هاله های اطراف بدن انسان


هاله انسان توسط چاکراها ایجاد می‌شود. مجموعه چاکراها مانند یک رنگین‌کمان متشکل از هفت رنگ است که هر چاکرا طیفی از این رنگین‌کمان را تداعی می‌کند. زمانی هاله کامل و متعادل است که هرهفت رنگ این مجموعه حضور داشته باشند. هاله همانند یک تخم مرغ اطراف بدن را احاطه کرده است . از لکه های هاله میتوان به بیماری شخص پی برد . مکان‌های مختلف هاله مخصوص به خودشان را دارند. مواد هم می‌توانند امواج را نگه دارند. هاله می تواند احساس شود، لمس شود یا حتی پیرامون بدن فیزیکی دیده شود .. .
⚘در ضمن اکثر افراد فکر میکنند که ما فقط یک‌هاله داریم اما بجز این هاله که تحت تاثیر چاکراهاست ما چند هاله ی دیگه هم داریم ⚘
.
.
.
?برای قوی تر شدن هاله مغناطیسی دور بدن ابتدا باید انرژی چاکراها متعادل بشه .
.
?دوم تمریناات و مدیتیشن های هاله محافظتی رو حتما انجام بدید هر شب قبل خواب و موقع بیداری (دقت کنید روی عکس پست ها مینویسم‌ مدیتیشن هاله محافظتی )
.
? همچنین موسیقی های شاد باعث شارژ هاله میشه.
(از موسیقی هایی که برای باز کردن چاکراها باب شده این‌روزا استفاده نکنید زیرا باز کردن چاکراها خیلی چیز خوبی نیست و تسلط روی انرژی چاکرا مهمه)
.
در ابتدا به ذهن‌ خوود بیاموزیم که فقط و فقط چیز هاییو که توجیح‌علمی و حقیقی داارن و ب منطق و واقعیت ذهن ما نزدیک ترن و پله پله و گام ب گام‌ ادراک میشه رو بپذیریم….
از پذیرش توهمی و خیالی افکار بپرهیزیم این خودش یک قدم‌بزرگ در کمک ب واقعیت زندگی ما‌ست !!!!!?
.
❤بیماری های شخص از به هم‌ریختگی هالشون و چاکراهای گیرنده انرژی شرو میشه .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *