کسب درآمد از اینترنت در ایران

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت در ایران در سال های اخیر بسیار پر طرفدار شده است به دلیل اینکه هر روز افراد بیشتری با استفاده از اینترنت و در مدت زمان بسیار کوتاه به ثروت های عظیم می رسند.

نوجوانان و جوانان بسیاری با کسب درآمد از اینترنت توانسته اند در مدت زمان کمتر از ۱ یا ۲ سال هزاران برابر بیشتر از فردی که ۶۰ سال صبح تا شب کار کرده است پول و ثروت بسازند، به صورت حلال و درست.

با به وجود آمدن سیستم های قدرتمندی مانند وردپرس می توان یک کسب و کار پر رونق را با زحمت بسیار کم و در مدت کوتاهی راه اندازی کرد.

کسب درآمد از اینترنت

در این مقاله ابتدا می خواهم مزایای کسب درآمد از اینترنت را نسبت به شغل های دیگر برای شما توضیح بدهم.به این نکته هم توجه کنید که کسب درآمد از اینترنت در ایران بسیار راحت تر از کشور های دیگر است و دلیل آن جدید و تازه بودن این نوع کسب و کار است که رقابت در آن بسیار کم است و فرصت های زیادی برای پیشرفت و کار کردن دارد.

شروع بدون نیاز به سرمایه اولیه

می توان گفت یکی از مهم ترین مواردی که افراد را به سمت کسب درآمد از اینترنت کشانده است این است که می توان بدون سرمایه یا با سرمایه کم یعنی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان یک کسب و کار اینترنتی را شروع کرد و از آن درآمد بالایی بدست آورد.

آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی

در واقع شما می توانید به صورت رایگان با استفاده از وردپرس یک سایت به همراه فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات کامل را راه اندازی کنید و تنها هزینه ای که برای راه اندازی این سایت و فروشگاه اینترنتی باید بپردازید هزینه هاست و دامنه سایت خودتان است که آن هم کمتر از ۱۰۰ هزار تومان می شود.

من در این مقاله انواع روش هایی که شما می توانید از همین امروز کسب درآمد از اینترنت را شروع کنید را به شما معرفی می کنم و به شما توضیح می دهم که برای شروع هر روش باید قدم به قدم چه کارهایی را انجام دهید، پس تا پایان این مقاله با من همراه باشید.

قبل از اینکه این ۱۰ روش برای کسب درآمد از اینترنت را به شما توضیح بدهم به این نکته توجه کنید که به صورت کلی یک ایده می تواند این باشد که شما این سوال را از خودتان بپرسید که من چه چیزی را می توانم از طریق اینترنت به فروش برسانم؟ منظور چه نوع کالا یا خدماتی است.چون هیچ محدودیتی برای فروش از طریق اینترنت وجود ندارد و شما می توانید همه نوع محصول یا خدمتی را از طریق اینترنت به فروش برسانید به طور مثال از بخاری، کولر و … گرفته تا کالاهای دیجیتالی و محصولات دانلودی. یا انواع خدمات مثلا خدمات چاپ، تایپ، پرینت، آموزش مهارت یا تخصصی که دارید و …

مزیت دوم کسب درآمد از اینترنت : امکان مدیریت از همه جا

شما می توانید فقط به وسیله لپ تاپ خودتان از هر کجا که هستید کسب و کار اینترنتی خودتان را مدیریت کنید و به هیچ وجه نیازی نیست که همیشه در یک مکان فیزیکی ثابت مستقر باشید، بلکه می توانید هر زمان که خواستید به مسافرت، تفریح و گردش بروید و سیستم کسب و کار اینترنتی خودتان را مدیریت کنید و پیوسته کسب درآمد از اینترنت داشته باشید.

دسترسی به مشتریان از تمام شهرها و کشورها

شما با راه اندازی کسب و کار اینترنتی می توانید خدمات یا محصولات خود را به تمام افراد شهر خودتان، کشور خودتان و حتی کل دنیا ارائه کنید، بنابراین هرگز مشکل کمبود مشتری نخواهید داشت.

کسب درآمد در ۲۴ ساعت از شبانه روز

بر خلاف شغل های فیزیکی و سنتی که فقط در ساعت های مشخصی می توانند محصولات و خدمات خود را به مشتریان ارائه کنند، در کسب و کار اینترنتی سایت شما مانند یک مغازه ای است که ۲۴ ساعته باز هست و نیازی به پول آب، برق و سایر هزینه ها ندارد.

درآمد از طریق اینترنت

جذب مشتری با هزینه بسیار کم

شما در کسب و کار اینترنتی می توانید بدون نیاز به هزینه های سنگین تبلیغات، از طریق تولید محتوای مفید و ارزشمند کاربران و علاقه مندان به کار خود را به سایت و کسب و کار خود جذب کنید.

چگونه از اینترنت کسب درآمد کنم؟

برای شروع کسب درآمد از اینترنت شما به یک کامپیوتر یا لپ تاپ و یک اینترنت نیاز دارید.

چه افرادی می توانند از اینترنت درآمد داشته باشند؟

واقعیت این است که هیچ گونه محدودیتی برای افرادی که می توانند از طریق اینترنت درآمد کسب کنند وجود ندارد هر فردی که اراده کند و خواستار یک شغل دوست داشتنی به همراه درآمد بالا باشد می تواند کسب درآمد از اینترنت را شروع کند. اما به طور کلی می توان گفت افرادی که به دنبال شغل دوم برای درآمد بیشتر هستند، افرادی که از شغل فعلی خود راضی نیستند، دانشجویان، خانم های خانه دار، معلمان و… می توانند مانند افراد دیگر کسب درآمد از اینترنت را تجربه کنند.

لیست ایده هایی که می توانید برای کسب درآمد اینترنتی از آن ها استفاده کنید:

کسب درآمد از طریق فروشگاه اینترنتی فروش محصولات فیزیکی (مانند بامیلو) .یکی از روش های کسب درآمد از اینترنت فروش کالاهای فیزیکی از طریق فروشگاه اینترنتی سایت تان است. برای این کار اصلا نیاز نیست خودتان محصولات را بخرید و انبار کنید و بعد شروع کنید به فروش در سایت، نه ، شما می توانید محصولات دیگران را در سایت خودتان قرار دهید و زمانی که سفارشی در سایت شما ثبت شد و یک نفر از شما خرید کرد آن موقع محصول را از فرد گرفته و برای کسی که از سایت شما خرید کرده است ارسال کنید.

از طرف دیگر شما می توانید محصولات تولید شده ی خودتان را به فروش برسانید، حتما افرادی را دیده اید که محصولات دست ساز خودشان مانند عروسک های دست ساز،گل های تزئینی، شمع های دکوری، صنایع دستی و … را که خودشان تولید کرده اند از طریق اینترنت به فروش می رسانند.

من خودم نقاش هایی را دیده ام که تابلوهای خود را از طریق سایت شان به فروش می رسانند و درآمد بسیار بالایی هم دارند.

بعضی از افراد هم با پرورش گل و گیاه و فروش آن از طریق سایت به درآمد های بسیار بالا رسیده اند.

همچنین افرادی که محصولات محلی خود را مانند عسل و … را از طریق اینترنت به فروش می رسانند و درآمد بسیار بالایی از این طریق دارند.

در زمینه فروش محصولات دیگران می توانید انواع لوازم آشپزخانه، یا لوازم دکوری و تزئینی یا حتی لباس، کیف و کفش و … را به فروش برسانید.

مدل دیگر کسب درآمد از اینترنت فروش محصولات دانلودی و دیجیتالی است:

یعنی شما می توانید مهارت یا تخصصی که دارید را به صورت یک ویدئو، فایل صوتی یا شاید هم یک فایل متنی pdf آماده کنید و به مشتریان خود بفروشید.

مثلا شاید شما کار کردن با یک نرم افزار را بلد هستید مثلا نرم افزار اکسل، نرم افزار ورد، نرم افزار فتوشاپ و یا هر کدام از نرم افزار های دیگر …

شما می توانید این موضوعات را به افرادی که علاقه مند هستند و اطلاعاتی که شما دارید را ندارند به فروش برسانید و درآمد خوبی کسب کنید.

البته فروش محصولات دیجیتالی و دانلودی فقط به محصولات آموزشی محدود نمی شود بلکه شما می توانید عکس، لوگو، افزونه یا قالب های وردپرس و … را به فروش برسانید.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که من تاکنون سایت طراحی نکردم و هیچ اطلاعاتی هم در این زمینه ندارم، چگونه می توانم یک سایت که دارای فروشگاه اینترنتی باشد داشته باشم؟

شاید حتی نتوانید تصور کنید که راه اندازی و ساخت یک سایت قدرتمند به همراه فروشگاه اینترنتی چقدر می تواند راحت باشد.

شما می توانید با استفاده از سیستم قدرتمند وردپرس خیلی راحت و سریع سایت خودتان را طراحی و راه اندازی کنید.

شما می توانید بدون حتی یک خط کدنویسی فروشگاه اینترنتی با درگاه پرداخت آنلاین را برای خودتان راه اندازی کنید و در آن تمام امکانات یک فروشگاه اینترنتی مانند مدیریت موجودی و محصولات، سبد خرید، لیست محصولات، درگاه پرداخت آنلاین بانکی و … را داشته باشید. برای این کار به شما آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی را پیشنهاد می کنم.

برای مشاوره رایگان تلفنی در مورد نحوه شروع به کار آنلاین، آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی می توانید همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۲:۳۰ شب با تلفن ۰۹۳۵۴۴۲۷۱۴۴ تماس بگیرید.

کسب درآمد از طریق فریلنسری (دور کاری یا آزاد کاری):

فریلنسری به این معنی است که شما می توانید در منزل خودتان باشید و از طریق پروژه هایی که می گیرید و انجام می دهید درآمد کسب کنید.

مثلا شاید شما طراحی کارت ویزیت را بلد هستید، بنابراین می توانید نمونه کارهای خودتان را در سایت خودتان بگذارید و افرادی که مایل هستند به شما سفارش طراحی کارت ویزیت می دهند و شما با طراحی کارت ویزیت برای آنها و در منزل خودتان کسب درآمد می کنید.

یا شاید شما یک تایپیست حرفه ای باشید، بنابراین می توانید در سایت خودتان اعلام کنید که پروژه های تایپ را دریافت می کنید ، خواهید دید که افراد بسیار زیادی برای همین کار ساده به شما مراجعه می کنند و به مشتری شما تبدیل می شوند و اگر کار شما واقعا خوب باشد و در زمانی که قول داده بودید پروژه را تحویل دهید آن وقت مشتریان خودشان به طور اتوماتیک شما را به دیگران و به دوستان و آشنایان خودشان معرفی می کنند و افرادی که می خواهند شما برایشان پروژه انجام دهید به صورت تصاعدی رشد می کنند.

کسب درآمد از طریق فریلنسری

شاید هم شما مترجم زبان انگلیسی یا زبان آلمانی باشید، بنابراین می توانید سفارش های ترجمه را از طریق سایت تان بگیرید و در منزل خودتان و در زمانی که دوست دارید و راحت هستید کار ترجمه خودتان را انجام دهید.

یکی از مهم ترین مزایای روش فریلنسری این است که شما می توانید در زمان دلخواه خود و در مکان دلخواه خود پروژه یا سفارشی را که گرفته اید انجام دهید، یعنی ممکن است در یک روز شما دوست داشته باشید ساعت ۵ بعد از ظهر کار کنید و در روز دیگر ساعت ۱۰ شب، شاید دوست داشته باشید در منزل خود پروژه ای که گرفته اید را آماده کنید یا در زمانی که در مسافرت هستید.

کسب درآمد از طریق طراحی سایت :

با توجه به مزایای کسب و کار اینترنتی افراد زیادی روزانه تصمیم می گیرند بیزینس آنلاین خود را راه اندازی کنند و کسب درآمد از اینترنت داشته باشند، بنابراین هر روز تعداد افرادی که متقاضی داشتن وب سایت هستند بیشتر می شود، اگر علاقه مند به کسب درآمد از طریق طراحی سایت هستید من به شما آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی بدون کدنویسی مدیر وردپرس را پیشنهاد می کنم که با استفاده از آن هم می توانید برای خودتان سایت و فروشگاه اینترنتی درست کنید و هم می توانید از شرکت ها یا افرادی که سایت نیاز دارند سفارش طراحی سایت بگیرید و با طراحی سایت برای آن ها درآمد ماهیانه چند میلیونی داشته باشید.

کسب درآمد از طریق طراحی سایت

کسب درآمد از طریق سئو (بهینه سازی سایت) :

شما اگر سایت خودتان را بسازید و محصولات و خدمات خودتان را در آن قرار دهید اما هیچ فردی از سایت شما دیدن نکند نمی توانید به درآمد های زیاد برسید.

برای اینکه شما سایت خودتان را برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه کنید تا وقتی افراد موضوع کسب و کار و سایت شما را در گوگل جستجو کردند شما را ببینند نیاز به سئو (SEO) دارید.

با یادگیری سئو علاوه بر اینکه می توانید سایت خودتان را در صفحه اول نتایج گوگل قرار دهید، می توانید از افرادی که می خواهند وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی ای خودشان را سئو کنند سفارش بگیرید و سایت آنها را هم سئو و بهینه سازی کنید و از این تخصص خودتان هم پول زیادی بدست آورید.

برای یادگیری علم سئو هم می توانید آموزش سئو مدیر وردپرس را ببینید.

کسب درآمد از طریق پشتیبانی سایت:

شرکت ها و همچنین افراد زیادی هستند که می خواهند فردی مدیریت سایت آنها را بر عهده بگیرید و ماهیانه مبلغی را به عنوان مبلغ پشتیبانی به شما بپردازند.

شما با یادگیری طراحی سایت می توانید در کمتر از ۲ هفته شروع به کسب درآمد از این روش کنید. برای یادگیری این کار به شما دوره طراحی سایت بدون کدنویسی را پیشنهاد می کنم.

کسب درآمد از طریق اینستاگرام :

شما می توانید یک صفحه یا پیج اختصاصی در اینستاگرام بسازید و در آن راجع به موضوع خاصی مطلب بگذارید و صحبت کنید و در کنار آن محصولات مرتبط را به فروش برسانید چون افرادی که شما را دنبال کردند یا به اصطلاح شما را فالو کردند به موضوع شما علاقه مند هستند بنابراین محصولات مرتبط را حتما خریداری خواهند کرد.

به عنوان مثال می توانم به خانم هایی اشاره کنم که کیک و شیرینی های خانگی درست می کنند و از آن ها عکس می گیرند و در صفحه اینستاگرام خود قرار می دهند، بعد از اینکه علاقه مندان را به خود جذب کردند این پیشنهاد را می دهند که می توانید از شیرینی ها و کیک های خانگی من برای مراسم و مهمانی های خود استفاده کنید.

بنابراین به همین سادگی افرادی هر روز به ایشان سفارش می دهند و این خانم هم درآمد بالایی کسب می کند.

یا همین تازگی ها پسر بچه ای را دیدم که دستبند های رنگی و خاصی را تولید می کند و آن ها را از طریق اینستاگرام به فروش می رساند.

همچنین اگر لباس های خاصی را می توانید بدوزید یا خیاط خوبی هستید می توانید نمونه کارهای خودتان را در اینستاگرام عرضه کنید و بعد از اینکه علاقه مندان را جذب کردید شروع به گرفتن سفارش کنید.

اما به نظر من اگر محصولات و خدمات خود را از طریق سایت به فروش برسانید خیلی بهتر است، چون هم کار شما حرفه ای تر به نظر می آید و هم در صورتی که اینستاگرام هم مانند وایبر از دور افتاد شما کسب و کار خودتان را از دست نمی دهید.

برای طراحی سایت شما دو راه برای انتخاب دارید:

اولین راه این است که به شرکت های طراحی سایت مراجعه کنید و از آنها بخواهید که یک سایت اختصاصی را برای شما برنامه نویسی کنند و بسازند و دومین راه که من به عنوان یک پیشنهاد دوستانه به شما توصیه میکنم استفاده از سیستم سایت ساز وردپرس می باشد که به صورت کاملا رایگان با استفاده از آن می توانید یک سایت و فروشگاه اینترنتی کامل را راه اندازی کنید که به درگاه آنلاین بانکی هم متصل باشد.

طراحی سایت با وردپرس بسیار ساده می باشد و نیازی به هیچ گونه دانش و تجربه قبلی ندارد.

در صورتی که شما سایت مورد نظرتان را خودتان با وردپرس راه اندازی کنید، هر زمان که بخواهید تغییری در سایت تان ایجاد کنید خودتان می توانید این کار را انجام دهید و نیازمند شرکت طراحی سایت یا فردی که برای شما سایت را طراحی کرده نیستید.

همچنین نیازی هم نیست که مجددا هزینه ای را بپردازید.

اما زمانی که شما طراحی سایت تان را به شرکت یا فرد دیگری بسپارید علاوه بر اینکه برای هر تغییر کوچکی باید مدت ها صبر کنید بلکه باید دوباره هم هزینه بپردازید.

چرا من پیشنهاد می کنم خودتان سایت خودتان را طراحی کنید و این کار را به شرکت های طراحی سایت نسپارید؟

اولین دلیل این است که شما برای شروع کار و زمانی که هنوز شرکت طراحی سایت کار را شروع نکرده باید پیش پرداخت بدهید، حالا اگر به هر دلیلی آن شرکت یا شخص بدقولی کند یا سایت شما را آن طور که می خواستید طراحی نکند و یا هر مشکل احتمالی دیگر پیش بیاید شما این وسط ضرر می کنید و حتی اگر بخواهید قرارداد را فسخ کنید نصف مبلغ را پرداخته اید.

نکته بعدی این است که همان طور که می دانید سئو از اهمیت بسیار بالایی در موفقیت کسب و کار اینترنتی برخوردار است و بخش زیادی از موارد سئو به رعایت اصول کدنویسی موقع طراحی سایت مربوط می شود که به تجربه مشاهده می کنم بعضی از طراحان سایت اصول سئو را در طراحی سایت رعایت نمی کنند، به همین دلیل ممکن است سایت استانداردی را از نظر سئو به شما تحویل ندهند.

اما زمانی که شما از وردپرس استفاده می کنید و سایت و فروشگاه اینترنتی خودتان را با وردپرس و بدون نیاز به کدنویسی طراحی می کنید می توانید مطمئن باشید که سایت شما دقیقا مطابق با استاندارد های سئو برای موتورهای جستجو راه اندازی شده است.

طراحی سایت با وردپرس

و مورد بعدی این است که در صورتی که شما از وردپرس برای طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی تان استفاده کنید نهایتا در عرض ۴ الی ۵ روز می توانید یک سایت حرفه ای و با تمام امکانات را طراحی و راه اندازی کنید، بدون نیاز به برنامه نویسی و بدون نیاز به اطلاعات قبلی.

اما زمانی که شما طراحی سایت با همان امکانات را به شرکت یا فردی می سپارید علاوه بر اینکه باید بین ۳ تا ۱۶ میلیون تومان هزینه کنید بلکه باید بیش از یک ماه مدام با آن ها تماس بگیرید و راجع به ویژگی هایی که می خواهید سایت تان داشته باشد با آنها صحبت کنید و برای آن ها توضیح بدهید، تازه در آخر معلوم نیست که به هدفتان برسید یا نه!

به علاوه در مسیر کسب درآمد از اینترنت نیاز می شود تا شما بارها تغییراتی در سایت تان ایجاد کنید، که اگر از شرکت یا شخصی که برای شما سایت را طراحی کرده است بخواهید تا این تغییرات را برای شما انجام دهد برای ایجاد هر تغییری هزینه ی زیادی را از شما خواهند گرفت.

اما زمانی که شما سایت خودتان را با وردپرس راه اندازی می کنید می توانید تمام امکانات حرفه ای را به سایت و فروشگاه اینترنتی خودتان اضافه کنید و هر زمان هر تغییری را که خواستید خودتان به راحتی بر روی سایت تان انجام دهید، بدون اینکه نیاز باشد هزینه بپردازید یا اینکه زمان زیادی منتظر بمانید.

ایده بعدی برای کسب درآمد از طریق اینترنت گرفتن تبلیغات و گذاشتن آن در سایت تان است:

برای استفاده از این روش شما باید شروع به تولید محتوا در داخل سایت تان کنید یعنی مقالات و آموزش های خوبی را تولید کنید و در اختیار دیگران قرار دهید تا سایت شما پر بازدید شود، آن وقت است که سر و کله افرادی که از شما می خواهند مبلغی را بگیرید و تبلیغ آن ها را در سایت تان بگذارید پیدا می شود و شما می توانید از این طریق هم درآمد بسیار بالایی از طریق سایت تان کسب کنید.

این نکته هم خوب است که به شما توضیح بدهم که تبلیغات در اینترنت هم به ۳ دسته تقسیم می شوند:

تبلیغات بر اساس تعداد دفعات نمایش:

یعنی بر اساس تعداد باری که تبلیغ افراد در سایت شما توسط بازدید کنندگان مختلف دیده شده است به شما مبلغی را می پردازند.

تبلیغات بر اساس تعداد کلیک:

در این روش تبلیغات بر اساس دفعاتی که بر روی بنر تبلیغاتی افراد کلیک می شود به شما به ازای هر کلیک مبلغی پرداخته می شود.

تبلیغات بر اساس مدت زمان نمایش:

در این روش هزینه تبلیغ نه بر اساس تعداد کلیک ها محاسبه می شود و نه بر اساس تعداد نمایش، بلکه فقط بر اساس زمانی است که آن تبلیغ در سایت شما قرار دارد.

مثلا برای ۱ ماه تبلیغ فردی را در سایت خودتان قرار می دهید و یک مبلغی را بابت این کار از ایشان دریافت می کنید و دیگر به اینکه چند بار تبلیغ دیده شده یا چند بار بر روی آن کلیک شده نداریم.

جمع بندی و نتیجه گیری:

در پایان به شما پیشنهاد می کنم اگر هیچ سرمایه ای هم ندارید فقط با اشتیاق زیاد می توانید کسب درآمد از اینترنت را شروع کنید و هم به مردم خدمت بیشتری بکنید و هم برای خودتان درآمد بیشتری کسب کنید.

روش های کسب درآمد از اینترنت:

راه اندازی فروشگاه اینترنتی
فروش اینترنتی کالای فیزیکی مانند دیجی کالا
فروش اینترنتی محصولات دانلودی و مجازی
فروش محصولات ساخت دست خودتان
فروش محصولات افراد دیگر
انجام کارهای فریلنسری (دورکاری)
گرفتن پروژه های ترجمه
طراحی کارت ویزیت
طراحی و ساخت لوگو
تایپ
تولید محتوا در منزل

کسب درآمد از طریق تبلیغات

تبلیغات بر اساس تعداد نمایش
تبلیغات بر اساس تعداد کلیک
تبلیغات بر اساس مدت زمان نمایش

در پایان این نکته را هم اضافه می کنم که شما می توانید ترکیبی از چند ایده را هم در کنار هم به کار ببرید، مثلا علاوه بر اینکه در فروشگاه اینترنتی خودتان محصولات یا خدماتی را به فروش می رسانید می توانید تبلیغات افراد دیگری را هم در سایت خود قرار دهید تا از این طریق هم درآمد زایی داشته باشید.

هنری فورد موسس شرکت خودروسازی فورد و یکی از ثروتمندان آمریکایی جمله معروفی دارد و می گوید: اگر فکر می کنید می توانید یا اگر فکر می کنید نمی توانید، در هر دو صورت حق با شماست و درست فکر می کنید.

موفقیت هنری فورد

من این جمله را واقعا قبول دارم و باور کنید که اگر خودتان بخواهید می توانید به هر موفقیتی که دلتان می خواهد برسید فقط باید بهانه ها رو کنار بگذارید و با هر شرایطی و با هر وضعیتی فقط شروع کنید، بعد می بینید که چطور کارها قدم به قدم انجام می شود و خدا شما را کمک می کند تا خیلی آسان به هدفی که در ذهن تان دارید برسید.

منتظر موفقیت شما دوست خوبم هستم.

کسب درآمد از اینترنت در منزل

کسب درآمد اینترنتی مطمئن

آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان

کسب درامد اینترنتی واقعی

کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

درآمد اینترنتی بدون سرمایه

کسب درآمد بدون اینترنت

کسب درآمد بدون سرمایه

کسب درآمد از بازی

آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان

کسب درآمد از سایت های خارجی

کسب درآمد اینترنتی مطمئن

کسب درآمد بدون اینترنت

کسب درآمد بدون سرمایه

درآمد اینترنتی بدون سرمایه

راه های کسب درآمد از طریق اینترنت

اپلیکیشن کسب درآمد

دانلود رایگان کسب درآمد از اینترنت

دانلود رایگان پکیج کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد اینترنتی مطمئن

کسب درآمد بدون اینترنت

کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان

کسب درآمد از اینترنت در منزل

کسب درآمد دلاری از اینترنت

کسب درآمد اینترنتی از سایتهای خارجی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *