هدیه دادن بازی های دیجیتالی در Xbox One

 

Xbox-One-X-970x545

مایکروسافت ویژگی بازی هدیه ای دیجیتال خود را برای همه کاربران گسترش داده است. مایکروسافت ماه گذشته یک هدیه دیجیتالی را برای بازیهای Xbox One آغاز کرد. کاربران می توانند وارد فروشگاه Xbox One شوند و یک بازی  دیجیتالی را به عنوان یک هدیه انتخاب کنند.

با این حال، این ویژگی تنها برای خود ایکس باکس در دسترس است. اکنون در زمان کریسمس سرویس برای همه کاربران قابل دسترسی است.

فوربس چندین محدودیت را که کاربر ایکس باکس باید از آن آگاه باشد مشخص کرده است.

بعضی از بازی های تاپ رایگان نیستند، بازیهایی که قبلا انتشار  شده را میتوان به عنوان هدیه ارسال کرد، بازی های ایکس باکس ۳۶۰ یا بازیهای ایکس باکس اصلی را نمی توان رایگان ارسال کرد تنها با بازیهای Xbox One می توان رایگان ارسال کرد. فرستنده ها بازی رایگان نیز باید آگاه باشند که بازی ها  رایگان برای کدام منطقه هستند. هر بازی ارسال شده به ناحیه فرستنده گره خورده است.

محدودیت هایی وجود دارد که در فروش نیز وجود دارد، فرستندگان تنها می توانند دو عنوان مشابه با تخفیف را در یک دوره دو هفته ای ارسال کنند. همچنین، بیش از ۱۰ بازی با تخفیف در یک دوره ۱۴ روزه قابل برنامه ریزی است. نه فرستنده و نه گیرنده می توانند یک بازی را جایگزین کنند .

این سرویس در حال حاضر برای هر کاربر Xbox One در دسترس است. مشخص نیست که آیا مایکروسافت انتقال هر گونه بازی دیجیتال موجود به خانواده یا دوستان را فعال خواهد کرد، اما این خدمات ارائه هدیه بسیار محبوب شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *