هدیه یوبی‌سافت به پی‌سی‌بازان؛ Assassin’s Creed IV: Black Flag رایگان!

شرکت یوبی‌سافت

به دنبال هدیه‌ای در فصل سرد سال هستید؟ نگران نباشید چون شرکت یوبی‌سافت در حرکتی بسیار تعجب‌آور، دو بازی رایگان به پی‌سی‌بازان هدیه می‌دهد.

یوبی‌سافت چند سالی هست که به عنوان یک شرکت پول‌پرست و غیر قابل اطمینان در نظر گیمرها شناخته شده است. شاید برای تغییر این باور است که بازی‌های World in Conflict و Assassin’s Creed IV: Black Flag از تاریخ ۱۱ تا ۲۸ دسامبر (۲۰ آذر تا ۷ دی) برای پی‌سی رایگان اعلام شده است.

بازی‌ World in Conflict توسط استودیو Ubisoft Massive که ساخت بازی The Division را در کارنامه خود دارد، در سال ۲۰۰۷ ساخته و منتشر شد. این بازی در مورد زمانی است  که اتحاد جماهیر شوروی در دهه ۸۰ میلادی ایالات متحده آمریکا را در بر گرفت. این بازی از ۱۱ دسمابر (۲۰ آذر) رایگان است.

No Caption Provided

در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر)، دارندگان پی‌سی می‌توانند یکی از بهترین بازی‌ها در سری Assassin’s Creed، یعنی بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag را به صورت کاملا رایگان دانلود کنند. بازی Assassin’s Creed IV: Black Flag در تاریخ ۲۰۱۳ منتشر شد و شما می‌توانستید در آن کنترل ادوارد کنوی که یک دزد دریایی بسیار ماهر بود را در دست بگیرید.

خبر مربوط به این بازی‌های رایگان توسط بلاگ شرکت یوبی‌سافت منتشر شد و این بازی‌ها را فقط می‌شود در Uplay store این شرکت خریداری کرد. زمانی که این بازی‌ها را خریداری کنید، برای همیشه متعلق به شما هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *