۲۵ بازی برتر آیفون و اپل در سال ۲۰۱۸

بازی های موبایلی یکی از پر طرفدار ترین عنصرهایی است که در گوشی های هوشمند این روزها یافت می شود. حتی این موضوع به سن و سال هم مرتبط نمی شود و ذهن و خیال میلیون ها نفر را در گیر کرده است. در این مطلب تمایل داریم، به بررسی و معرفی ۲۵ بازی برتر ios بپردازیم که می توانید به راحتی آن را از آیتیونز دانلود کنید و از اوقات خود لذت ببرید.

بازی موبایلی Naruto x Boruto Ninja Voltage برای iOS

ناروتو یک پدیده بین المللی است که سال های سال افسانه های کهن را با آن به تصویر کشیده اند.  در حقیقت این نام عنوان یکی از بهترین و پر طرفدار ترین انیمیشن ها را با خود یدک می کشد که این برنامه البته هم اکنون در حال پخش شدن است. در ادامه این داستان های افسانه ای که سال ها است با آن همراه هستیم، حالا Boruto این میراث را بر دوش می کشد و با جنگ های افسانه ای و باستانی سعی در حفظ این، میراث دارد.

Ninja Voltage یک RPG ساده است توانایی های زیادی برای هر کاراکتر در آن در نظر گرفته شده است.

وقتی که قصد داری  بازی موبایل Naruto x Boruto Ninja Voltage  را دنبال کنی، شاید به دنبال صحنه هایی مشابه با انیمیشن آن بگردی اما بعد از نصب ظاهر کار کمی متفاوت است. البته این بخاطر ظاهر و گرافیک بازی است اما در ادامه وقتی وارد داستان می شوید، می توانید این داستان مبارزه ای را با شباهت بیشتری نسبت به آن فیلم انیمیشن مشاهده کنید و بازی کنید.

بهترین بازی آیفون

توسعه دهنده بازی: BANDAI NAMCO

حجم بازی: ۱۲۹ مگابایت

هزینه بازی: رایگان + ۱۰ پرداخت درون برنامه ای اختیاری

منابع مورد نیاز: iOS ۹٫۰ به بالا

زبان ها: انگلیسی – کره ای – زبان سنتی چینی

سبک بازی: تفریحی

بازی آیفون جدید

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۲- بازی موبایلی Injustice 2 برای iOS

Injustice 2 در حقیقت ادامه داستان Injustice    است. اگر Injustice   را بازی کرده باشید قطعا منتظر قسمت دوم این بازی بوده اید. اما داستان این بازی جدید و مرحله دوم این است که در این بازی کماکان سوپر من و بت من با هم مشکلاتی دارند و در حال مبارزاتی هستند.

بهترین بازی آیفون

به هر دلیلی که شده، تصمیم گرفته می شود که سوپر من در این بازی به زندان بیفتد و محبوس شود اما بت من که در حال تلاش کردن برای درست کردن اجتماعی جذاب و با صلح است، در حال تلاش های خود تصمیم می گیرد که سوپر من را آزاد کند و از نیروی او کمک بگیرد. یکی از علت های این تصمیم گیری ناگهانی بتمن این است که یکی از دشمنان سوپر من به خودی خود تصمیم گرفته یک تنه کل دنیا را نابود کند و عاقلانه است که این دو علیه او متحد شوند.

بهترین بازی آیفون

وقتی که در دامنه بازی قرار می گیرید لذت تفریحی و ماجرایی بودن این بازی هرگز به شما اجازه نمی دهد که دست از بازی بردارید.

حجم بازی: ۱٫۲ گیگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت های درون برنامه ای رایگان

منابع مورد نیاز:  iOS ۱۰٫۰به بالا + سازگاری با آیفون – آی پد – آی پاد تاچ

زبان ها: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، چینی ساده شده، اسپانیایی

سبک بازی: سرگرمی و تفریحی

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

 

۳-  بازی موبایلی Reigns

نام  Reigns را قطعا در لیست برترین بازی های اندرویدی در سال ۲۰۱۸ مشاهده کرده اید. این بازی به قدری محبوبیت پیدا کرده که البته برای کاربران آیفون نیز آن را تدارک دیده اند.

بهترین گیم آیفون

داستان Reigns بدین گونه است که یک حکومت پادشاهی و فرمانروایی تشکیل شده و در آن سعی شده بدون سلطه و زور همه چیز به خوبی پیش برود. البته لازم است که در این بازی هوش خود را بکار بیندازید تا دیگران حکومت را از شما غصب نکنند و شما همچنان فرنانروایی کنید.

بازی برتر آیفون

حجم بازی: تقریبا ۱۲۸ مگابایت

هزینه بازی: ۲٫۹۹ دلار

منابع مورد نیاز:  سیستم عامل  iOS ۹٫۰ به بالا – سازگار با انواع آیفون، آی پد و آی پاد تاچ

زبان ها: انگلیسی، چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، چینی ساده شده، اسپانیایی، چینی سنتی، ترکی

سبک بازی: کارتی

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۴- بازی موبایلی Rogue Life

Rogue Life  یک بازی جنگجویانه و ماجراجویانه است که برای هر دو پلتفرم اندروید و آی او اس موجود است. در این بازی، گروهی از افراد که از قبل در جنگی عظیم هیولا و غول ها را شکست داده اند و آن ها را از بین برده اند، در حال زندگی آسوده خود هستند که دوباره سرو کله این جنگجویان و دشمنان پیدا می شود.

بهترین بازی ios

در این بازی افراد باید به گروه های ۱۲ نفری تقسیم شوند و با قدرتی بالا به جنگ با هیولا بپردازند و دوباره آنان را شکست دهند. جنگ های صورت گرفته هر چند در قالب گروه های ۱۲ نفری است اما در لحظه تنها ۳ نفر از آن ها اجازه رویارویی با دشمن را دارند.

از جمله امکانات این بازی می توان به انتخاب شخصیت ها، حدود ۳۰۰ نوع لباس جذاب، امکان ترسیم اشکال مختلف، ارتقای شخصیت ها و پیشرفت در بازی و البته گیم پلی ساده و با گرافیک خوب و شبیه سازی عالی اشاره داشت.

بهترین بازی آیفون و آی پد جدید

حجم بازی: ۲۵۲٫۹  مگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت درون برنامه ای اختیاری

منابع مورد نیاز:  iOS ۷٫۰ به بالا + قابل سازگاری با انواع آیفون و آی پاد تاچ و آی پد

زبان ها: انگلیسی، کره ای و ژاپنی

سبک بازی: ماجراجویی و مبارزه ای

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۵- بازی موبایلی آیفون Tap My Katamari برای iOS

Tap My Katamari داستان یک بازی است که شما شخصیت اصلی آن یعنی یک شاهزاده را بازی می کنید. در بازی موبایلی Tap My Katamari یک شاهزاده سر به هوا و آواز خوان نقش اصلی را داشته و داستان بازی را به پیش می برد. داستان این بازی به قدری متفاوت است که شما از بودن در آن احساس تازگی خواهید داشت. وقتی که شما یا همان شاهزاده شروع به آواز خواندن می کنید، ستاره های آسمان فرود می ریزند و به عبارتی از زیبایی این صدا پودر می شوند.

بازی موبایلی آیفون

این شاهزاده همچون یک غلتک در حال چرخیدن روی زمین تمام چیزهایی را که سر راهش قرار می گیرد خراب و نابود می کند و این شما هستید که باید داستان بازی را کنترل کنید.

بهترین بازی جدید آیفون

حجم بازی: ۲۲۸٫۵ مگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت های درون برنامه ای اختیاری

منابع مورد نیاز: iOS ۹٫۰  به بالا – قابل سازگاری با انواع آیفون، آی پد و آی پاد تاچ

زبان ها: انگلیسی و ژاپنی

سبک بازی: تفریحی اروپایی

قشر پیشنهادی برای این بازی: این بازی می تواند توسط کودکان بالای ۴ سال به بالا و حتی شما اجرا شود.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۶- بازی کارتی WWE Supercard برای آیفون

WWE Supercard یک بازی مبارزه ای و کارتی است که شما توسط کارت هایی که دارید باید نبردهایی را برنامه ریزی کنید و حتی به قهرمان های خود آموزش هایی بدهید. این آموزش ها نیز توسط همین کارت ها صورت می گیرد. در این بازی که نوعی کشتی کج کارتی است شما لازم است که بازی را به پیش ببرید و نبردهای جانانه ای داشته باشید تا بتوانید کارت های پر قدرت تری کسب کنید و امتیاز خود را بالابرده و رتبه را ارتقا دهید.

بهترین بازی موبایلی

حجم بازی: ۵۵۷٫۴ مگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت های درون برنامه ای متفاوت و اختیاری

منابع مورد نیاز:  iOS ۹٫۰  به بالا – قابل سازگاری با انواع آی پد ها و آی پاد تاچ و آیفون

زبان ها: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، اسپانیایی

سبک بازی: ورزشی و مبارزه ای

بهترین بازی موبایلی

قشر پیشنهادی برای این بازی: کودکان بالای ۹ سال به بالا و جوانان و نوجوانان قادر به انجام این بازی هستند.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

 ۷- بازی موبایلی iOS با نام  Tales from Deep Space

Amazon Game Studios در ماه‌های اخیر جاه‌طلبی زیادی در زمینه‌ی بازی‌های موبایلی از خود نشان داده و Tales from Deep Space هم گواه دیگری بر این مدعا است.

بازی موبایلی جدید آیفون

شاید بخشی از این موضوع به خاطر این است که تیم انگلیسی Frontier Developments این بازی را ساخته (که قبلاً هم بازی Elite: Dangerous را ساخته بود) و دقت و ریزبینی این گروه از تجارب قبلی آینده‌ی خوبی را در پیش روی Tales from Deep Space قرار داده است.

در این بازی شما به عنوان یک فروشنده‌ی مسافر هستید که خود را درون یک ایستگاه فضایی بر روی کره‌ی ماه پیدا می‌کنید، و همراه با کیف دستی‌تان که با یک کیف سخنگو عوض شده باید تا انتهای مسیر بازی سفر کنید.

بازی های جذاب جدید موبایلی

Tales from Deep Space از نظر کیفیت در چنان سطح بالایی قرار دارد که کمتر بازی موبایلی تا به حال آن را ارائه کرده، علاوه بر این سبک معمایی و اکشن بازی باعث شده این عنوان به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ شناخته شود.

توسعه‌دهنده: Amazon Game Studios

حجم بازی: ۸۹۶٫۶ مگابایت

هزینه بازی: ۳٫۹۹ دلار

منابع مورد نیاز: سیستم عامل  iOS ۷٫۰  به بالا  + قابل سازگاری با انواع آیفون، آیپد و آی پاد تاچ

زبان ها: انگلیسی، چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، چینی ساده شده، اسپانیایی، چینی سنتی، ترکی

سبک بازی:  تفریحی و ماجراجویانه

این بازی مناسب برای افراد بالای ۱۲ سال می باشد.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۸- بازی آیفون Alto’s Adventure

Alto’s Adventure در اصل یک بازی بی‌پایان دوندگی است. در این بازی شما کنترل یک اسکی‌باز را برعهده دارید که باید برای نجات حیوانات فراری خود از کوهستان پایین بیایید و در این راه مراقب خطرات پیش رو باشید.

بهترین بازی های آیفون

در Alto’s Adventure باید از روی سنگ‌ها و پرتگاه‌ها بپرید و پشتک بزنید تا هر چه زودتر خود را به حیوانات‌تان برسانید. در هر مرحله از بازی چالش‌هایی وجود دارد که باید از پس آن‌ها بربیایید. علاوه بر این هر چه در بازی جلوتر بروید، چوب اسکی‌های جدیدتری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بازی برتر آیفون

اگرچه گیم‌پلی این بازی شدیداً اعتیادآور است، ولی سادگی و زیبایی گرافیکی آن به نحوی ارائه شده که هوش از سر شما خواهد برد

توسعه‌دهنده: Snowman

حجم بازی: ۱۵۴٫۵  مگابایت

هزینه بازی: ۴٫۹۹ دلار

منابع مورد نیاز: سیستم عامل iOS ۹٫۰ به بالا + سازگار با انواع آیفون، آی پد و آیپاد تاچ 

زبان ها: نگلیسی، عربی، دانمارکی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، نروژی، لهستانی، پرتغالی، روسی، چینی ساده شده، اسپانیایی، سوئدی، چینی سنتی، ترکی،

سبک بازی: تفریحی 

این بازی مناسب برای بازی برای کودکان ۹ سال به بالا می باشد.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۹-  بازی موبایلی Does Not Commute برای iOS

شاید در نگاه اول به نظر نرسد بازی موبایلی که درباره‌ی مسیر رفت و آمد به محل کار است خیلی جذاب و سرگرم‌کننده باشد، ولی حقیقت این است که این بازی واقعاً جالب است. Does Not Commute لحظاتی مفرح کوتاهی دارد که به خوبی یخ گیم‌پلی دیوانه‌کننده‌ی اکشن سایر لحظات آن را می‌شکند.

بهترین بازی موبایلی آیفون

این بازی یک نوع بازی رقابتی است که در آن باید ۱۵ ماشین را از نقطه‌ی ابتدا تا انتها برای رسیدن به سر کار هدایت کنید و مطمئن شوید که این ماشین‌ها با یکدیگر یا با سایر ماشین‌های موجود در مسیر تصادف نمی‌کنند. با توجه به این که برای انجام همه‌ی این کارها محدودیت زمانی خاصی وجود دارد، تجربه‌ی نهایی بازی به یک تجربه‌ی جذاب، نفس‌گیر و در نهایت کمی ترسناک بدل می‌شود.

توسعه‌دهنده: Mediocre AB

حجم بازی: ۸۷٫۶  مگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت های درون برنامه ای

منابع مورد نیاز: سیستم عامل iOS ۶٫۰ به بالا

زبان ها: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، روسی، چینی ساده شده، اسپانیایی

سبک بازی: مسابقه ای

این بازی برای کودکان ۴ ساله به بالا مناسب است.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۱۰- بازی موبایلی The Executive برای آیفون

در میان سیل بازی‌هایی که در آن‌ها صرفاً باید قطعات مختلف را کنار هم جور کنید، به سختی می‌توان بازی ساخت که بتواند حرف متفاوتی برای زدن داشته باشد و خود را از بقیه جدا کند. اما The Executive به این مهم دست یافته است.

بهترین بازی های موبایلی جدید آیفون

این بازی عنوان اکشن ساده اما جذابی است که در آن صرفاً باید حریفان خود را بزنید. ضربه در بالای صفحه مشت و در پایین صفحه لگد روانه‌ی رقبا می‌کند، اما در ادامه با ترکیبی از سوایپ‌ها می‌توانید حرکت‌های خاصی را اجرا کنید.

بازی موبایل

The Executive بازی خیلی عجیبی نیست و خودش هم این را می‌داند، ولی می‌توان آن را به عنوان یک بازی نسبتاً بیچیده و چندوجهی به حساب آورد. این بازی به خوبی می‌داند که چطور با چشاندن طعم لذت‌بخش‌اش شما را سرگرم نگه دارد و چگونه این کار را از طریق گیم‌پلی حساب‌شده‌اش انجام دهد.

توسعه‌دهنده: Riverman Games

حجم بازی: ۱٫۲ گیگابایت

هزینه بازی: ۲٫۹۹ دلار 

منابع مورد نیاز: سیستم عامل iOS ۹٫۰ به بالا – قابل سازگاری با انواع آیفون، آی پد و آی پاد تاچ

زبان ها: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی

سبک بازی: مبارزه ای

این بازی برای افراد بالای ۹ سال مناسب است

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۱۱- بازی کارتونی Puzzle Bobble Journey برای iOS

عنوان کلاسیک و ستایش‌برانگیز Puzzle بالاخره یک نسخه‌ی جدید برای تلفن‌های هوشمند عرضه کرد تا فرمول لذت‌بخش بازی‌سازی خود را برای پلتفرم موبایل هم به ارمغان بیاورد. Puzzle Bobble Journey با داشتن صدها مرحله کم کم بازیکن را با خود همراه و در طی این مسیر قدرت‌ها و شخصیت‌های جدیدی را برای او باز می‌کند.

بازی موبایلی

موسیقی متن خاطره‌انگیز Puzzle Bobble در این نسخه بازسازی شده تا در کنار جلوه‌های بصری باکیفیت بازی جذابیت این عنوان را بر روی تلفن‌های هوشمند امروزی دوچندان کند. اگرچه در بعضی از قسمت‌های بازی امکان خرید سکه وجود دارد، ولی شخصاً همیشه به اندازه‌ی کافی سکه داشتم و هیچ وقت نیازی به انجام پرداخت‌های اضافه پیدا نکردم.

بهترین گیم پازلی آیفون

اگر به دنبال یک بازی معمایی جذاب، سرگرم‌کننده و خوش‌ساخت هستید، این عنوان را حتماً به لیست بازی‌هایتان اضافه کنید.

توسعه‌دهنده: Taito

حجم بازی: ۱۳۲٫۷ مگابایت

هزینه بازی: ۵,۴۹ €

منابع مورد نیاز: سیستم عامل iOS ۷٫۰  به بالا – سازگار با انواع آی فون، آیپاد تاچ و آی پد

زبان ها: انگلیسی

سبک بازی: پازل

این بازی برای کودکان ۴ ساله به بالا مناسب می باشد.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۱۲- بازی کودکانه Shadowmatic برای آیفون و آیپد

اگر به دنبال یک بازی معمایی جذاب برای آیفون هستید، Shadowmatic یکی از بهترین گزینه‌ها است. این عنوان به نحوی شما را وادار به دستکاری اشیا شناور در هوا می‌کند که در نهایت بتوانید با سایه‌ی آن‌ها بر روی دیوار چیزی خلق کنید.

بازی کودکانه آیفون

کنترل‌های فوق العاده‌ی صفحه‌ای، موسیقی متن دل‌انگیز و جلوه‌های بصری عالی باعث شده تا تجربه‌ی این بازی برای کسانی که به دنبال چیزهای متفاوت هستند به یک امر لازم بدل شود.

بهترین بازی آیفون

توسعه‌دهنده: Triada Studio Games

حجم بازی: ۴۱۰٫۹ مگابایت

هزینه بازی: ۳٫۹۹ دلار به همراه پرداخت های درون برنامه ای غیر اجباری

منابع مورد نیاز: سیستم عامل iOS ۷٫۰ به بالا – قابل سازگاری با انواع پلتفرم های iOS نظیر آیفون، آی پاد تاچ و آی پد

زبان ها: انگلیسی، ارمنی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، چینی ساده شده، اسپانیایی، چینی سنتی، ترکی

سبک بازی: تصویر سازی و پازل

این بازی برای کودکان بالای ۴ سال مناسب است.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۱۳- بازی ورزشی Score! Hero  برای آیفون

معمولاً کمتر بازی موبایلی در زمینه‌ی فوتبال پیدا می‌شود که اولاً بتواند نظر ما را جلب کند، ثانیاً آن قدر خوب باشد که ارزش معرفی کردن پیدا کند.

اما Score! Hero دقیقاً چنین بازی‌ای است. و هرچند که گیم‌پلی آن تنها مبتنی بر سوایپ می‌باشد، ولی طراحی آن به گونه‌ای است که احساس یک بازی فوتبال واقعی را به کاربر منتقل می‌کند.

بازی موبایلی فوتبال

بازی Score! Hero با کوچک‌تر کردن لقمه‌های بزرگ موفق می‌شود تجربه‌ای را به کاربر ارائه کند که در برخی موارد به جرأت حتی از بازی‌هایی مثل Pro Evo یا FIFA هم بهتر ظاهر می‌شود.

بازی موبایلی فوتبال

توسعه‌دهنده: First Touch Games

حجم بازی: ۱۶۵٫۵ مگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت های درون برنامه ای متنوع و اختیاری

منابع مورد نیاز: سیستم عامل  iOS ۸٫۰ به بالا – قابل سازگاری با انواع پلتفرم های iOS نظیر آیفون، آی پاد تاچ و آی پد

زبان ها: انگلیسی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، چینی ساده شده، اسپانیایی، ترکی

سبک بازی: بازی و مسابقه ای و ورزشی

این بازی برای کودکان بالای ۴ سال مناسب است.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۱۴- بازی فضایی Planet Quest

اساس بازی Planet Quest بدین شکل است که حیوانات مختلف بر روی یک کره‌ی گردان در حال رقصیدن هستند و شما باید آن‌ها را هدف بگیرید.

این بازی با وجود سادگی خود شدیداً اعتیادآور است، و در گیم‌پلی‌اش از قانون گریز از مرکز استفاده می‌کند. موسیقی Planet Quest هم به خوبی شما را با بازی همراه می‌کند و گستره‌ی متنوعی از آهنگ‌ها را در بر می‌گیرد.

بازی موبایلی

این بازی لبخند لذت‌بخشی به لب شما می‌آورد، ولی آن قدر سخت و مشکل است که حتی بازیکنان حرفه‌ای را هم وادار می‌کند تا برای کسب امتیازات بیشتر مدام به سراغ آن بروند.

بازی های آیفون جدید

توسعه‌دهنده: OutOfTheBit

حجم بازی: ۶۷٫۵ مگابایت

هزینه بازی:  رایگان + پرداخت های درون برنامه ای متنوع و اختیاری

منابع مورد نیاز: سیستم عامل  iOS ۸٫۱  به بالا – سازگار با انواع آیفون، آی پد و آی پاد تاچ

زبان ها: انگلیسی

سبک بازی: تفریحی

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۱۵- بازی موبایلی Particle Mace

در بازی Particle Mace شما در گستره‌ی نامتناهی فضا قرار دارید، ولی ناگهان خود را در احاطه‌ی ستاره‌های دنباله‌داری می‌یابید که در حال حرکت به سوی شما هستند و از طرف دیگر دشمنانی در مسیر قرار می‌گیرند که می‌خواهند شما را نابود کنند. در حین انجام این بازی حس می‌کنید در محفظه‌ای بسته در فضا گیر افتاده‌اید.

بازی موبایلی آیفون

در Particle Mace کنترل یک سفینه‌ی فضایی را برعهده دارید و باید برای بقا بجنگید. با کنترل‌های مجازی که در اختیار دارید می‌توانید هر چیزی را لمس کنید تا با نابود یا کوچک شدن از سر راه شما برداشته شود.

گیم های برتر آیفون

اگرچه در ابتدای بازی احساس می‌کنید که حملات از همه طرف به سمت شما روانه می‌شود، ولی کم کم می‌توانید ریتم خاص حملاتی را که به مرور سخت‌تر می‌شود پیدا کنید. البته افزایش سطح دشواری بازی به شیوه‌ای صورت می‌گیرد که بازیکن از بازی زده نشود.

حجم بازی: ۸۸٫۳ مگابایت

هزینه بازی: ۲٫۹۹ دلار

منابع مورد نیاز: سیستم عامل  iOS ۹٫۰  به بالا + سازگار با انواع آیفون، آی پد و آی پاد تاچ

زبان ها: انگلیسی

سبک بازی: کلاسیک

این بازی برای کودکان بالای ۴ سال مناسب است.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۱۶- بازی موبایلی کودکانه Lumino City

State of Play Games با انتشار بازی Lumino City مرز کیفیت را در عرصه‌ی بازی‌های ماجرایی و هدف‌زنی تغییر داده است.

این بازی درباره‌ی دختر جوانی است که به دنبال مادربزرگ گمشده‌ی خود می‌گردد. دنیای کاغذی و چشم‌نواز Lumino City پر از معماهایی است که با مهارت خلق شده و هوش شما را در مراحل مختلف بازی به روش‌های لذت‌بخشی می‌سنجد.

بازی جدید کودکانه

این بازی چنان سبک منحصر به فردی دارد که به راحتی می‌توانید در داستان و محیط آن غرق شوید.

وقتی به پایان Lumino City برسید، احتمالاً مثل ما به انتظار خواهید نشست تا ببینید State of Play Games در عناوین بعدی خود چه تجربه‌ی دل‌انگیز دیگری را برای شما تدارک خواهد دید.

بازی جدید کودکانه

توسعه‌دهنده: State of Play Games

حجم بازی: ۲٫۴ گیگابایت

هزینه بازی: ۴٫۹۹ دلار

منابع مورد نیاز: سیستم عامل  iOS ۱۰٫۰  به بالا – سازگار با انواع آیفون، آی پد و آی پاد تاچ

زبان ها: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، نروژی، پرتغالی، چینی ساده شده، اسپانیایی، چینی سنتی

سبک بازی: ماجراجویی – پازل

این بازی مناسب برای کودکان ۴ ساله به بالا می باشد.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۱۷- بازی ترسناک LIMBO

شرکت Playdead بعد از تسخیر کنسول‌های گیمینگ و کامپیوتر حالا برای اولین بار بازی LIMBO را برای iOS منتشر کرده است. در این بازی شما شخصیت پسر جوانی را برعهده دارید که در اعماق تاریکی برزخ بیدار شده و باید سفری ترسناک و پیچیده را در جستجوی خواهر گمشده‌اش در پیش بگیرد. زیبایی‌های مینیمالیستی بازی اجازه داده تا جلوه‌های بصری LIMBO بر روی صفحات کوچک تلفن‌های هوشمند هم فوق العاده به نظر برسد.
با طراحی ساده‌انگارانه‌ی خود شما را با ترکیبی از صداها و طراحی‌های بی‌نظیر فراتر از آنچه که در گیم‌پلی بازی رخ می‌دهد با خودش همراه می‌کند. البته منظورمان این نیست که انجام خود بازی خسته‌کننده است، چرا که اصلاً این طور نیست.

بازی جدید ترسناک آیفون

مواجهه با دشمنان بی‌اندازه وحشتناک است و شما را مجبور می‌کند با هیولاهایی مبارزه کنید که لحظه‌ای برای کشتن شما درنگ نمی‌کنند. معماهای بازی ساده و امیدبخش هستند و به شما کمک می‌کنند تا بدون خستگی بتوانید مراحل مختلف را پشت سر بگذارید.

توسعه‌دهنده: Playdead

حجم بازی: ۱۳۶  مگابایت

هزینه بازی: ۳٫۹۹ دلار

منابع مورد نیاز: سیستم عامل iOS ۹٫۰  به بالا – قابلیت سازگاری با انواع، گوشی های آیفون، تبلت های آی پد و آی پاد تاچ ها

زبان ها: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، لهستانی، پرتغالی، روسی، چینی ساده شده، اسپانیایی، چینی سنتی، ترکی

سبک بازی: ماجراجویی

این بازی مناسب برای افراد بالای ۱۲ سال می باشد.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۱۸- بازی موبایلی آیفونی The Room Three

اگر تا به حال با مجموعه‌ی The Room از استودیوی بازی‌سازی Fireproof Games آشنا نشده بودید، The Room 3 نقطه‌ی خوبی برای شروع تجربه‌ی شما است.

بازی موبایلی آیفونی

هر نسخه از این مجموعه ماجرایی پر رمز و راز را روایت کرده و شما را وادار می‌کند تا برای گذراندن مراحل مختلف معماهای بازی را حل کنید.

با این حال معماهای The Room 3 نسبت به دو نسخه‌ی قبلی بسیار هوشمندانه‌تر هستند. این نسخه با تغییر موقعیت‌های بازی به موقعیت‌های جدید، عمق و گستره‌ی وسیعی از چالش‌های کم‌نظیر را پیش روی شما قرار می‌دهد.

داستان بازی را دنبال کنید، جذب آن شوید و با این بازی فوق العاده فکر خود را به کار بیندازید.

بازی موبایلی آیفونی

توسعه‌دهنده: Fireproof Games

حجم بازی: ۱ گیگابایت

هزینه بازی: ۳٫۹۹ دلار 

منابع مورد نیاز:  سیستم عامل iOS 5.1.1  به بالا – سازگار با اکثریت گوشی های آیفون، آیپاد تاچ وآیپد

زبان ها: انگلیسی 

سبک بازی: پازلی

این بازی برای کودکان بالای ۹ سال مناسب است

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۱۹- بازی موبایلی  The Westport Independent

کمتر بازی پیدا می‌شود که تا این اندازه بر قدرت پروپاگاندا متمرکز باشد، ولی The Westport Independent به این موضوع و موضوعات بسیار بیشتری می‌پردازد.

بازی موبایلی جدید

در این بازی شما صاحب روزنامه‌ای به نام The Westport Independent هستید و گیم‌پلی بازی درباره‌ی ویراستارهای تیزبین این روزنامه است که در یک حکومت پلیسی به سر می‌برند.

بازی The Westport Independent را باید بارها و بارها انجام داد. در طی این بازی باید تصمیم بگیرید که تا چه اندازه می‌خواهید از نظر سیاسی درست و صحیح رفتار کنید. می‌توانید با انتشار مقاله‌های مثبت‌گرایانه درباره‌ی حکومت از آن دفاع کنید یا با چاپ موضوعاتی که علیه حکومت است، مردم را علیه مقامات کشور بشورانید.

تصمیم‌گیری برعهده‌ی شما است، منتها باید آماده‌ی پذیرش عواقب کارهای خود باشید.

توسعه‌دهنده: Coffee Stain Studios

حجم بازی: ۷۱٫۴ مگابایت

هزینه بازی: ۴٫۹۹ دلار

منابع مورد نیاز: سیستم عامل  iOS ۶٫۰ به بالا و قابلیت سازگاری با آیفون، آیپد، و آیپاد تاچ

زبان ها: انگلیسی 

سبک بازی: نقش آفرینی

این بازی برای کودکان بالای ۹ سال بدون محدودیت است.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۲۰- بازی موبایلی Fish & Trip

در Fish & Trip باید یک ماهی بامزه و جذاب را در اقیانوسی که در حال شنا کردن در آن است هدایت کنید. اگر روی صفحه سوایپ کنید، ماهی شما به سرعت حرکت می‌کند تا تخم‌ها را جمع کند یا دوستانش را نجات دهد.

بازی موبایلی آیفون جدید

هرچه در بازی جلوتر بروید، محیط خطرناک‌تر و تمام صفحه پر از شکارچیانی می‌شود که می‌خواهند شما را به عنوان یک میان وعده‌ی سبک میل کنند. این بازی از نظر طراحی بسیار ساده است، ولی از نظر اجرا آن قدر خوب پیاده‌سازی شده که به راحتی بر روی لب شما لبخند می‌نشاند.

بازی جدید گوشی

حجم بازی: ۲۰۸٫۱ مگابایت

هزینه بازی:  رایگان + پرداخت های درون برنامه ای اختیاری و متنوع

منابع مورد نیاز: سیستم عامل iOS ۸٫۰  به بالا – سازگار با انواع گوشی های آیفون، آیپد ها و آیپد تاچ ها

زبان ها: انگلیسی

سبک بازی: تفریحی و آموزشی

این بازی برای کودکان بالای ۴ سال بلامانع است.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۲۱- بازی موبایلی ماشین سواری Rider

Rider یک بازی ساده‌ی مبتنی بر قوانین فیزیک است که به زیبایی برای پلتفرم موبایل طراحی شده. در این بازی وقتی انگشت خود را بر روی صفحه می‌گذارید موتور شما شتاب می‌گیرد و باید با تنظیم این شتاب خود را از میان مسیرهای مختلف بگذرانید.

بازی جدید آیفون

اگر وقتی در هوا هستید انگشت خود را بر روی صفحه بگذارید، می‌توانید ریتم حرکتی خود را به طور دقیق با هر شکافی که پیش روی مسیر قرار داشته باشد تنظیم کنید. Rider فوق العاده سرگرم‌کننده است و با افزایش امتیازات خود می‌توانید موتورهای جدیدی را آزاد کنید و دائماً رکورد خود را بهبود ببخشید.

بازی جدید آیفون

توسعه‌دهنده: Ketchapp

حجم بازی: ۷۷٫۶ مگابایت

هزینه بازی: رایگان + پرداخت های درون برنامه ای 

منابع مورد نیاز: سیستم عامل iOS ۸٫۰  به بالا – سازگار با انواع آیپاد، آیفون، و آیپد

زبان ها: انگلیسی

سبک بازی: مسابقه ای

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۲۲- بازی موبایلی Hitman GO

اگر به دنبال نسخه‌ی موبایلی جدیدترین بازی هیتمن هستید، Hitman Go برای شما ساخته شده است.

Square Enix Montreal چنان بازی جذاب و خالصانه‌ای از هیتمن طراحی کرده که برای انجام آن باید چشم تیزبین و صبر و حوصله‌ی زیادی داشته باشید.

بازی موبایلی برتر جدید

این بازی به اندازه‌ی نسخه‌ی کنسولی هیتمن کامل و قوی نیست، ولی مراحل خطی، کوتاه و جذاب آن می‌تواند بلافاصله توجه شما را به خودش جلب کند.

بازی موبایلی برتر جدید

توسعه‌دهنده: Square Enix Montreal

حجم بازی: ۱٫۱  گیگابایت 

هزینه بازی: ۴٫۹۹ دلار + پرداخت های درون برنامه ای متنوع حین بازی

منابع مورد نیاز:  سیستم عامل  iOS ۶٫۰ به بالا – سازگار با انواع گوشی ها و تبلت ها و آی پاد تاچ های تحت iOS

زبان ها: انگلیسی، چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، روسی، اسپانیایی

سبک بازی: استراتژیک

این بازی برای کودکان بالای ۹ ساله مناسب است..

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۲۳- بازی موبایلی Downwell

Downwell یک بازی یاغی‌گونه‌ی به شدت سریع است که در آن می‌بایست خود را از درون یک تونل بی‌پایان عبور دهید و به بالاترین امتیاز ممکن برسید.

در این بازی با شلیک کردن به دشمنان و برنخوردن به موانع و تله‌ها می‌توانید آپگریدهای جدید کسب کنید.

بازی جدید آیفون

گیم‌پلی اعتیادآور Downwell با مجموعه‌ای از جلوه‌های بصری شگفت‌آور و سبک تکرارشونده‌ی خود ترکیبی را به وجود آورده که به سختی می‌توان عاشق آن نشد.

بازی جدید

توسعه‌دهنده: Moppin

حجم بازی:  ۸۲٫۲ مگابایت

هزینه بازی:  ۲٫۹۹ دلار 

منابع مورد نیاز: سیستم عامل  iOS ۵٫۱٫۱ به بالا + سازگاری با انواع آیفون، آیپاد تاچ و آی پد

زبان ها: انگلیسی

سبک بازی: تفریحی

این بازی برای کودکان بالای ۹ ساله مناسب است.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۲۴-  بازی موبایلی  Cut the Rope: Magic

حدود پنج سال است که از انتشار اولین نسخه‌ی بازی Cut the Rope می‌گذرد، پس انتظار داشتیم که این بازی به نحوی تازه‌سازی شود. خوشبختانه Cut the Rope: Magic به خوبی به این مهم دست یافته است.

این بازی همچنان در مسیر موفق بازی‌های قبلی قرار دارد و در عین حال عناصر جادویی جدیدی را به خود اضافه کرده که باعث جذابیت مجدد این مجموعه شده است.

موجود بامزه‌ی Om Nom حالا به لطف حضور در یک کتاب تصویری جادویی می‌تواند به شکل حیوانات مختلف -از جمله پرنده، موش، ماهی و بچه Om Nom- دربیاید، به همین منظور برای رد کردن مراحل مختلف به تفکر و برنامه‌ریزی بیشتری نیاز دارید.

بهترین بازی های موبایلی

Cut the Rope هنوز هم حرف‌های خوبی برای گفتن دارد.

توسعه‌دهنده: ZeptoLab

حجم بازی: ۱۹۴٫۹ مگابایت 

هزینه بازی: ۰٫۹۹ دلار + به همراه پرداخت های درون برنامه ای متنوع و اختیاری در بازی

منابع مورد نیاز: سیستم عامل iOS ۸٫۰ به بالا – سازگار با انواع آیفون، آیپد و آیپاد تاچ

زبان ها: انگلیسی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی، ترکی

سبک بازی: تفریحی

این بازی مناسب برای کودکان بالای ۴ سال است.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

۲۵- بازی ماجرا جویی ۸۰ Days

بازسازی جاه‌طلبانه‌ی رمان کلاسیک ژول ورن شما را در نقش پاسپارتو، خدمتکار پروتاگونیست معروف داستان دور دنیا در ۸۰ روز، یعنی فیلاس فوگ قرار می‌دهد.

بهترین بازی آیفون

در این بازی باید در طرح‌ریزی جوانب مختلف سفر رکوردشکنانه دور دنیا به فوگ کمک کنید و در عین حال چمدان‌ها و لوازم مورد نیاز را آماده سازید.

۸۰ Days برای کسانی که در رفت و آمدهای روزانه می‌خواهند وقت خود را صرف یک بازی سرگرم‌کننده و تعاملی بکنند بسیار مناسب است.

بهترین بازی آیفون

توسعه‌دهنده: Inkle

حجم بازی: ۱۹۳٫۳ مگابایت

هزینه بازی: ۴٫۹۹ دلار 

منابع مورد نیاز: سیستم عامل iOS ۸٫۰  به یالا + سازگاری با انواع گوشی های هوشمند مبتنی بر IOS

زبان ها: انگلیسی

سبک بازی: ماجراجویی و داستانی

بازی مناسب برای کودکان بالای ۱۲ سال است.

این بازی را از اینجا ( آیتیونز ) دانلود کنید

آنچه که در این مقاله معرفی بازی آیفونی جدید معرفی شد، در حقیقت لیستی از ۲۵ بازی برتر آیفون و آی پد در سال ۲۰۱۸ بوده است. با توجه به اینکه به تازگی در ابتدای ماه ششم سال ۲۰۱۸ هستیم، نمی توان اطمینان داشت که این لیست، تا انتهای سال پایدار باشد.

از طرفی از آن جا که برخی از این بازی ها، در لیست بهترین بازی های اندرویدی ۲۰۱۸ ذکر شده است، احتمال می رود که همچنان جایگاه خود را حفظ کنند.

در صورتی که شما از کاربران اندروید هستید و برخی از این گیم ها را دوست دارید و می خواهید آن ها را در پلتفرم خود تجربه کنید، می توانید به سادگی نام این بازی ها را در گوگل پلی سرچ کنید. معمولا توسعه دهندگان بازی، به محض انتشار یک بازی، برای هر دو پلتفرم آن ها را می سازند.

در این باره در صورتی که سوالی دارید حتما در بخش نظرات بنویسید و به ما بگویید که شما اوقات خود را با کدام یک از بازی های مفید موبایلی سپری می کنید.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *