هتل های کیش سه ستاره

هتل های کیش سه ستاره 

دغدغه همه توریست‌ها و گردگشگران قبل از سفر، اسکان موقت در شهر موردنظر است. بسیاری از افراد هستند که با کرایه خانه‌های اجاره‌ای یا رزرو هتل این مشکل را برطرف می‌کنند و عده‌ای با رفتن به خانه اقوام خود چند روزی مهمان آن‌ها می‌شوند. به‌خوبی می‌دانید که هرکدام این رفتارها مشکلات اساسی دارد، اما بهترین راه رزرو هتل است. شهر کیش یکی از مقاصد توریستی ایران به‌شمار می‌رود که سالانه تعداد زیادی مسافر در آن‌جا ساکن می‌شوند. در این مطلب ضمن معرفی مکان‌های گردشگری کیش به بررسی هتل‌های سه ستاره آن‌جا می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا آگاهی بیشتری نسبت به شهر کیش به‌دست بیاورید.

مکان‌های دیدنی کیش

جزیره معروف کیش مکان‌های دیدنی متنوع و زیادی اعم از جاذبه‌های تاریخی و باستانی، مکان‌های گردشگری مدرن، باشگاه‌های تفریحی، ورزشی و… دارد. طبیعتا دلیلی که مردم، کیش را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند، هیچ‌کدام این‌ها نیست؛ بلکه آن‌ها برای تفریحات آبی و دریا، کیش را منتخب خود می‌دانند. خوشبختانه کیش برای هر سلیقه‌‌ای جاذبه‌هایی دارد که بتوانند از آن‌ها نهایت لذت را ببرند. افرادی که از تماشای مکان‌های باستانی و تاریخی لذت می‌برند، می‌توانند به بازدید از شهر باستانی حریره، کشتی یونانی، درخت سبز، خانه اعیانی و… بپردازند تا با جاذبه‌های تاریخی این شهر آشنا شوند.

این مساله برای طبیعت‌گردان و مسافرانی که برای تفریحات آبی و دورهمی‌های دوستانه به کیش می‌روند، مهیا است. طبیعت‌گردان می‌توانند به کمپ‌های غواصی جزیره یا مناطق گردشگری طبیعی مثل ساحل مرجان یا کلبه هور سری بزنند تا از طبیعت کیش از نزدیک لذت ببرند. برای این دسته افراد یک پیشنهاد ویژه نیز وجود دارد؛ آن‌ها می‌توانند به جزیره هندورابی بروند. هندورابی یکی از جزیره‌های نزدیک کیش است که به‌دلیل بومی‌بودن افراد هنوز شرایط بکر و دست‌نخورده قدیمش را حفظ کرده و مردمانش بیشتر به ماهی‌گیری مشغول هستند.

شهر کیش از نظر امکانات تفریحی خوشبختانه شرایط خوبی دارد. اگر از خانواده‌های جوان یا گروه‌های دوستانه‌ای هستید که به تفریحات پرهیجان و بازی‌های آبی علاقه دارند، مطمئن باشید که بهترین گزینه برای شما همین شهر کیش است. شما می‌توانید در کمپ و مجموعه‌های تفریحی کیش انواع تفریحات آبی مثل غواصی، جت اسکی، فلای بورد و… را تجربه کنید که با جدیدترین امکانات به شما ارائه می‌شوند.

بررسی هتل های کیش

یکی از بهترین و برترین شهرهای ایران از نظر توسعه گردشگری جزیره کیش به‌شمار می‌رود که به‌سبب دریافت سرمایه‌های مختلف این شرایط را رقم زده است. شما می‌توانید با پرس‌وجو درباره شرایط آن بهترین انتخاب را برای سفر پیش‌روی خود داشته باشید. درادامه این مطلب هتل‌های سه ستاره با کیفیت این شهر را معرفی می‌کنیم تا شاید کمی به سوالات شما پاسخ دهیم.

هتل آرامش کیش

سال ۸۹ در قسمت میدان ساحل کیش هتلی ساخته شد به‌نام آرامش که به‌دلیل اهمیت مدیران هتل به کیفیت خدمات، سال ۹۷ موردبازسازی قرار گرفت. طبیعتا انتظاری را که از هتل‌های پنج ستاره و با کیفیت دارید، نباید از هتل‌های درجه دو داشته باشید؛ اما هتل آرامش سعی کرده تا کیفیت خدمات و اتاق‌های خود را تا سطح خوبی ارتقا دهد. مهم‌ترین خصیصه هتل آرامش که می‌توان به آن اشاره کرد، موقعیت مکانی این هتل است. اگر به موقعیت مکانی هتل توجه کنید، متوجه می‌شوید از اغلب مراکز تفریحی مثل پلاژ آقایان و بانوان، کارتینگ و… فاصله‌ چند صد متری دارد و فاصله تا مراکز تفریحی نیز همین مقدار است. شما می‌توانید با استفاده از این هتل پول خود را برای تفریح، خرید و گردش بیشتر ذخیره کنید.

هتل رُیان قائم کیش

هتل ریان یکی از هتل‌های قدیمی و با کیفیت کیش است که با بازسازی و ارتقاع سطح کیفی شرایط ایده‌آل و خوبی برای مسافران رقم می‌زند. هتل ریان در مرکز کیش و نزدیک به مراکز خریدی همچون زیتون، سازینا ۲ و مروارید قرار دارد. برترین و بهترین دلیل برای انتخاب این هتل برخورد مناسب، علمی و آموزشی است که خدمه هتل کسب کرده‌اند. این هتل در شش طبقه و با ۱۰۰ اتاق دو، سه و چهار نفره ساخته شده است. ازجمله امکاناتی که در اتاق‌های این هتل قرار دارد، می‌توان مبلمان، میز تحریر، سویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی، بالکن، تلویزیون، کمد و رخت آویز، آباژور، سیستم گرمایش و سرمایش و… را نام برد که استفاده از هیچ‌کدام آن‌ها هزینه‌ای برای شما ندارد. شما می‌توانید با استفاده از امکانات لابی هتل مثل فکس و پرینتر کارهای اداری خود را انجام دهید یا درصورت نیاز از دستگاه خودپرداز آن بهره‌مند شوید.

هتل سان رایز کیش

شاید نتوان باور کرد، اما یکی از هتل‌های با کیفیت پنج ستاره که سه ستاره دارد، هتل سان رایز کیش است. هتل سان رایز یکی از برترین هتل های کیش به‌شمار می‌رود که از نظر امکانات دست‌کمی از هتل‌های با کیفیت کیش ندارد. این هتل سال ۱۳۹۷ بازسازی شده تا خدمات سطح عالی را به مسافران خود ارائه دهد. هتل سان رایز با چهار طبقه و ۶۱ اتاق و سوییت امکاناتی ازجمله اینترنت در اتاق، سیستم‌های سرمایش و گرایش، دستشویی‌های فرنگی و ایرانی، صندوق امانات داخل اتاق، مبلمان، حمام، مینی بار، دراور یخچال و… را ارائه می‌دهد.

شرایط رزرو هتل های کیش

رزرو هتل کیش از علی بابا بهترین راهی است که می‌توانم پیش‌پای شما قرار دهم. خدماتی که علی بابا برای رزرو هتل به‌شما می‌دهد، بهترین و برترین خدمات حوزه گردشگری به‌حساب می‌آیند. شرکت علی بابا با درنظرگرفتن بهترین شرایط برای رزرو با سرعت زیاد و انتخاب درست کار شما را راحت می‌کند. رزرو هتل کیش از علی بابا‌ را ازدست ندهید؛ زیرا این سایت بهترین سایت رزرو هتل ایران است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *