پسندیده است اگر از فرشتگان بخواهید که دیگران را در سایه حمایت خود محفوظ دارند, به ویژه هنگامی که والدین از خداوند طلب “فرشته نگهبان” برای فرزندانشان می نمایند, حضرت باریتعالی با شتاب مستجاب می کند.

ملائک هرگز از اراده حق سرپیچی نمی کنند, بنابراین اگر زمان آن رسیده است تا هنگامی که عزیز شما بر روی زمین است, فرشتگان وی را در آسایش و شادورزی محفوظ می دارند.

پروردگار و نیروهای آسمانی را چه برای یک سردرد ساده و چه برای بیماری های صعب العلاج به مدد طلب کنید.

آنها می خواهند که ما پیش از آنکه مضطرب و وامانده از هر دری شویم, به ایشان متوسل گردیم.

شفای فرشتگان – ارتعاشات انرژی

فرشتگان می گویند هر یک از افراد دارای یک ارتعاش است که برای آنها قابل رویت است, چیزی شبیه دستگاه هایی که فرکانسها را نشان می دهد.

این ارتعاشات طبق اندیشه ها و عواطف ما تغییر می کنند. کسانی که نگران, بد خلق و وسواسی هستند فرکانس ضعیفی دارند.

در حالی که افرادی که دائما افکار عمیق دارند و به دعا و نیایش می پردازند از ارتعاشات قوی ای برخوردار هستند.

هنگامی که ارتعاشات به سمت تعالی رود سبب موفقیت و جذب افراد و انرژی های بالا می شود, در عین حال امکان دارد به برخی از رویدادهای و افرادی که قبلتر شیفته شان بودیم, بی رغبت شویم.

ارتعاشات بالا مختص کسانی که مالامال از اندیشه های روحانی همچون نیایش, دعا, ایثار, خدمات دگر خیرخواهانه, کارهای شفاگری, آموزش, انفاق و ابزار عشق است.

پیشنهاد ملائک این است که کا از موقعیت هایی که از ارتعاشات ضعیف برخوردارند پرهیز کنیم تا به این ترتیب فرکانس معنویمان ارتقا یابد.

فرشتگان همچنین به دوری از گزارش های اخبار و رسانه های گروهی تاکید دارند, زیرا اعتقاد دارند تاثیرات نامطلوبی بر ما می گذارد.

در این به دو نمونه از جلسات فرشته درمانی اشاره می کنیم که درمان جویان از اخبار و رسانه ها پرهیز کرده بودند:

* این پیامی است از سوی فرشتگان برای شما:

آنها می گویند هنگامی که اخبار را می خوانید, مشاهده می کنید یا به آن گوش می دهید, خشمگین می شوید و در نتیجه تغییر نامطلوبی در انرژی های شما ایجاد می کند, که با اهداف برتر شما در تضاد است.

باربارا: بنظر می رسد هنگامی که خیلی به اخبار رادیو گوش می دهم دچار عواطف نامطلوب می شوم, بنابراین باید کمتر به آن بپردازم.

در جلسه ای دیگر, فرشتگان پیام دادند که چگونه عزت نفس پایین درمان جویان, از مشاهده سریال ها و برنامه های بی محتوای تلویزیونی تاثیرات منفی می گیرد:

میشل: گاهی نه فقط در خود, بلکه در دختر و همسرم هم احساس افت انرژی می کنم, سپس از خود می پرسم آیا خطایی کرده ام؟

دورین (سخنران): تو هیچی خطایی نکردی, اگر چه فرشتگان تاثیراتی از رسانه ها را در پیرامون تو به من نشان می دهند, که این تاثیرات, اندیشه ها و در نتیجه در زندگی ات تاثیر گذاشته.

بنظر می رسد که از تلویزیون انرژی منفی جذب نموده ای که تفکران و به تبع زندگی را تحت تاثیر گذاشته است, توصیه می کنم برای یک هفته تلویزیون را خاموش کنی و تاثیرات مثبت آن را ببینی.

میشل به این توصیه فرشتگان گوش دادن و تاثیرات مثبت آن را در زندگی خود دید.

رافائل: شفاگر متعال در میان فرشتگان

برای مشکلات جسمانی از قبیل بیماری یا آلام, هیچ شفاگری برتر از فرشته مقرب, رافائل وجود ندارد.

این فرشته که معنی نام او “طبیب الهی” است می تواند, رهایش فوری از دردها را عطا نماید.

رافائل با هاله ای از انرژی سبز زمردین بسیار زیبا می درخشد, معمولا این فرشته مقرب بخش های دردمند بدن را با این تلالو شفابخش, لبریز می نماید.

نور او مرهمی آرامشبخش است که شفا را آغاز می کند و به انجام می رساند.

رافائل همچون دیگر فرشتگان می تواند در آن واحد با هرکس که بخواندش فارغ از محدودیت زمان و مکان, همراه گردد, بنابراین هرگز این واهمه را به دل راه ندهید که اگر رافائل را بخوانید, وی را از خدمت به دیگران باز داشته اید.

فرشته مقرب شفابخش به محض این که شما بخواهید به سویتان راهی می شود.

می توانید به او فکر کنید یا این که با صدای بلند بگویید: رافائل لطفا من یاری کن.

همچنین این فرشته, در صورتی که تقاضا نمایید به سوی عزیزانتان نیز راهی می شود.

رافائل شفابخشی بسیار توانمند است که ترس و تاریکی را از بین می برد.

پروردگار و نیروی های آسمانی را چه برای یک سر درد ساده و چه برای بیماری های سخت, به مدد طلب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *