کله پاچه وبیگانگان باستانی ( طنز )

کله پاچه وبیگانگان باستانی

فصل پانصدم قسمت پنجم از شبکه گیستوری ( مخفف گوسفند و تاریخ ) 

در سال ۲۰۱۳ هیات باستان شناسی ایران وایتالیا در گورهای کشف شده در محوطه باستانی ” چَلو ” در استان خراسان شمالی ظروف سفالی با بقایایی کله و پاچه پیدا کردند . این گورها مربوط به ۳۷۰۰ تا ۴۲۰۰ سال پیش می شوند . این کله پاچه ها از کجا آمده بودند ؟ چه کسی به بشریت آموخت که چطور کله پاچه درست کند ؟ آیا خدایان باستانی با استفاده از کله پاچه بر تاریخ بشریت تأثیر گذاشته اند ؟ اگر پاسخ مثبت است چگونه ؟ آیا کله پاچه خوراک خدایان فرازمینی بوده ؟ آنها از کجا این خوراک را به زمین آورده اند ؟ از نیبیرو ؟ از سیاره ای در کهکشانی دیگر ؟ آیا منظور از من وسلوا هم کله پاچه و سیرابی بوده و قوم بنی اسرائیل این مائده آسمانی را در صحرای سینا در چهل سال سرگردانی کله سحر می خورده اند تا جایی که از آن بیزار شده اند و آیا این غذای هر روزه برای اصلاح نژادی و گوسفند شدن آنها به آنها خورانده می شده ؟ مورخان معتقدند که دستور درست کردن کله پاچه سری و حتی جزء پی نوشتها و پاورقی های ده فرمان بوده و مثل فرمول کوکاکولا در صندوق عهد که گاو صندوق اتمی آن زمان بوده نگهداری می شده ؟

نوه نوه نوه جورجیو سیکولوس مو قشنگ طی پژوهشای دشواری که از طریق اینترنت در اتاق منزلش با پیژامه و دمپایی زیر نور چراغ مطالعه با Google Earth انجام داده به این نتیجه رسیده که خیمه ملاقات در پای کوه سینا در واقع یک کله پزی بوده و دودی که از خیمه بر می خاسته از اجاقی بوده که کاهنان لاوی به راه انداخته بودند و سرو دست گوسفند را در آن آماده می کردند .

اخیراً لوح سومری کشف شده که ترجمه آن نشان می دهد که نوح ( زیوزوردای طباخ ) بعد از فروکش کردن طوفان چند راس گوسفند را از کشتی بیرون کشیده و آنها را برای خدایان و بخصوص خدای همیشه عصبانی و دارای فشار خون و ناراحتی اعصاب انلیل طبخ کرده و وقتی او یک شکم سیر کله و پاچه خورده از آنچه بر بشریت روا داشته پشیمان شده چون متوجه شده که می توانسته شعبه های فراوان کله پزی هایش را با برند خودش که در دایره البروج ثبت شده بوده در کنار اهرام سراسر دنیا افتتاح کند و آئین راز آمیزجمجمه و پاچه و فرقه کله و پاچه خوار را راه بیاندازد .

آیا ابراهیم هم جزء فرقه کله پاچه خواران بوده و نیای این نژاد محسوب می شده ؟ آیا یک بیگانه فرازمینی زمان ذبح اسحاق با هدیه یک گوسفند و نمایش روش طبخ آن در ال سی دی جلوی ذبح اسحاق را گرفته و ابراهیم را شیفته این آئین نموده ؟

پاسخ نظریه پردازان بیگانگان باستانی مثبت است . 

اصلا چرا موسی در صحرای سینا دنبال گوسفندها راه افتاده بوده و به عیسی می گفتند بره خدا و بقیه انبیاء هم باید یک واحد کلاس چوپانی را می گذراندند . چرا هیکسوس ها که به آن ها دودمان چوپانان می گفتند به مصر حمله کردند ؟ چون همه این ها به کله پاچه ربط دارد . چون این غذای مورد علاقه خدایان بوده و آن ها برای حفظ و بقای خودشان پادشاهی را به وجود آوردند و پیشبند وملاقه را از آسمان نازل کردند و سیستم کهانت کله پاچه را راه انداختند .

اصلاً گیلگمش در جستجوی پایگاه فرازمینی در کوه های سدر و صحرای سینا بود تا با توجه به دوم سوم آنوناکی بودنش پارتی بازی کرده ، رفیقش انکیدو را سر کار ببرد تا او بتواند در این پایگاه ها به طباخی مشغول شده و با پس انداز در بانک مسکن کی ( ki / سیاره زمین ) یک واحد آپارتمان در اوروک و یک دستگاه پلی استیشن ۴ از همین گیلگمش بخرد . چون وامشان جور نشد به بانک حمله کردند و با نگهبان بانک خومبه به درگیر شدند و بعد گریختند و گاو آسمانی هم تعقیبشان کرد .

در تمام انقلابهای دنیا از انقلاب فرانسه گرفته تا انقلاب مشروطیت و بقیه انقلاب ها که دیگه خودتون حدس بزنید چی بودن کله پاچه نقش اساسی داشته و مثل اون ماجرای اینکه تخم مرغ از کدوم طرفش باید شکسته و خورده بشه داستان گالیور اینم نطفش و شروع درگیری ها سر این بوده که این غذا چطور و چقدر طبخ بشه بوده . ( در داستان گالیور بیگ اندین ها معتقدند تخم مرغ آب پز را باید از سر پهن آن باز کرد، ولی لیتل اندین ها فکر می کنند این کار باید از سر کوچک تر تخم مرغ انجام شود .در همین داستان گالیور به لاپوتا سفر می کند . گالیور سرگردان دردریا جزیره‌ای را درحال پرواز بر بالای سرش می‌بیند. مردمان جزیرهٔ پرنده، موسوم به لاپوتایی‌ها، گالیور را بالا می‌کشند و نجات می‌دهند.)

نظریه پردازان بیگانگان باستانی پاسخشان مثبت است ؟ 

( سوالی مطرح نشده این ها در پاسخ به چی گفتن مثبته آقای تهیه کننده ؟ !!!! آها عنوان قسمت بعدی بیگانگان باستانی گالیور و بیگانگان جزیره پرنده لاپوتا هست که هنوز ساخته نشده ) نکته مهمی که در آثار زکریا سیچین به آن پرداخته نشده و ایشان به عمد برای گمراه کردن ما جا انداخته اند این است که آنوناکی نه برای استخراج طلا که برای استخراج کله و پاچه گوسفند به زمین آمده بودند تا با صادرات این اقلام به سیاره خودشان روند ترمیم دی ان ای شان را بهبود بخشیده بر طول عمر خود بیافزایند . آنها نخستین آزمایش های ژنتیکی را روی این حیوان انجام دادند و آن را با دی ان ای خودشان ترکیب کردند و نتیجه آن موجودات نیمه انسان و نیمه گوسفند شد که آثار حجاری شده آن ها هنوز باقی است .

پس بیگانگان با استفاده از کله و پاچه و تاسیس یک فرقه بر تاریخ بشریت تاثیر گذار بوده اند و طبق تقویم مایا وعده داده اند که بازگشته و طعم یک کله پاچه باستانی را به بشریت خواهند چشاند .

ادامه جوک هارو تو کانال تلگرام اینفو دنبال کنین

infu_ir@

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *